eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Dostawa i wymiana złóż filtracyjnych oraz dysz filtracyjnych w filtrach pionowych na SUWKobylec, Rudnicze,Łekno,gmina Wągrowiec.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Wągrowiec: Dostawa i wymiana złóż filtracyjnych oraz dysz filtracyjnych w filtrach pionowych na SUW: Kobylec, Rudnicze,Łekno,gmina Wągrowiec.
Numer ogłoszenia: 361866 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335462 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2621462, faks 067 2621462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka organizacyjna funkcjonująca w formie samorządowego zakładu budzetowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana złóż filtracyjnych oraz dysz filtracyjnych w filtrach pionowych na SUW: Kobylec, Rudnicze,Łekno,gmina Wągrowiec..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana złóż filtracyjnych oraz dysz filtracyjnych do filtrów pionowych odżelaziaczy o O 1800 mm( 8 szt.) na stacjach uzdatniania wody w ilości: Kobylec - 3 szt. O 1800 mm o poj. 5,50 m3,pow. 2,54 m2 /szt. (ruszt filtracyjny) Rudnicze-3 szt. O 1800 mm o poj. 5,50 m3,pow. 2,54 m2 /szt. (płyta filtracyjna) Łekno - 2 szt. O 1800 mm o poj. 5,50 m3,pow. 2,54 m2 /szt. (płyta filtracyjna) 2)Filtry są wypełnione następującym złożem efektywnie usuwającym związki żelaza i manganu do wartości normatywnych o schemacie zasypania filtrów: a) żwirowa warstwa podtrzymująca :/po 10 cm każda warstwa tj. 40 cm razem/ od dna filtra- warstwa: I o granulacji 20-10 mm ( żwir -warstwa 10 cm), II o granulacji 10-5mm (j.w.) III o granulacji 5-2,5 mm (j.w.) IV o granulacji 2,5-1,5 mm (j.w.) b) czynna warstwa filtracyjna : - płukany piasek gruby- grub.0,8-1,4 mm- warstwa 20 cm, - masa piroluzytowa G-1 grub. 1-3 mm - warstwa 40 cm, - płukany piasek gruby- grub. 0,8-1,4 mm- warstwa 40 cm. Rys.Nr1 Pionowy Zbiornik Filtracyjny schemat zasypu złożem filtracyjnym Załącznik Nr 8 do SIWZ c)dysze filtracyjne śr 64 mm, M 20, szczelina 0,5 - 0,6 mm, wysokość ok. 35 mm w ilości: 636 szt. Rys.Nr 2 przykładowa dysza filtracyjna Załącznik Nr 8 do SIWZ Rys.Nr 3 Zbiornik Filtra Pionowy Załącznik Nr 9 do SIWZ Rys.Nr 4 Zbiornik Filtra Pionowy Załącznik Nr 10 do SIWZ 3) Parametry : Zastosowane materiały i urządzenia powinny mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do zastosowania w wodociągach publicznych do wody pitnej. Po wykonaniu wymiany złóż oraz dysz filtracyjnych Wykonawca udokumentuje wyniki badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych próbek wody i przekaże wyniki Zamawiającemu (wyniki wody uzdatnionej zgodnie z §2 rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007 r.(Dz.U. z 2007r.,Nr 61,poz.417 wraz z poź. zm.) 4) zamówienie obejmuje także następujące obowiązki Wykonawcy: Wykonawca w ramach wykonywania zamówienia poniesie koszty utylizacji złoża oraz dysz filtracyjnych i przekaże Zamawiającemu Karty przekazania odpadów (utylizacji). Wykona badania mikrobiologiczne i fizykochemiczne próbek wody uzdatnionej i przekaże wyniki Zamawiającemu. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.51.41.10 - Usługi instalowania maszyn i aparatury do oczyszczania lub filtrowania wody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HYDRO - PARTNER Sp. z o.o., ul. Gronowska 4a, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 135300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 135300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 183270,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.