eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Opole Lubelskie: Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 361856 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 0-81 8272145, 827 22 44, faks 0-81 8272145, 827 22 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.opole.lubelskie.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia grupowe dla osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń grupowych dla 65 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Opolu Lubelskim ze środków Funduszu Pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca wykaże, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j.t. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) oraz Dla Części I:-Wykonawca wykaże, że posiada potwierdzenie z nadanym numerem wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzające spełnianie wymagań określonych w par. 25 na podstawie par. 26 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r., Nr 118 poz. 1263). Dla Części V:- Wykonawca wykaże że posiada atest Instytutu Spawalnictwa uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub równoważny dokument potwierdzający, że szkolenie spawaczy prowadzone jest zgodnie z wymogami ministra właściwego do spraw gospodarki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części I:- Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 2 szkolenia grupowe (gdzie grupa liczyła co najmniej 8 osób) o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Dla Części II-V:- Wykonawca musi wykazać, że wykonał co najmniej 3 szkolenia grupowe (gdzie grupa liczyła co najmniej 10 osób) o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części I:- Wykonawca wykaże, że posiada dostępne narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia, a w szczególności: salę wykładową dla co najmniej 10 osób, sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki oraz co najmniej jedną koparko-ładowarkę. Dla Części II:- Wykonawca wykaże, że będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności: stanowiskami kosmetycznymi wyposażonymi w odpowiednie meble, preparatami kosmetycznymi (kosmetyki oraz akcesoria i art. pomocnicze), środkami do dezynfekcji akcesoriów. Dla Części III:- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności: 10 komputerami stacjonarnymi lub przenośnymi z monitorami lub wyświetlaczami w technologii LCD z legalnym oprogramowaniem systemowym i legalnym oprogramowaniem użytkowym (lista programów komputerowych zgodna z wymaganiami określonymi w programie szkolenia) i dostępem do Internetu, 1 drukarką sieciową oraz pomieszczeniem socjalnym. Dla Części IV:- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności: 20 komputerami stacjonarnymi lub przenośnymi z monitorami lub wyświetlaczami w technologii LCD z legalnym oprogramowaniem systemowym i legalnym oprogramowaniem użytkowym, z dostępem do Internetu; 2 drukarkami sieciowymi; 2 skanerami; 1 telefonem z faxem, 1 kserokopiarką, 1 niszczarką, 1 bindownicą, 1 termobindownicą, 1 laminarką w celu nabycia w praktyce umiejętności ich obsługi. Dla Części V:-Wykonawca wykaże, że posiada urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia, tj. 10 urządzeń spawalniczych o stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom i jakość szkolenia w zakresie spawania metodą TIG-141

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części I:- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 2 wykładowcami przewidzianymi do prowadzenia zajęć teoretycznych (co najmniej po 1 na liście podstawowej i na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają wykształcenie kierunkowe oraz przygotowanie pedagogiczne, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 szkolenia poprowadzone i zakończone), oraz co najmniej 2 instruktorami zajęć praktycznych (co najmniej po 1 na liście podstawowej i na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, -posiadają wykształcenie co najmniej średnie techniczne, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (co najmniej 2 szkolenia poprowadzone i zakończone), Dla Części II:- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 2 wykładowcami (co najmniej po 1 na liście podstawowej i na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają wykształcenie kierunkowe i przygotowanie pedagogiczne, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone), oraz co najmniej 2 instruktorami (co najmniej po 1 na liście podstawowej i na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają przygotowanie pedagogiczne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu, -posiada wykształcenie kierunkowe, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone), Dla Części III:- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 2 wykładowcami (co najmniej po 1 na liście podstawowej i na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, -przygotowanie pedagogiczne, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone), Dla Części IV:- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 4 wykładowcami (w tym 3 na liście podstawowej i 1 na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają wykształcenie kierunkowe i przygotowanie pedagogiczne, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone). Dla Części V:- Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 wykładowcami przewidzianymi do prowadzenia zajęć teoretycznych (co najmniej po 1 na liście podstawowej i na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia spawalnicze dotyczące zakresu przedmiotowego szkolenia i ważne świadectwo egzaminu spawacza w zakresie p[przedmiotowego szkolenia, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone) oraz co najmniej 2 instruktorami (co najmniej po 1 na liście podstawowej i na liście rezerwowej), którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz spełniają łącznie następujące wymagania: -posiadają przygotowanie pedagogiczne oraz uprawnienia spawalnicze dotyczące zakresu przedmiotowego szkolenia i ważne świadectwo egzaminu spawacza w zakresie przedmiotowego szkolenia, -posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (co najmniej 3 szkolenia poprowadzone i zakończone)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy. W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji oraz Dla Części I: Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu potwierdzenia z nadanym numerem wydanego przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w par. 25 na podstawie par. 26 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r., Nr 118 poz. 1263);Dla Części V - Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu atestu Instytutu Spawalnictwa uprawniającego do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub równoważnego dokumentu potwierdzającego, że szkolenie spawaczy prowadzone jest zgodnie z wymogami ministra właściwego do spraw gospodarkiszkoleniowej; - W przypadku korzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów, o których mowa w pkt 5, ppkt 5.1, lit. c) SIWZ na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli Wykonawca korzysta z zasobów innego podmiotu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy tylko w zakresie dotyczącym: - miejsca szkolenia - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej) oraz pod warunkiem, że nie zmieni się miejscowość wykonania zamówienia a warunki lokalowe zaproponowane przez Wykonawcę będą nie gorsze do warunków wskazanych w ofercie; - terminu wykonania - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej, niemożności skompletowania przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych określonej liczby uczestników szkolenia) oraz pod warunkiem, że zostanie zachowany przeciętny tygodniowy wymiar 30 godzin zegarowych szkolenia; - osób prowadzących szkolenie - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienia niezawinionej utraty uprawnień przez te osoby) oraz pod warunkiem, że osoba wskazana przez Wykonawcę będzie posiadała doświadczenie i kwalifikacje nie mniejsze niż doświadczenie i kwalifikacje osoby wymienionej w ofercie; - liczby uczestników - pod warunkiem, że zmiana ta jest konieczna z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (w sytuacjach losowych, wystąpienia siły wyższej, podjęcia zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej przez uczestników szkolenia w trakcie szkolenia i nie kontynuowania przez nich tego szkolenia, nieusprawiedliwione przerwanie szkolenia, niemożności skompletowania grupy szkoleniowej z przyczyn niezależnych od Zamawiającego); - materiałów szkoleniowych przekazywanych nieodpłatnie uczestnikom - pod warunkiem, że zmiana jest konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (sytuacje losowe, wystąpienie siły wyższej, w przypadku braku w księgarni określonych egzemplarzy książek) oraz pod warunkiem, że nowe materiały przedłożone przez Wykonawcę nie będą gorsze pod względem jakości i treści merytorycznych od materiałów przedstawionych w ofercie a ich cena nie ulegnie zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.opole.lubelskie.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim ul. Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskie ul. Stary Rynek 14-16, 24-300 Opole Lubelskie pokój nr 10, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI KL.III uprawnień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa dla 10 osób bezrobotnych (1 grupa kursowa). Liczba godzin: minimum 132 godziny zegarowe (176 godzin edukacyjnych) plus min. 4 godziny egzamin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 40
    • 3. Certyfikat jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOSMETYCZKA Z ELEMENTAMI WIZAŻU I ZDOBIENIA PAZNOKCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkolenia zawodowego dla 15 osób bezrobotnych (1 grupa kursowa).Liczba godzin szkolenia: minimum 120 godzin zegarowych (160 godzin edukacyjnych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 40
    • 3. Certyfikat jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa dla 10 osób bezrobotnych (1 grupa kursowa). Liczba godzin szkolenia: minimum 105 godzin zegarowych (140 godzin edukacyjnych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 40
    • 3. Certyfikat jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa dla 20 osób bezrobotnych. Liczba grup kursowych: 1 grupa (20 osób) na zajęcia teoretyczne i praktyczne nie związane z pracą przy komputerze; podział na 2 dwie grupy (każda po 10 osób) na zajęcia przy komputerze.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 40
    • 3. Certyfikat jakości - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPAWANIE METODĄ TIG-141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa dla 10 osób bezrobotnych (1 grupa). Liczba godzin: min. 113 godzin zegarowych (31 godzin zajęć teoretycznych, 80 godzin zajęć praktycznych oraz 2 godziny przeznaczone na egzamin państwowy).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie w realizacji szkoleń - 25
    • 3. Akredytacja - 20
    • 4. Certyfikat jakości - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.