eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Utrzymanie placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 361763 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Warszawa: Utrzymanie placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia:

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330637


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, krajowy numer identyfikacyjny 1525964000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej  61, 02777   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 71 01, faks 22 443 71 02, e-mail zam_publ@ursynow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.73.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ursynów w Warszawie. Przedmiotem zamówienia objęte są następujące place zabaw (17 obiektów): 1) na terenie rekreacyjnym "Olkówek" przy ul. Puszczyka; 2) przy ul. Bacewiczówny dla dzieci starszych; 3) przy ul. Bacewiczówny dla dzieci młodszych; 4) przy ul. Cybisa; 5) w Parku im. Jana Pawła II przy ul. Romera; 6) w Parku im. Romana Kozłowskiego; 7) w Parku "Lasek Brzozowy" mały; 8) w Parku "Lasek Brzozowy" duży; 9) w Parku Przy Bażantarni dla dzieci młodszych; 10) w Parku Przy Bażantarni dla dzieci starszych; 11) linarium w Parku Przy Bażantarni; 12) w Parku Moczydełko; 13) przy ul. Pala Telekiego; 14) przy ul. Kajakowej; 15) przy ul. Gandhi; 16) przy ul. Kazury; 17) w Parku im. Cichociemnych Spadochroniarzy AK. Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 90 %. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1a) do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do umowy, b) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, c) Opis oraz standardy techniczne wykonania przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, stanowiący jednocześnie załącznik nr 2. W postępowaniu zastosowano klauzule społeczne, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Zarządzeniu nr 1243/2015 r. Prezydenta m.st. Warszawy z dnia 1 września 2015 r. w sprawie stosowania klauzul społecznych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w Urzędzie m.st. Warszawy i wybranych jednostkach organizacyjnych m. st. Warszawy. Wykonawca lub Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na podstawie umowy o pracę - w rozumieniu Kodeksu Pracy - (t.j. Dz. U. 2014 poz. 1502, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w pełnym wymiarze czasu pracy 4 pracowników, których podstawowym zadaniem w okresie realizacji zamówienia będzie wykonywanie prac związanych z konserwacją powierzonych Wykonawcy przez Zamawiającego placów zabaw. (UWAGA! Każdy z czterech zatrudnionych pracowników będzie odpowiedzialny za powierzone mu przez Wykonawcę place zabaw wg. opisu poniżej. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu na jego żądanie listę pracowników (nazwiska) odpowiedzialnych za odpowiadające im place zabaw. W momencie niedyspozycji któregoś z ww. pracowników Wykonawca ma obowiązek zastąpić, każdego z osobna innym pracownikiem w celu kontynuacji wykonywania umowy). Pracownik nr 1 - odpowiedzialny będzie za następujące place zabaw: - na terenie rekreacyjnym "Olkówek" przy ul. Puszczyka; - w Parku im. Romana Kozłowskiego; - przy ul. Bacewiczówny dla dzieci starszych; - przy ul. Bacewiczówny dla dzieci młodszych; Pracownik nr 2 - odpowiedzialny będzie za następujące place zabaw: - przy ul. Cybisa; - w Parku im. Jana Pawła II przy ul. Romera; - przy ul. Gandhi. - przy ul. Kazury Pracownik nr 3 - odpowiedzialny będzie za następujące place zabaw: - w Parku "Lasek Brzozowy" mały; - w Parku "Lasek Brzozowy" duży; - w Parku Przy Bażantarni dla dzieci młodszych; - w Parku Przy Bażantarni dla dzieci starszych; - linarium w Parku Przy Bażantarni; Pracownik nr 4 - odpowiedzialny będzie za następujące place zabaw: - w Parku Moczydełko; - przy ul. Pala Telekiego; - przy ul. Kajakowej; - w Parku im. Cichociemnych Spadochroniarzy AK. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50870000-4
Dodatkowe kody CPV: 77211500-7, 77211400-6, 45233161-5, 90620000-9, 90600000-3, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT417264.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
OSKARBUD Artur Stolarzak ,  artur.stolarzak@gmail.com,  ul. Skrajna 32B lok. 25,  05-091,  Ząbki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 379999.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 379999.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449999.99
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.