eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Szczecin: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 361505 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335735 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii w Koszalinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie i Filii w Koszalinie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.32.00 - Korytka i organizatory na biurka 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 22.81.70.00 - Terminarze lub organizery osobiste 30.19.21.60 - Korektory 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.11.00 - Urządzenia do przechowywania akt 30.19.21.00 - Gumki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe 30.14.13.00 - Kalkulatory drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot dostawy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - projekty: Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych, Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie, Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - II edycja, Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej oraz Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Budżet projektu Doradca zawodowy i pośrednik pracy w standardach unijnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuart Agnieszka Korzeniowska, ul. Szymanowskiego 9B/6, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 914,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 855,07

  • Oferta z najniższą ceną: 855,07 / Oferta z najwyższą ceną: 1464,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Budżet projektu Inwestycja w wiedzę motorem rozwoju innowacyjności w regionie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuart Agnieszka Korzeniowska, ul. Szymanowskiego 9B/6, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105,21

  • Oferta z najniższą ceną: 105,21 / Oferta z najwyższą ceną: 285,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Budżet projektu Zachodniopomorskie talenty - regionalny system stypendialny - II edycja

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuart Agnieszka Korzeniowska, ul. Szymanowskiego 9B/6, 78-230 Karlino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1527,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1439,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1439,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2373,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Budżet projektu Z korzyścią dla regionu. Rozwój ekonomii społecznej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PapCom S.C. Z.Dobrodziej i Ł.Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-781 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64918,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17955,96

  • Oferta z najniższą ceną: 17955,96 / Oferta z najwyższą ceną: 21110,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Budżet projektu Zachodniopomorskie Obserwatorium Rynku Pracy.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice Sp. z o.o., ul. Pomorska 58 lok.60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3497,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1994,33

  • Oferta z najniższą ceną: 1994,33 / Oferta z najwyższą ceną: 2205,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Budżet WUP Szczecin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eurooffice Sp. z o.o., ul. Pomorska 58 lok. 60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17622,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17714,01

  • Oferta z najniższą ceną: 16539,31 / Oferta z najwyższą ceną: 19067,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.