To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Warszawa 60: DOSTAWA KOPIAREK I NISZCZAREK (oznaczenie sprawy: ZP-55-Log-2010)
Numer ogłoszenia: 360670 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314892 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOPIAREK I NISZCZAREK (oznaczenie sprawy: ZP-55-Log-2010).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn biurowych tj. kopiarek oraz niszczarek zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym odpowiednio w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ. 2) Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części: a) Część nr 1 - dostawa kopiarek w tym: - kserokopiarka formatu A3 - cyfrowa z funkcją koloru - 4 szt.; - kserokopiarka1 formatu A3 - cyfrowa - 1 szt.; - kserokopiarka2 formatu A3 - cyfrowa - 4 szt.; - kserokopiarka formatu A4 - cyfrowa - 10 szt.; b) Część nr 2 - dostawa niszczarek w tym: - niszczarka V klasy - 35 szt.; - niszczarka III klasy - 15 szt.; 3) Zamawiający wymaga aby maszyny biurowe były fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2010r. Kopiarki oraz niszczarki muszą być dostarczone wraz z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami niezbędnymi do pracy, a także z wszelką dokumentacją i instrukcjami w języku polskim oraz muszą być gotowe do użycia. 4) Dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego wraz z wniesieniem do pomieszczeń magazynowych na poziomie (-1) na terenie Warszawy, przygotowaniem do pracy, uruchomieniem i przeszkoleniem 1 osoby z obsługi zamawianych urządzeń (maszyn biurowych) w ciągu 7 dni roboczych od dnia dostawy. 5) Na dostarczone kopiarki oraz niszczarki Wykonawca musi udzielić gwarancji, której minimalny okres podany został w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.14.00 - Niszczarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: CZĘŚĆ nr 1 (dostawa kopiarek)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HiCopy Warszawa M.Harmak Spółka Jawna, ul. Kolumba 36, 02-288 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120491,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136518,00
Oferta z najniższą ceną: 134949,00 / Oferta z najwyższą ceną: 139775,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: CZĘŚĆ nr 2 (dostawa niszczarek)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMAD Sp. z o.o., ul. Łąkowa 31, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123360,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69631,50
Oferta z najniższą ceną: 69631,50 / Oferta z najwyższą ceną: 90498,65
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżąwa kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- Przetarg krajowy na dostawę sprzętu jednorazowego medycyny ogólnej, materiałów do sterylizacji i artykułów biurowych.
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.