eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu LPG na stacji wykonawcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-31

Szczecin: Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu LPG na stacji wykonawcy
Numer ogłoszenia: 360416 - 2015; data zamieszczenia: 31.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316406 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Szczecin, ul. Sebastiana Klonowica 1B, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 31 15 215, faks 91 31 15 185.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu LPG na stacji wykonawcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie benzyny, oleju napędowego i gazu LPG na stacji wykonawcy. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę benzyny, oleju napędowego i gazu LPG w ilościach nieprzekraczających: Kod CPV 09132100-4, Rodzaj produktu Benzyna bezołowiowa 95, j.m. litry, ilość 40.000 na 24 m-ce; Kod CPV 09132100-8, Rodzaj produktu Olej napędowy, j.m. litry, ilość 40.000 na 24 m-ce; Kod CPV 09133000-0, Rodzaj produktu Gaz LPG, j.m. litry, ilość 5.000 na 24 m-ce. 3. Realizacja zamówienia: a) wykonawca obowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do minimum jednej stacji paliw dla każdej z następujących siedzib zamawiającego w Szczecinie: ul. Sebastiana Klonowica 1 B, ul. Abramowskiego 19, ul. Struga 10, ul. Strzałowska 9, znajdujących się w granicach administracyjnych miasta Szczecin i w odległości nie większej niż 4 km od danej siedziby zamawiającego. Stacje te mają być czynne przez całą dobę przez wszystkie dni tygodnia. Stacje te mają prowadzić sprzedaż wszystkich wymaganych przez Zamawiającego rodzajów paliwa, b) Zamawiający wymaga utrzymania stałej rezerwy paliwowej określonej w pkt.12 ppkt. c załącznika nr 5 do siwz, c) dostawy benzyny bezołowiowej, oleju napędowego i gazu LPG będą realizowane sukcesywnie na zasadzie bezgotówkowych tankowań pojazdów zamawiającego, d) Zamawiający dopuszcza, aby sprzedaż paliw następowała przy użyciu bezpłatnych kart paliwowych, które będą wydawane Zamawiającemu bez kaucji lub innego podobnego zabezpieczenia finansowego, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość innej formy bezgotówkowego tankowania paliw, nie powodującej utrudnień w tankowaniu, zaproponowanej przez Wykonawcę bez dodatkowych kosztów, e) Zamawiający nie dopuszcza ograniczeń limitu dziennych transakcji dokonywanych jedną kartą paliwową, f) paliwo musi spełniać wymagania jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz.U. 2013 r. poz. 1058), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28.12.2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. 2006 r. nr 251, poz. 1851) i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25.03.2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. 2010 r., Nr 55, poz. 332), g) określona ilość paliw jest ilością szacunkową, zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa. Nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości benzyny, oleju napędowego i gazu faktycznie zakupionego przez zamawiającego podczas realizacji umowy. Zamawiający informuje, iż przybliżone zużycie paliwa w poprzednich latach wynosiło: 2013 r.: Pb 95 - 18.500 l, ON - 17.000 l, LPG - 1.500 l; 2014 r.: Pb 95 - 14.500 l, ON - 13.000 l, LPG - 1.500 l; h) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli jakości dostarczonych paliw pod względem jego zgodności z wymogami zamówienia poprzez losowe pobranie próbki przy udziale obu stron umowy, a przypadku wątpliwości co do jakości paliwa oddanie jej do niezależnej analizy laboratoryjnej. Zamawiający ponosi koszty przeprowadzenia analiz, a w przypadku analiz potwierdzających niezgodność jakości paliwa z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.12.2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz.U. 2013 r. poz. 1058), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28.12.2006 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. 2006 r. nr 251, poz. 1851) lub Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 25.03.2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. 2010 r., Nr 55, poz. 332), koszty wykonanej analizy obciążają wykonawcę, i) W celu ewidencji ilości wydanego Zamawiającemu paliwa Wykonawca wyda nieodpłatnie (w tym również bez kaucji lub innego podobnego zabezpieczenia finansowego) Zamawiającemu karty paliwowe. Wykonawca będzie ewidencjonował w formie elektronicznej na podstawie danych zebranych w oparciu o odczyty kart: numer rejestracyjny pojazdu, do którego wydano paliwo, datę wydania oraz ilość, rodzaj i cenę wydanego paliwa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.30.00 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Koncern Naftowy ORLEN S.A., , 09-411 Płock, ul. Chemików 7, 09-411 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 286550,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 364006,75

  • Oferta z najniższą ceną: 364006,75 / Oferta z najwyższą ceną: 364006,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.