eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Chełmno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna.
Numer ogłoszenia: 360386 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230053 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, faks 056 6771774.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna. Prace te obejmują projekt pod nazwą - Monitoring wizyjny miasta Chełmna - realizowany w ramach - Utworzenia strefy bezpieczeństwa na obszarze rewitalizowanym poprzez zakup i instalację systemu monitoringu ulicznego - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. Lokalizacja oraz parametry poszczególnych elementów systemu oraz sposób ich montażu określone zostały w opracowanym projekcie budowlano - wykonawczym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż kamer wizyjnych wraz z podłączeniem do energii elektrycznej, na budynkach, słupach istniejących lub słupach projektowanych. Montaż słupów pod kamery i punkt retransmisyjny; montaż urządzeń stanowiących punkty retransmisyjne oraz instalacja urządzeń i wyposażenia centrum nadzoru zlokalizowanego w budynku urzędu miasta wraz z meblami - wyszczególnienie pozycji objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w projekcie budowlano wykonawczym oraz przedmiarze robót. W skład systemu monitoringu wchodzić będą następujące elementy objęte przedmiotem zamówienia: - 16 kamer wizyjnych z czego 11 będzie umieszczonych na wysięgnikach zamocowanych do ścian istniejących budynków; 3 na słupach projektowanych i 2 na słupach istniejących; - 2 punkty retransmisyjne - jeden umieszczony na projektowanym słupie a jeden na istniejącej wieży kościoła farnego; - centrum monitoringu urządzone będzie w budynku Urzędu Miasta Chełmna, - słupy do montażu urządzeń - 4 szt. - urządzenia, wyposażenie i instalacje niezbędne do funkcjonowania systemu monitoringu - zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż określone w projekcie budowlano - wykonawczym oraz posiadać stosowne atesty. Przesył sygnału od kamery do centrum nadzoru odbywać się będzie drogą radiową bezpośrednio lub za pośrednictwem punktów retransmisyjnych. Urządzenia wchodzące w skład systemu zasilane będą prądem elektrycznym zgodnie z projektem oraz warunkami zakładu energetycznego. Przedmiot umowy obejmuje: - zakup urządzeń i wyposażenia, - montaż urządzeń i wyposażenia, - wykonanie prac budowlanych związanych z przedmiotem umowy, jak np. posadowienie słupa, - wykonanie prac elektrycznych - podłączenie urządzeń do sieci zasilającej, - sprawdzenie poprawnego funkcjonowania poszczególnych elementów oraz całości systemu, - uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego, - przeszkolenie minimum 4 pracowników w zakresie obsługi zainstalowanego systemu, - udzielenie rękojmi na prace montażowo - instalatorskie wykonane przez wykonawcę - 1 rok, - udzielenie gwarancji na bezawaryjne działanie systemu i poszczególnych jego elementów - minimum 24 miesiące, - prowadzanie nieodpłatnego serwisu urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego w okresie rękojmi, - sposób wypełniania warunków rękojmi za wady i gwarancji oraz świadczenia Wykonawcy w tym okresie, określone zostały w projekcie umowy, Dodatkowe czynności do jakich zobowiązany będzie Wykonawca: - uzgodnienie terminu i zakresu wejścia na teren obiektu z jego właścicielem, na którym przewidziano montaż urządzeń, - za wszelkie szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia a zawinione przez Wykonawcę (powstałe wskutek błędów przy montażu, niezabezpieczenia obiektu, zaniedbania czy uchybienia) odpowiadać będzie Wykonawca, - Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną powykonawczą, dokumentację i instrukcję obsługi poszczególnych urządzeń wchodzących w skład systemu, protokoły z pomiarów działania systemu, wszelkie licencje, prawa do zainstalowanego oprogramowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt będzie współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013; os priorytetowa - Wspieranie przemian w miastach i w obszarach wymagających odnowy - działanie 7.1. - Rewitalizacja zdegradowanych dzielnic miast..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konwerga Sp. z o.o., ul. Gdyńska 31/33, 61-016 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 384506,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 437169,92

  • Oferta z najniższą ceną: 437169,92 / Oferta z najwyższą ceną: 579500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.