eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-25

Chełmno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna.
Numer ogłoszenia: 230053 - 2010; data zamieszczenia: 25.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, faks 056 6771774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem monitoringu wizyjnego na terenie miasta Chełmna. Prace te obejmują projekt pod nazwą - Monitoring wizyjny miasta Chełmna - realizowany w ramach - Utworzenia strefy bezpieczeństwa na obszarze rewitalizowanym poprzez zakup i instalację systemu monitoringu ulicznego - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. Lokalizacja oraz parametry poszczególnych elementów systemu oraz sposób ich montażu określone zostały w opracowanym projekcie budowlano - wykonawczym stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje montaż kamer wizyjnych wraz z podłączeniem do energii elektrycznej, na budynkach, słupach istniejących lub słupach projektowanych. Montaż słupów pod kamery i punkt retransmisyjny; montaż urządzeń stanowiących punkty retransmisyjne oraz instalacja urządzeń i wyposażenia centrum nadzoru zlokalizowanego w budynku urzędu miasta wraz z meblami - wyszczególnienie pozycji objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w projekcie budowlano wykonawczym oraz przedmiarze robót. W skład systemu monitoringu wchodzić będą następujące elementy objęte przedmiotem zamówienia: - 16 kamer wizyjnych z czego 11 będzie umieszczonych na wysięgnikach zamocowanych do ścian istniejących budynków; 3 na słupach projektowanych i 2 na słupach istniejących; - 2 punkty retransmisyjne - jeden umieszczony na projektowanym słupie a jeden na istniejącej wieży kościoła farnego; - centrum monitoringu urządzone będzie w budynku Urzędu Miasta Chełmna, - słupy do montażu urządzeń - 4 szt. - urządzenia, wyposażenie i instalacje niezbędne do funkcjonowania systemu monitoringu - zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż określone w projekcie budowlano - wykonawczym oraz posiadać stosowne atesty. Przesył sygnału od kamery do centrum nadzoru odbywać się będzie drogą radiową bezpośrednio lub za pośrednictwem punktów retransmisyjnych. Urządzenia wchodzące w skład systemu zasilane będą prądem elektrycznym zgodnie z projektem oraz warunkami zakładu energetycznego. Przedmiot umowy obejmuje: - zakup urządzeń i wyposażenia, - montaż urządzeń i wyposażenia, - wykonanie prac budowlanych związanych z przedmiotem umowy, jak np. posadowienie słupa, - wykonanie prac elektrycznych - podłączenie urządzeń do sieci zasilającej, - sprawdzenie poprawnego funkcjonowania poszczególnych elementów oraz całości systemu, - uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego, - przeszkolenie minimum 4 pracowników w zakresie obsługi zainstalowanego systemu, - udzielenie rękojmi na prace montażowo - instalatorskie wykonane przez wykonawcę - 1 rok, - udzielenie gwarancji na bezawaryjne działanie systemu i poszczególnych jego elementów - minimum 24 miesiące, - prowadzanie nieodpłatnego serwisu urządzeń wchodzących w skład systemu monitoringu wizyjnego w okresie rękojmi, - sposób wypełniania warunków rękojmi za wady i gwarancji oraz świadczenia Wykonawcy w tym okresie, określone zostały w projekcie umowy, Dodatkowe czynności do jakich zobowiązany będzie Wykonawca: - uzgodnienie terminu i zakresu wejścia na teren obiektu z jego właścicielem, na którym przewidziano montaż urządzeń, - za wszelkie szkody powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia a zawinione przez Wykonawcę (powstałe wskutek błędów przy montażu, niezabezpieczenia obiektu, zaniedbania czy uchybienia) odpowiadać będzie Wykonawca, - Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację techniczną powykonawczą, dokumentację i instrukcję obsługi poszczególnych urządzeń wchodzących w skład systemu, protokoły z pomiarów działania systemu, wszelkie licencje, prawa do zainstalowanego oprogramowania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 34.97.00.00 - Urządzenia monitorowania ruchu 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo 51.31.20.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000 zł (słownie - dziesięć tysięcy złotych),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; to oznacza, że w przetargu może wziąć udział wykonawca, który posiada niżej wymienione uprawnienia lub dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym lub nieograniczonym zakresie i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie, właściwej izby samorządu zawodowego; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem przynajmniej 1 osoby o w/w kwalifikacjach - zał. nr 5 do siwz, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym lub nieograniczonym zakresie i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie, właściwej izby samorządu zawodowego; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem przynajmniej 1 osoby o w/w kwalifikacjach - zał. nr 5 do siwz, c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w ograniczonym lub nieograniczonym zakresie i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie, właściwej izby samorządu zawodowego; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem przynajmniej 1 osoby o w/w kwalifikacjach - zał. nr 5 do siwz, d) licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia - zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, ze zm.); w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem przynajmniej 1 osoby o w/w kwalifikacjach - zał. nr 5 do siwz,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; co należy udowodnić poprzez załączenie następujących dokumentów: a) wykaz realizacji w zakresie montażu monitoringu wizyjnego o minimalnej wartości zadania nie mniejszej niż 100.000 zł (dotyczy to również projektów i wykonawstwa o minimalnej wartości nie mniejszej niż 100.000 zł) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej jednej realizacji w zakresie monitoringu o w/w wartości,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z punktem III.3.2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) wykonawca przedstawia oświadczenie wg wzoru załączonego do specyfikacji - zał. nr 3. b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - Wykonawca winien posiadać środki na rachunku lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 100.000 zł. c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących okolicznościach: - trudności z dostępem do obiektów, na których mają zostać zamontowane urządzenia wchodzące w skład systemu, - braku możliwości realizacji zamówienia spowodowanego siłą wyższą. Możliwa jest zmiana umowy w zakresie wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, przy czym zmiana może dotyczyć tylko stawki brutto; stawka netto nie podlega zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno Biuro Informacji Publicznej pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013; oś priorytetowa - Wspieranie przemian w miastach i w obszarach wymagających odnowy - działanie 7.1. - Rewitalizacja Zdegradowanych dzielnic miast..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.