eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SZAMOTUŁACH PRZY ULICY ALEJA 1 MAJA 5a



Ogłoszenie z dnia 2008-12-11

Szamotuły: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SZAMOTUŁACH PRZY ULICY ALEJA 1 MAJA 5a
Numer ogłoszenia: 359889 - 2008; data zamieszczenia: 11.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Szamotułach, Aleja 1 Maja 5a, Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2921913, faks 061 2920002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SZAMOTUŁACH PRZY ULICY ALEJA 1 MAJA 5a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynku Sądu Rejonowego w Szamotułach przy ulicy Aleja 1 Maja 5a. Wykonanie zadanie polega na stałym utrzymaniu czystości w obiektach Sądu, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój. Wykonawca dokonuje w.w czynności: 1) własnym sprzętem, 2) zakupuje na własny koszt; środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe oraz worki na śmieci, 3) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem , 4) Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony budynku lub wyznaczonego pracownika danego obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania budynku, 5) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 6) wszystkie czynności porządkowe należy wykonywać poza godzinami pracy Sądu za wyjątkiem sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania, 7) kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach Zamawiającego będzie wykonywane sprzętem i środkami chemicznymi Wykonawcy, 8) zakres kompleksowego sprzątania obejmuje: dostarczanie i uzupełnianie środków zapachowych do toalet, 9) Wykonawca będzie kupował i dostarczał mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy we własnym zakresie, 10) Wykonawca będzie zobowiązany na żądanie Zamawiającego do niezwłocznego przedłożenia kart charakterystyki produktu - środków chemicznych. W przypadku uciążliwości zapachowej lub negatywnego wpływu na materiały budowlane Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany stosownych środków. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane w związku z wykonywaniem w.w usługi, 12) przed opracowaniem oferty konieczne jest obejrzenie pomieszczeń budynku Sądu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73764 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CLAR SYSTEM S.A., UL. JANICKIEGO 20B, 60-542 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 73764
  • Oferta z najniższą ceną: 73764 oferta z najwyższą ceną: 88800
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.