Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Sosnowiec: COW-ZAF 27.WL.2.2016
Numer ogłoszenia: 35970 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie , ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 7854600, faks 32 7854600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: COW-ZAF 27.WL.2.2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków Centrum Opiekuńczo- Wychowawczego Pomocy Dziecku i Rodzinie Zespołów Opiekuńczo Wychowawczych Nr 1, 2, 3, 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przewóz uczestników w obie strony, b) zakwaterowanie, c) pełne wyżywienie (4 posiłki: śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), d) opiekę medyczną, w tym zakup leków, e) opiekę pedagogiczną sprawowaną przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje, f) bogaty program zajęć i wycieczek, Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w wieku 5-18 lat podopiecznych Centrum Opiekuńczo Wychowawczego Pomocy Dziecku i Rodzinie, Zespołów Opiekuńczo Wychowawczych Nr 1, 2, 3, 4 w Sosnowcu. Wypoczynek letni należy zorganizować: Zadanie Nr 1 Wyjazd wakacyjny dla grupy 20 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 1, ul. Piwnika Ponurego 9. Czas trwania turnusu: (17 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.07.2016 a 05.07.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach lub nad morzem. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika kolonii. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 1 ul. Piwnika Ponurego 9 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. Zadanie Nr 2 Wyjazd kolonijny dla grupy 15 dzieci w wieku od 4 do 12 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły, w tym dzieci specjalnej troski z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2, ul. Sucha 21. Czas trwania turnusu: (10 noclegów) Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.07.2016 a 04.07.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach (oprócz Zakopanego), nad morzem lub nad jeziorami. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika kolonii. W sytuacji grupy powyżej 15 osób- 2 wychowawców. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z przyjazdem powrotnym. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. Zadanie Nr 3 Wyjazd na obóz dla grupy 20 dzieci w wieku od 13 do 20 lat. z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21. Czas trwania turnusu: (10 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.07.2016 a 04.07.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach (oprócz Zakopanego), nad morzem lub nad jeziorami. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z dala od głównej, ruchliwej drogi, w pobliżu obiektów sportowo-rekreacyjnych, z których dzieci będą mogły korzystać. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika obozu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. Zadanie Nr 2 i 3 może być wykonane w tej samej miejscowości lecz różne pensjonaty lub w różnych miejscowościach ale w tym samym czasie. Zadanie Nr 4 Wyjazd wakacyjny dla grupy 20 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających do szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 3, ul. Szczecińska 11. Czas trwania turnusu: (17 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.08.2016 a 05.08.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach z dostępem do wody (jezioro z kąpieliskiem lub basenem) oraz pobyt nad jeziorami. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi, obowiązkowo dostęp do basenu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika kolonii. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 3 ul. Szczecińska 11 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. Zadanie Nr 5 Wyjazd wakacyjny dla grupy 23 dzieci w wieku od 10 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 4, Koszalińska 51-53. Czas trwania turnusu: (14 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.08.2016 a 05.08.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy może być na terenie zalesionym z placem zabaw, z dostępem do grilla, gwarantujący zajęcia wspólne na świetlicy w przypadku deszczu z dostępem do wody (jezioro z kąpieliskiem lub basenem) z dala od głównej, ruchliwej drogi. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika kolonii. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 4, ul. Koszalińska 5-53 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników wypoczynku letniego z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim przypadku, wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktyczną liczbę osób uczestniczących w turnusie i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej uczestnikom wypoczynku letniego oraz zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wypoczynku letniego z zachowaniem wszystkich przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. Nr 12 poz. 67 z późn. zm.). 2. Transport: zapewnienia transportu uczestników wypoczynku letniego w obie strony autokarem sprawnym technicznie, posiadającym ważne badania techniczne, ważne ubezpieczenie OC, AC, NW oraz sprawną klimatyzację i toaletę, przewozy powinny być zorganizowane zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1414), zapewnienia wymaganej przepisami prawa ilości kierowców, kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia do kierowania autokarami i przewozu osób, przejazd powinien być zorganizowany i przeprowadzony w ciągu dnia, zapewnienia w przypadku awarii autokaru, autokaru zastępczego na własny koszt, spełniającego wymagania określone w SIWZ, podstawienia autokaru co najmniej 30 min przed planowanym wyjazdem, zorganizowania i zrealizowania przewozu dzieci i młodzieży uczestników wypoczynku letniego w dniu rozpoczęcia wypoczynku sprzed siedziby Zamawiającego w Sosnowcu na miejsce pobytu oraz w dniu zakończenia wypoczynku letniego z miejsca pobytu przed siedzibę Zamawiającego w Sosnowcu, zapewnienia podróży autokarem tylko uczestników wypoczynku letniego skierowanych przez Zamawiającego, zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego opieki kadry pedagogicznej od momentu przejęcia uczestnika wypoczynku letniego od rodzica lub opiekuna do czasu oddania go w ręce rodzica lub opiekuna w szczególności z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów wobec kwalifikacji i liczby kadry pedagogicznej, określonych w obowiązujących przepisach. 3. Zakwaterowanie: zakwaterowania uczestników kolonii w ośrodku wypoczynkowym, spełniającym warunki określone w SIWZ, zakwaterowania uczestników wypoczynku letniego w budynku/ach murowanych w rozumieniu przepisów Prawo budowlane, Zamawiający wymaga, aby uczestnicy zostali zakwaterowani w budynku/ach razem z wychowawcami, pokoje max. 6 osobowe wyposażone w niezbędny sprzęt z możliwością swobodnego rozpakowania bagażu. Pokoje bez łóżek piętrowych i dostawek. Łóżka jednoosobowe (tapczany) z czystą pościelą (kołdra, poduszka i prześcieradło). Do każdego łóżka powinna być przynależna szafka nocna, minimum jedna półka w szafie na dziecko. W pokoju szafa ubraniowa, stół oraz krzesła. Wykonawca zapewni pobyt w ośrodku wypoczynkowym spełniającym wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno- sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, teren ośrodka winien być ogrodzony, oświetlony, w przypadku wspólnej łazienki zapewnienia uczestnikom jednego WC maksymalnie na 10 uczestników, jednej umywalki z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 10 uczestników oraz jednego stanowiska prysznicowego z ciepłą i zimną wodą maksymalnie na 15 uczestników. Łazienki muszą być czyste i estetyczne. Ciepła i zimna woda winna być dostępna 24 h / dobę, udostępnienia uczestnikom wypoczynku letniego na terenie ośrodka wypoczynkowego, w którym zakwaterowana będzie grupa bezpłatnie sprawnych urządzeń rekreacyjno sportowych m.in. placu zabaw, boiska do piłki nożnej, siatkówki, stołu do tenisa stołowego, sali świetlicowej wyposażonej m.in. w sprawny sprzęt RTV i dyskotekowy, miejsca na ognisko oraz innych obiektów i urządzeń zgodnie ze złożoną ofertą, 4. Wyżywienie: zapewnienia uczestnikom wypoczynku letniego stołówki na terenie ośrodka wypoczynkowego, w którym zakwaterowani będą uczestnicy, zapewnienia min. 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja)- zgodnie z normami żywieniowymi zalecanymi przez Instytut Żywności i Żywienia, zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, zapewnienia podczas wypoczynku letniego nieograniczonego dostępu do napojów, pieczywa, masła i dżemu, zapewnienia jednego ciepłego posiłku w trakcie całodniowych wycieczek autokarowych w zwiedzanej miejscowości, zapewnienia suchego prowiantu i napojów na czas wycieczek oraz podróży powrotnej do Sosnowca zapewnienia obiadu po przyjeździe na miejsce wypoczynku oraz śniadania przed wyjazdem do Sosnowca, Wykonawca zapewni wysoką jakość wyżywienia, które musi być zdrowe, świeże, sycące i smaczne, zapewnienia kierownika turnusu z zachowaniem warunków organizacji wypoczynku oraz wymogów wobec kwalifikacji określonych w obowiązujących przepisach, zapewnienia całodobowej opieki doświadczonej kadry pedagogicznej, posiadających kwalifikacje określone w obowiązujących przepisach prawa (Zamawiający wymaga zapewnienia co najmniej 1 wychowawcy na 10-cioro dzieci w zadaniu nr 1 lub 1 wychowawcę na 14-cioro dzieci), zapewnienia całodobowej opieki medycznej dla uczestników wypoczynku letniego, zgodnie z obowiązującymi przepisami (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w ośrodku wypoczynkowym, w którym zakwaterowana będzie grupa), zapewnienia możliwości korzystania z kąpielisk spełniających wymogi bezpieczeństwa i czystości wody zorganizowanych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zapewnienia opieki ratownika(ów) z odpowiednimi kwalifikacjami dla uczestników wypoczynku letniego w trakcie korzystania z kąpieli oraz kąpielisk (np. morze, basen) na czas trwania wypoczynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zapewnienia opieki przewodnika w trakcie wycieczek turystyczno-krajoznawczych dla uczestników wypoczynku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, ubezpieczenia uczestników od NNW na czas przejazdu, pobytu, wycieczek- na kwotę min. 10.000,00 zł na każdego uczestnika wypoczynku letniego, organizowania uczestnikom wypoczynku letniego wycieczek, zajęć na wolnym powietrzu, zapewnienia realizacji programu wypoczynku kulturalno-wychowawczego, turystyczno- krajoznawczego, sportowo-rekreacyjnego, realizacji programu wypoczynku letniego, który powinien uwzględniać co najmniej następujące elementy: - 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek, - 3 dyskoteki, - co najmniej 2 całodniowe autokarowe wycieczki turystyczno-krajoznawcze z nieodpłatnym dla uczestników wypoczynku letniego wstępem do zwiedzanych obiektów, - co najmniej 2 wycieczki piesze turystyczno-krajoznawcze, - organizowanie zajęć i rozgrywek sportowych, gry terenowe, konkursy z dyplomami, nagrodami rzeczowymi itp., - codzienne spotkania w grupach w celu omówienia problemów, podsumowania dnia, zaplanowania kolejnych dni z uwzględnieniem potrzeb uczestników, inne zaplanowane przez Wykonawcę zajęcia zgodne z potrzebami uczestników i celami wychowawczymi.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy; 3. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizowania imprez turystycznych, pośredniczenia na zlecenie klientów w zawieraniu umów o świadczeniu usług turystycznych 4. Wypełniony formularz cenowy. 5. Opis bazy noclegowej wraz z harmonogramem realizacji zadania -Program zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych. 6. Wzór umowy zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy osobę (osoby), 7. Oświadczenie, iż zatrudniona kadra pedagogiczna spełnia wymagania przewidziane przepisami prawa dot. wypoczynku dzieci i młodzieży; 12. Oświadczenie Organizatora dotyczące opinii Państwowej Straży Pożarnej art. 23 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. z 2013 r. poz., 1340). Oświadczenie jest załącznikiem Nr 7 do specyfikacji. 13. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku kuratorowi oświaty.
III.7)
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Atrakcyjnośc programu - 30
- 3 - Standard obiektu - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Administracyjno-Finansowy
Centrum Opiekuńczo-Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie
ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec
w sekretariacie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Administracyjno-Finansowy Centrum Opiekuńczo-Wychowawczym Pomocy Dziecku i Rodzinie ul. Sucha 21, 41-200 Sosnowiec w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 1 ul. Piwnika Ponurego 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd wakacyjny dla grupy 20 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 1, ul. Piwnika Ponurego 9. Czas trwania turnusu: (17 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.07.2016 a 05.07.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach lub nad morzem. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 10 dzieci oraz kierownika kolonii. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 1 ul. Piwnika Ponurego 9 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Atrakcyjnośc programu - 30
- 3. Standard obiektu - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 2 ul. Sucha 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd kolonijny dla grupy 15 dzieci w wieku od 4 do 12 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły, w tym dzieci specjalnej troski z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2, ul. Sucha 21. Czas trwania turnusu: (10 noclegów) Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.07.2016 a 04.07.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach (oprócz Zakopanego), nad morzem lub nad jeziorami. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, piaskownicą, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika kolonii. W sytuacji grupy powyżej 15 osób- 2 wychowawców. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z przyjazdem powrotnym. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Atrakcyjnośc programu - 30
- 3. Standard obiektu - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 2 ul. Sucha 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd na obóz dla grupy 20 dzieci w wieku od 13 do 20 lat. z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21. Czas trwania turnusu: (10 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.07.2016 a 04.07.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach (oprócz Zakopanego), nad morzem lub nad jeziorami. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z dala od głównej, ruchliwej drogi, w pobliżu obiektów sportowo-rekreacyjnych, z których dzieci będą mogły korzystać. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 2 ul. Sucha 21 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika obozu. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Atrakcyjnośc programu - 30
- 3. Standard obiektu - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 3 ul. Szczecińska 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd wakacyjny dla grupy 20 dzieci w wieku od 5 do 18 lat uczęszczających do szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 3, ul. Szczecińska 11. Czas trwania turnusu: (17 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.08.2016 a 05.08.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach z dostępem do wody (jezioro z kąpieliskiem lub basenem) oraz pobyt nad jeziorami. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy z placem zabaw, położony z dala od głównej, ruchliwej drogi, obowiązkowo dostęp do basenu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika kolonii. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 3 ul. Szczecińska 11 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 17.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Atrakcyjnośc programu - 30
- 3. Standard obiektu - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zespół Opiekuńczo-Wychowawczy Nr 4 ul. Koszalińska 51-53.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyjazd wakacyjny dla grupy 23 dzieci w wieku od 10 do 18 lat uczęszczających do przedszkola i szkoły z Zespołu Opiekuńczo Wychowawczego Nr 4, Koszalińska 51-53. Czas trwania turnusu: (14 noclegów); Rozpoczęcie turnusu pomiędzy: 01.08.2016 a 05.08.2016 Miejsce wypoczynku: miejscowość położona w górach. Zakwaterowanie: ogrodzony pensjonat lub ośrodek wypoczynkowy może być na terenie zalesionym z placem zabaw, z dostępem do grilla, gwarantujący zajęcia wspólne na świetlicy w przypadku deszczu z dostępem do wody (jezioro z kąpieliskiem lub basenem) z dala od głównej, ruchliwej drogi. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić opiekę 1 wychowawcy dla grupy 14 dzieci oraz kierownika kolonii. Wykonawca zobowiązany jest do zagwarantowania dojazdu dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego Nr 4, ul. Koszalińska 5-53 w Sosnowcu do miejsca pobytu wraz z powrotem. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia opieki medycznej. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu oferowanej bazy noclegowej jak również programu zaplanowanych zajęć integracyjnych, ruchowych i wycieczek, zarówno autokarowych jak i pieszych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Atrakcyjnośc programu - 30
- 3. Standard obiektu - 20
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Zaruskiego 1 wraz z przebudową przyłącza kanalizacyjnego - etap II.
- Konserwacja potoków i rowów na terenie miasta Sosnowca
- Dostawa implantów ortopedycznych
- Dostawa i montaż ekranu LED wraz z systemem zarządzania obrazem w Arena Sosnowiec, ArcelorMittal Park w Sosnowcu prowadzony przez Zagłębiowski Park Sportowy sp. z o.o.
- "Zakup urządzeń pomiarowych wraz z montażem w budynkach zlokalizowanych na osiedlu Juliusz w Sosnowcu, będącym w zarządzie Miejskiego Zakładu Zasobów Lokalowych".
- Projekt modernizacji budynków Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE" - wyjazd nr 2
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.