eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › termomodernizacja ścian i stropodachu wraz z wymianą stolarki otworowej budynku Zespołu Szkół Technicznych w Gorlicach



Ogłoszenie z dnia 2006-07-10

POZYCJA 35918

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorlice: termomodernizacja ścian i stropodachu wraz z wymianą stolarki otworowej budynku Zespołu Szkół Technicznych w Gorlicach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Gorlicach, do kontaktów: JANUSZ Marian, ul. Biecka 3, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3548751, fax 018 3537545, e-mail: inwestycje.sp.gorlice@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwa Powiatowe w Gorlicach, GóRSKI Jarosław, ul. 11 Listopada 6, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018/ 354-87-91, fax 018/ 354-87-91. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja ścian i stropodachu wraz z wymianą stolarki otworowej budynku Zespołu Szkół Technicznych w Gorlicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zespół Szkół Technicznych w Gorlicach 38-320 Gorlice, ul. Michalusa 6. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji (dociepleniu ścian zew.) oraz stropodachu, wymianie stolarki otworowej budynku Zespołu Szkół Technicznych w Gorlicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem o gr.13 cm - wymiana stolarki otworowej (okna PCV, drzwi Aluminium) - docieplenie stropodachu płytami styropianowymi laminowanymi papą o gr.14 cm - wymiana zaworów termostatycznych i odcinających przygrzejnikowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6.000 zł (sześć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Szczegółowo opisano w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dysponują właściwym i udokumentowanym potencjałem kadrowym niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, zatrudniają osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi + aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, uprawnienia do kierowania robotami branży sanitarnej + aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, uprawnienia do kierowania robotami instalacji elektrycznych + aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24, - udokumentują wartość ofertową kosztorysem ofertowym zgodnie z zapisem w załączniku nr 1 do SIWZ, - wykonali w latach 2002 - 2006 przynajmniej trzy zamówienia o porównywalnej wartości i charakterze, jak przedmiotowe zadanie. Niezależnie od powyższego wykonali w analogicznym okresie czasu roboty typowo termomodernizacyjne o łącznej powierzchni 1.500 m2 docieplonych ścian. Wskazana wielkość robót termomodernizacyjnych może obejmować jedno zadanie lub ich większą ilość oraz być częścią składową innych robót ogólnobudowlanych. Powyższe należy potwierdzić referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających (referencje muszą zawierać zapis dotyczący zakresu wykonanych robót oraz powierzchni docieplonych ścian), - przedłożą w ofercie tabelę elementów zadania, sporządzoną w oparciu o zapis zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ, - udzielą minimum 60 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, - przedłożą w ofercie podpisany projekt umowy (zał. Nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem do umowy (Zasady z tytułu odpowiedzialności oraz z tytułu rękojmii za wady i zasady odbioru). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należytych składek lub zaświadczenie z Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (jeżeli dotyczy) lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia wraz z posiadanymi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wynikającymi z Ustawy - Prawo Budowlane (zał. nr 5 do SIWZ), - wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w latach 2002 - 2006, odpowiadających charakterowi przedmiotowego zamówienia (zał. nr 6 do SIWZ), potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających; - wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ); - oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); podpisany przez osoby uprawnione - projekt umowy (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem do umowy; - dane dotyczące ewentualnych podwykonawców angażowanych do realizacji zamówienia z podaniem zakresu robót przewidzianych im do przekazania - na formularzu ofertowym str.1; - tabela elementów, - kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.gorlicki.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście (10 zł) w Starostwie Powiatowym w Gorlicach, ul. 11-go Listopada 6, 38-300 Gorlice, pok. nr 307 IIIp. w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni robocze, za zaliczeniem pocztowym (10 zł + koszt wysyłki) lub pobrać bezpłatnie ze strony internetowej: www.powiat.gorlicki.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2006, godzina 10:00, Starostwo Powiatowe w Gorlicach 38-300 Gorlice, ul. 11 Listopada 6 pok. nr 309.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.