eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Zespół Szkół Ponadgimiazjalnych nr 2 , 84-200 Wejherowo ul. Strzelecka 9 Znak SprawyZam. publ. Nr PN-04-2010-ZSP nr 2



Ogłoszenie z dnia 2010-11-05

Wejherowo: Zespół Szkół Ponadgimiazjalnych nr 2 , 84-200 Wejherowo ul. Strzelecka 9 Znak Sprawy: Zam. publ. Nr PN-04-2010-ZSP nr 2
Numer ogłoszenia: 359152 - 2010; data zamieszczenia: 05.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł", ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6724161, 6722509, faks 058 6724161, 6722509.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół Szkół Ponadgimiazjalnych nr 2 , 84-200 Wejherowo ul. Strzelecka 9 Znak Sprawy: Zam. publ. Nr PN-04-2010-ZSP nr 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty w zakresie likwidacji szkód- pokrycia dachowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOJ - MAR Mariusz Gustowski Sopieszyno, ul. Kwiatowa 8 , 84-200 Wejherowo, Sopieszyno, ul. Kwiatowa 8, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86065,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86065,57

  • Oferta z najniższą ceną: 86065,57 / Oferta z najwyższą ceną: 86065,57

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie wyboru trybu Dla udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki art.67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp na: likwidację szkód- pokrycia dachowego Tryb z wolnej ręki zastosowano ze względu na wyjątkową sytuację, niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i której nie można było przewidzieć (silnie wiejący wiatr zrzucił część blach z kopuły dachu oraz obluzował znaczną ilość dachówek , która już wcześniej została w dużej mierze zniszczona przez gradobicie i ulewny deszcz). O zaistniałej szkodzie poinformowano Ubezpieczyciela budynku. Wykonanie zamówienia jest pilne i wymaga natychmiastowych działań związanych z usunięciem skutków działań losowych , co ma zapobiec grążącemu niebezpieczeństwu (liczne zacieki powoduja zwarcie instalacji elektrycznej , zaś obluzowana dachówka oraz fragmenty ciężkich blach mogą w każdej chwili oderwać się od konstrukcji, co stwarza zagrożenie dla uczniów, personelu oraz pozostałym osobom. Okoliczności, które powstały w związku ze zniszczeniem nie można było wcześniej przewidzieć ze względu na zdarzenie losowe. Na zaistnienie okoliczności Zamawiający nie miał żadnego wpływu. Uszkodzenie nie powstało w wyniku zaniechania. Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; Ponadto konieczność natychmiastowego usunięcia powstałych szkód -wykonanie robót budowlanych, których opóźnienie mogłoby spowodować szkody w majątku zamawiającego lub stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi. W świetle powyższego, uważa się że spełniono wszystkie przesłanki określone w art.67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp .to jest: 1) konieczne jest natychmiastowe wykonanie zamówienia 2) nie wynika ono z przyczyn leżących po stronie zamawiającego 3) konieczności takiej nie można było wcześniej obiektywnie przewidzieć 4) nie można było zachować terminów określonych dla innych trybów Pomiędzy tymi przesłankami dodatkowo dochodzi związek przyczynowo - skutkowy i związek czasowy. Pilna konieczność wykonania prac naprawczych spełnia przesłanki zawarte w art.67 ust.1 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.