eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Realizacja zadania pod nazwą "Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojących bramkowych detektorów metalu dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Rejonowych".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-05

Ogłoszenie nr 358452 - 2016 z dnia 2016-12-05 r.

Poznań: Realizacja zadania pod nazwą "Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojących bramkowych detektorów metalu dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Rejonowych".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 323415


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326968


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 481842400000, ul. ul. Trójpole  21, 61693   Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 8274500, 8274588, faks 618 226 420, e-mail przetargi2@poznan.sa.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja zadania pod nazwą "Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojących bramkowych detektorów metalu dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Rejonowych".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-373-05/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa wraz z wniesieniem i rozpakowaniem, kompletacja, montaż, uruchomienie, konfiguracja, konfiguracja oprogramowania i przekazanie Zamawiającemu wraz z przeszkoleniem pracowników sądów w zakresie obsługi dziesięciu sztuk fabrycznie nowych, nie używanych wcześniej do prezentacji, pochodzących ze standardowej linii produkcyjnej producenta, wolnostojących bramkowych detektorów metalu, które wykrywają obecność metalowych przedmiotów w trakcie przemieszczania się osoby przez kontrolowaną strefę. Wolnostojący bramkowy detektor metalu - 10 kpl. o Oparty na technologii DSP o Wielokierunkowy układ cewek zapewniający najwyższą wydajność przy wykrywaniu pistoletów, noży oraz wszelkich płaskich i okrągłych rodzajów broni przy jednoczesnej ich dokładnej lokalizacji o Możliwość nastawiania czułości stref zapewniają najwyższą wydajność niezależnie od warunków zewnętrznych o Wielostrefowy wskaźnik celu z minimum 30 strefami precyzyjnej detekcji wskazujący położenie celu z prawej, lewej i na środku obiektu na całej wysokości bramki (15 stref podstawowych i 15 stref pomocniczych), dwie niezależne linie diod LED o Czytelne światła informujące o możliwości przejścia przez detektor z międzynarodowymi oznaczeniami "stój" i "idź" o Łatwa obsługa dzięki wyświetlaczom LED I LCD, pozwalającym na ciągła nieprzerwana pracę z równoczesnym monitorowaniem pracy detektora o Przejrzysty panel kontrolny oraz łatwe w obsłudze menu pozwalające na szybką zmianę ustawień o Instrukcja obsługi w języku polskim Parametry techniczne: o Wymiary wewnętrzne: Szerokość minimum: 0,75 m Wysokość minimum: 2,00 m Głębokość minimum: 0,55 m o Wymiary zewnętrzne: Szerokość maksimum: 0,93 m Wysokość maksimum: 2,25 m Głębokość maksimum: 0,60 m o Zakres temperatur pracy: -20°C do 70°C o Odporność na warunki atmosferyczne o Dopuszczalna wilgotność - do 95% o Stopień zabezpieczeń min. IP55 o Odporność na niepowołaną zmianę ustawień - wszystkie ustawienia zabezpieczone przy użyciu klucza oraz minimum 2 poziomów dostępowych blokowanych hasłem, elektronika zabezpieczona w zamykanej kluczem obudowie o Obudowa wysokiej jakości odporna na zadrapania, obudowa elektroniki z bardzo wytrzymałego metalu o Układ elektroniczny zintegrowany z detektorem o Wyjścia kontrolne - wtyczki przystosowane do współpracy z zewnętrznymi urządzeniami kontrolnymi lub sygnalizatorami o Urządzenie musi posiadać licznik przejść o Odporność na zakłócenia - funkcja samodiagnostyki eliminująca wpływ urządzeń rentgenowskich i innych elektronicznych źródeł zakłóceń np. skanerów rentgenowskich o Alarmowy sygnał dźwiękowy o regulowanej wysokości i głośności, system czerwonych diod LED o Moduł baterii pozwalający na pracę do 8 godzin bez źródła zasilania o Podstawa z kółkami ułatwiająca przestawianie detektora (dotyczy 8 szt. detektorów), 2 szt. bez ww. podstawy o Pilot do zdalnego sterowania pozwalający na zdalne sterowanie pracą urządzenia na zasięg do 15 m o Urządzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa przemysłowego i elektromagnetycznego (EMC) o Urządzenie musi spełniać wymogi norm środowiskowych i międzynarodowych dyrektyw (CSA, CB, TEC) o Urządzenie posiada certyfikat CE o Urządzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa dla użytkowników rozruszników serca dla kobiet w ciąży o Urządzenie nie może powodować uszkodzeń magnetycznych nośników danych o Urządzenie musi spełniać wymogi EMD (Enhanced Metal Detektor) dla bramowych wykrywaczy metali o Urządzenie musi być zgodne z wymogami standardu NIJ 0601.02 dla bramowych wykrywaczy metali do wykorzystania przy detekcji broni o Gwarancja min. 24 miesiące na urządzenie i montaż o Zamawiający wymaga, aby w warunkach gwarancji był zapis, że w ostatnim miesiącu trwania gwarancji Wykonawca wykona bezpłatny przegląd wszystkich urządzeń. Zamawiający nie traci gwarancji na urządzenia, w przypadku gdy Wykonawca nie wykona ww. obowiązku bezpłatnego przeglądu. Do urządzenia dołączone muszą być następujące dokumenty zgodnie z § 2 ust. 3 wzoru umowy: o Karta gwarancyjna, o dokumentacja techniczna w języku polskim, o instrukcja obsługi w języku polskim, o atesty, certyfikaty w języku polskim, o komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ ppkt. 6.2 1b). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Poszczególne bramkowe detektory metalu zostaną dostarczone i zainstalowane przez wykonawcę do poszczególnych jednostek organizacyjnych: 1. Sąd Apelacyjny w Poznaniu o Ul. Trójpole 21, 61-693 Poznań - 1 szt. 2. Sąd Rejonowy w Lesznie - 2 szt. o Ul. Dąbrowskiego 2, 64-100 Leszno o Ul. Jana Kasprowicza 1, 64-100 Leszno 3. Sąd Rejonowy Poznań Grunwald i Jeżyce w Poznaniu - 2 szt. o Ul. Wawrzyniaka 40, 60-501 Poznań 4. Sąd Rejonowy w Świebodzinie - 1 szt. o Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin 5. Sąd Rejonowy w Trzciance - 1 szt. o ZWKS ul. Ppłk. Z. Orłowskiego 1 64 - 700 Czarnków 6. Sąd Rejonowy w Zielonej Górze - 1 szt. o PI. Słowiański 12, 65-980 Zielona Góra 7. Sąd Rejonowy w Wągrowcu - 2 szt. o Ul. Kościuszki 18, 62-100 Wągrowiec o Ul. Kościuszki 27, 62-100 Wągrowiec 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 3) Dane kontaktowe osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy w zakresie dostaw do poszczególnych jednostek organizacyjnych zostaną przekazane wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 35124000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162301.63
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ALFA-SYSTEM Sp. z o.o.,  ,  ul. Piotra Ignuta 87,  54-151,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189124.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189124.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 206000.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.