eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Realizacja zadania pod nazwą "Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojących bramkowych detektorów metalu dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Rejonowych".

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-10-13

Ogłoszenie nr 323415 - 2016 z dnia 2016-10-13 r.

Poznań: Realizacja zadania pod nazwą "Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojących bramkowych detektorów metalu dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Rejonowych".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 481842400000, ul. ul. Trójpole  21, 61693   Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8274500, 8274588, e-mail , faks 618 226 420.
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.poznan.sa.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
złozyć we wskazanym miejscu
Adres:
Sąd Apelacyjny w Poznaniu, ul. Trójpole 21, Poznań, pok. 400 IV p.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja zadania pod nazwą "Dostawa, montaż i uruchomienie wolnostojących bramkowych detektorów metalu dla Sądu Apelacyjnego w Poznaniu i Sądów Rejonowych".
Numer referencyjny: ZP-373-05/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa wraz z wniesieniem i rozpakowaniem, kompletacja, montaż, uruchomienie, konfiguracja, konfiguracja oprogramowania i przekazanie Zamawiającemu wraz z przeszkoleniem pracowników sądów w zakresie obsługi dziesięciu sztuk fabrycznie nowych, nie używanych wcześniej do prezentacji, pochodzących ze standardowej linii produkcyjnej producenta, wolnostojących bramkowych detektorów metalu, które wykrywają obecność metalowych przedmiotów w trakcie przemieszczania się osoby przez kontrolowaną strefę. Wolnostojący bramkowy detektor metalu - 10 kpl. o Oparty na technologii DSP o Wielokierunkowy układ cewek zapewniający najwyższą wydajność przy wykrywaniu pistoletów, noży oraz wszelkich płaskich i okrągłych rodzajów broni przy jednoczesnej ich dokładnej lokalizacji o Możliwość nastawiania czułości stref zapewniają najwyższą wydajność niezależnie od warunków zewnętrznych o Wielostrefowy wskaźnik celu z minimum 30 strefami precyzyjnej detekcji wskazujący położenie celu z prawej, lewej i na środku obiektu na całej wysokości bramki (15 stref podstawowych i 15 stref pomocniczych), dwie niezależne linie diod LED o Czytelne światła informujące o możliwości przejścia przez detektor z międzynarodowymi oznaczeniami "stój" i "idź" o Łatwa obsługa dzięki wyświetlaczom LED I LCD, pozwalającym na ciągła nieprzerwana pracę z równoczesnym monitorowaniem pracy detektora o Przejrzysty panel kontrolny oraz łatwe w obsłudze menu pozwalające na szybką zmianę ustawień o Instrukcja obsługi w języku polskim Parametry techniczne: o Wymiary wewnętrzne: Szerokość minimum: 0,75 m Wysokość minimum: 2,00 m Głębokość minimum: 0,55 m o Wymiary zewnętrzne: Szerokość maksimum: 0,93 m Wysokość maksimum: 2,25 m Głębokość maksimum: 0,60 m o Zakres temperatur pracy: -20°C do 70°C o Odporność na warunki atmosferyczne o Dopuszczalna wilgotność - do 95% o Stopień zabezpieczeń min. IP55 o Odporność na niepowołaną zmianę ustawień - wszystkie ustawienia zabezpieczone przy użyciu klucza oraz minimum 2 poziomów dostępowych blokowanych hasłem, elektronika zabezpieczona w zamykanej kluczem obudowie o Obudowa wysokiej jakości odporna na zadrapania, obudowa elektroniki z bardzo wytrzymałego metalu o Układ elektroniczny zintegrowany z detektorem o Wyjścia kontrolne - wtyczki przystosowane do współpracy z zewnętrznymi urządzeniami kontrolnymi lub sygnalizatorami o Urządzenie musi posiadać licznik przejść o Odporność na zakłócenia - funkcja samodiagnostyki eliminująca wpływ urządzeń rentgenowskich i innych elektronicznych źródeł zakłóceń np. skanerów rentgenowskich o Alarmowy sygnał dźwiękowy o regulowanej wysokości i głośności, system czerwonych diod LED o Moduł baterii pozwalający na pracę do 8 godzin bez źródła zasilania o Podstawa z kółkami ułatwiająca przestawianie detektora (dotyczy 8 szt. detektorów), 2 szt. bez ww. podstawy o Pilot do zdalnego sterowania pozwalający na zdalne sterowanie pracą urządzenia na zasięg do 15 m o Urządzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa przemysłowego i elektromagnetycznego (EMC) o Urządzenie musi spełniać wymogi norm środowiskowych i międzynarodowych dyrektyw (CSA, CB, TEC) o Urządzenie posiada certyfikat CE o Urządzenie musi spełniać wymogi bezpieczeństwa dla użytkowników rozruszników serca dla kobiet w ciąży o Urządzenie nie może powodować uszkodzeń magnetycznych nośników danych o Urządzenie musi spełniać wymogi EMD (Enhanced Metal Detektor) dla bramowych wykrywaczy metali o Urządzenie musi być zgodne z wymogami standardu NIJ 0601.02 dla bramowych wykrywaczy metali do wykorzystania przy detekcji broni o Gwarancja min. 24 miesiące na urządzenie i montaż o Zamawiający wymaga, aby w warunkach gwarancji był zapis, że w ostatnim miesiącu trwania gwarancji Wykonawca wykona bezpłatny przegląd wszystkich urządzeń. Zamawiający nie traci gwarancji na urządzenia, w przypadku gdy Wykonawca nie wykona ww. obowiązku bezpłatnego przeglądu. Do urządzenia dołączone muszą być następujące dokumenty zgodnie z § 2 ust. 3 wzoru umowy: o Karta gwarancyjna, o dokumentacja techniczna w języku polskim, o instrukcja obsługi w języku polskim, o atesty, certyfikaty w języku polskim, o komplet dokumentów, o których mowa w pkt. 6 SIWZ ppkt. 6.2 1b). Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Poszczególne bramkowe detektory metalu zostaną dostarczone i zainstalowane przez wykonawcę do poszczególnych jednostek organizacyjnych: 1. Sąd Apelacyjny w Poznaniu o Ul. Trójpole 21, 61-693 Poznań - 1 szt. 2. Sąd Rejonowy w Lesznie - 2 szt. o Ul. Dąbrowskiego 2, 64-100 Leszno o Ul. Jana Kasprowicza 1, 64-100 Leszno 3. Sąd Rejonowy Poznań Grunwald i Jeżyce w Poznaniu - 2 szt. o Ul. Wawrzyniaka 40, 60-501 Poznań 4. Sąd Rejonowy w Świebodzinie - 1 szt. o Park Chopina 3, 66-200 Świebodzin 5. Sąd Rejonowy w Trzciance - 1 szt. o ZWKS ul. Ppłk. Z. Orłowskiego 1 64 - 700 Czarnków 6. Sąd Rejonowy w Zielonej Górze - 1 szt. o PI. Słowiański 12, 65-980 Zielona Góra 7. Sąd Rejonowy w Wągrowcu - 2 szt. o Ul. Kościuszki 18, 62-100 Wągrowiec o Ul. Kościuszki 27, 62-100 Wągrowiec 2) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsca wskazane przez Zamawiającego. 3) Dane kontaktowe osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją umowy w zakresie dostaw do poszczególnych jednostek organizacyjnych zostaną przekazane wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu jako najkorzystniejsza.

II.5) Główny kod CPV: 35.12.40.00 - Wykrywacze metalu

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 45


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie, montażu i uruchomieniu wolnostojących bramkowych detektorów metalu o wartości równej lub przekraczającej 50.000 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz dostaw musi potwierdzać, że Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia, które polegały na dostawie, montażu i uruchomieniu wolnostojących bramkowych detektorów metalu o wartości równej lub przekraczającej 50.000 zł brutto każda
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Specyfikacja techniczna lub karta katalogowa, zawierająca dane techniczne, na podstawie których Zamawiający będzie mógł sprawdzić zgodność oferty z wymaganiami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Certyfikat CE. 3. Dokument potwierdzający spełnienie międzynarodowych standardów dotyczących bezpieczeństwa dla osób posiadających elektroniczne stymulatory serca, rozruszniki serca, dla kobiet w ciąży. 4. Dokument potwierdzający spełnienie wymogów bezpieczeństwa przemysłowego i elektromagnetycznego (EMC). 5. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów norm środowiskowych i międzynarodowych dyrektyw (CSA, CB, TEC). 6. Dokument potwierdzający spełnienie wymogów dotyczącego bezpieczeństwa magnetycznych nośników danych. 7. Dokument potwierdzający spełnienie wymogów EMD (Enhanced Metal Detektor) dla bramowych wykrywaczy metali. 8. Dokument potwierdzający spełnienie zgodności z wymogami standardu NIJ 0601.02 dla bramowych wykrywaczy metali do wykorzystania przy detekcji broni.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca do oferty musi dołączyć: 1 zobowiązanie podmiotu na zasobach, którego Wykonawca będzie polegał na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 5.1 ppkt. 2a) SIWZ polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, musi on udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 3 potwierdzające brak podstaw do wykluczenia: o Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia wykonawcy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 200 zł (słownie: trzy tysiące dwieście zł).


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto60
Okres gwarancji20
Termin dostawy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2. Niezależnie od okoliczności wymienionych w pkt. 1 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla zamawiającego) przy zachowaniu ceny określonej w niniejszej umowie, b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, c) zmian w zakresie miejsca dostawy, wynikających ze zmian organizacyjnych lub potrzeb Zamawiającego w ramach apelacji poznańskiej, d) zmiany siedziby jednej ze stron umowy, e) zmiana ilości przedmiotu umowy i związana z tym zmiana wysokości wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.