eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › MODERNIZACJA UL. WOJSKA POLSKIEGO OD UL. KOSTROMSKIEJ DO UL. POWSTANCÓW WARSZAWSKICH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-14

Piotrków Trybunalski: MODERNIZACJA UL. WOJSKA POLSKIEGO OD UL. KOSTROMSKIEJ DO UL. POWSTANCÓW WARSZAWSKICH
Numer ogłoszenia: 358094 - 2009; data zamieszczenia: 14.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276906 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA UL. WOJSKA POLSKIEGO OD UL. KOSTROMSKIEJ DO UL. POWSTANCÓW WARSZAWSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ulicy Wojska Polskiego od ulicy Kostromskiej do ulicy Powstańców Warszawskich. Zakres rzeczowy obejmuje: w zakresie drogowym: 1. roboty ziemne - wykopy, nasypy, 2. roboty rozbiórkowe - obrzeży betonowych, krawężników na ławie z betonu, przepustów, nawierzchni z płyt betonowych, z kostki betonowej, z trylinki, asfaltowych, podbudowy z kruszywa, 3. frezowanie istniejącej nawierzchni, 4. wykonanie nawierzchni jezdni z SMA gr. 4 cm na odcinku od km 396+430,78 do km 396+750, 5. wykonanie nawierzchni jezdni gr. 4 cm z BA na skrzyżowaniach i zjeździe publicznym, 6. ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie z oporem, 7. ułożenie chodnika szerokości 1,5 m (strona południowa) z kostki brukowej szarej gr. 8cm ograniczonej obrzeżem 8x30 na odcinku od km 396+026,77 do km 396+750, 8. ułożenie chodnika szerokości 1,5 m (strona północna) z kostki brukowej szarej gr. 8 cm oraz przyległej do niego ścieżki rowerowej z kostki brukowej bezfazowej czerwonej gr. 8cm ograniczonych obrzeżem 8x30 na odcinku od km 396+026,77 do km 396+750, 9. wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej grafitowej gr. 8 cm, 10. wykonanie zatok postojowych i autobusowych z kostki brukowej czerwonej gr. 8cm, 11. ułożenie opasek z płyt betonowych 50x50x7, 12. ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm, 13. regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej, 14. wycinka drzewa, 15. nasadzenia drzew gatunku jarząb pospolity odm. kolumnowa o wysokości strzały powyżej 2,0m i obwodzie pnia min. 12 cm, 16. plantowanie, humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych, 17. przebudowa studni SK-12, 18. odtworzenie pętli indukcyjnych, 19. zamiana drewnianego A-owego słupa linii telefonicznej na bliźniaczy żelbetowy, 20. oznakowanie pionowe z zastosowaniem folii II generacji, 21. oznakowanie poziome farbą odblaskową. Uwaga: Szerokość zjazdów dostosować do światła bramowego istniejących posesji aktualnie utwardzonych nie może ulec zmianie, należy jedynie dostosować ich niweletę do projektowanych chodników w zakresie instalacyjnym - budowę odwodnienia ulicy wraz z przyłączami do poszczególnych posesji na odcinku od ulicy Kostromskiej do ulicy Powstańców Warszawskich w Piotrkowie Trybunalskim: 1. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O200:5,9 (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury) 2. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160:4,7 (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), 3. Przewierty w rurze stalowej o średnicy 333,9x7,1 wraz z manszetami, płozami centrującymi, 4. Ułożenie rur osłonowych AROT DN160, 5. Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego systemowe, rura trzonowa O200:5,9, zamknięcie rurą teleskopową, klasa obciążenia D400 6. Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego systemowe, rura trzonowa O400:9,8, zamknięcie rurą teleskopową, klasa obciążenia D400 7. Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego systemowe, rura trzonowa O600, zamknięcie rurą teleskopową, klasa obciążenia D400 8. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni O1000, 9. Studzienki ściekowe uliczne betonowe DN500 z osadnikiem roboty elektroinstalacyjne: Przebudowa, według oddzielnego opracowania fragmentu napowietrznej linii NN z przyłączem energetycznym. Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: - przedstawienia i uzgodnienia miesięcznego harmonogramu rzeczowo - finansowego, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą - 4 egzemplarze, włącznie, na koszt własny, - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału deszczowego wraz z przykanalikami po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów i przykanalików deszczowych wycenić wraz z ceną ich inspekcji). - dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót, - opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: a) Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. b) Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - włączenie kanalizacji deszczowej wykonać w uzgodnieniu z gestorem sieci. - rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o ww. robotach i czasie ich trwania. - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401) Szczegółowy zakres prac opisują dokumentacje oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 1. Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje projekt organizacji ruchu, inwentaryzację geodezyjną, ponosi koszty zajęcia pasa drogowego i obsługi przez PGE Dystrybucja Łódź - Teren. 2. Zadanie winien wykonywać zespół, którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 15 kV. Kierownik robót musi mieć uprawnienia w zakresie dozoru D, uprawnienia budowlane i wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. W zakresie prac telekomunikacyjnych kierownik robót musi się legitymować (załączyć kopię do oferty) uprawnieniami budowlanymi w telekomunikacji w zakresie projektowania i kierowania robotami liniowymi i instalacyjnymi. 3. Nie wymaga się w stałym posiadaniu żadnego sprzętu poza niezbędnym wyposażeniem zakładu elektroinstalacyjnego. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) W wycenie należy uwzględnić również: - roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na teren Wykonawcy robót, - transport i zakup niezbilansowanych mas ziemnych do wykonania nasypów - wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, - pełna wymianę gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy - pełne odtworzenie (wszystkie warstwy) nawierzchni, chodników, krawężników na terenach nie objętych zakresem projektu drogowego - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, - regulację istniejącej armatury, - oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic, - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego, - właściwe oznakowanie dróg, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych, - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 oraz Instrukcji odbudowy nawierzchni drogowych po wykopach, związanych z wykonaniem i remontami urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej, opracowane przez Instytut Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej Oddział w Krakowie Zakład Drogownictwa Miejskiego z 2000r. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77:8931-12 - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. UWAGI DO UMOWY: 1. Przyjęto wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca przez cały czas trwania umowy będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz złoży zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości. 3. Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować, za pokwitowaniem, w miejscu wskazanym przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim. 4. Wykonawca jest zobligowany do prowadzenia robót budowlanych na dwie zmiany lub na wydłużonym dniu pracy, również w soboty. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę tymczasowej organizacji ruchu, w trakcie realizacji robót budowlanych, pod warunkiem uzyskania zgody Zarządcy drogi. Za opracowanie i wdrożenie projektu zamiennego Wykonawca nie będzie się domagał odrębnego wynagrodzenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na bieżąco możliwości dojazdu do posesji ich właścicielom i innym osobom upoważnionym. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do robót ma obowiązek z wyprzedzeniem kilkudniowym i skutecznie powiadomić mieszkańców oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą na terenie przyległym do drogi, o utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót. ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY: Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, mających wpływ na koszt i:lub termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. 7. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4,5,6 i 7 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1449883.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PEUK S.A., ul. Roosevelta 39, 97-300 Piotrków Tryb., kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1449883.60
  • Oferta z najniższą ceną: 1449883.60 oferta z najwyższą ceną: 1463825.62
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.