eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › MODERNIZACJA UL. WOJSKA POLSKIEGO OD UL. KOSTROMSKIEJ DO UL. POWSTANCÓW WARSZAWSKICH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Piotrków Trybunalski: MODERNIZACJA UL. WOJSKA POLSKIEGO OD UL. KOSTROMSKIEJ DO UL. POWSTANCÓW WARSZAWSKICH
Numer ogłoszenia: 276906 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA UL. WOJSKA POLSKIEGO OD UL. KOSTROMSKIEJ DO UL. POWSTANCÓW WARSZAWSKICH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja ulicy Wojska Polskiego od ulicy Kostromskiej do ulicy Powstańców Warszawskich. Zakres rzeczowy obejmuje: w zakresie drogowym: 1. roboty ziemne - wykopy, nasypy, 2. roboty rozbiórkowe - obrzeży betonowych, krawężników na ławie z betonu, przepustów, nawierzchni z płyt betonowych, z kostki betonowej, z trylinki, asfaltowych, podbudowy z kruszywa, 3. frezowanie istniejącej nawierzchni, 4. wykonanie nawierzchni jezdni z SMA gr. 4 cm na odcinku od km 396+430,78 do km 396+750, 5. wykonanie nawierzchni jezdni gr. 4 cm z BA na skrzyżowaniach i zjeździe publicznym, 6. ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm na ławie z oporem, 7. ułożenie chodnika szerokości 1,5 m (strona południowa) z kostki brukowej szarej gr. 8cm ograniczonej obrzeżem 8x30 na odcinku od km 396+026,77 do km 396+750, 8. ułożenie chodnika szerokości 1,5 m (strona północna) z kostki brukowej szarej gr. 8 cm oraz przyległej do niego ścieżki rowerowej z kostki brukowej bezfazowej czerwonej gr. 8cm ograniczonych obrzeżem 8x30 na odcinku od km 396+026,77 do km 396+750, 9. wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej grafitowej gr. 8 cm, 10. wykonanie zatok postojowych i autobusowych z kostki brukowej czerwonej gr. 8cm, 11. ułożenie opasek z płyt betonowych 50x50x7, 12. ułożenie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej gr. 8 cm, 13. regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej, 14. wycinka drzewa, 15. nasadzenia drzew gatunku jarząb pospolity odm. kolumnowa o wysokości strzały powyżej 2,0m i obwodzie pnia min. 12 cm, 16. plantowanie, humusowanie i obsianie trawą terenów zielonych, 17. przebudowa studni SK-12, 18. odtworzenie pętli indukcyjnych, 19. zamiana drewnianego A-owego słupa linii telefonicznej na bliźniaczy żelbetowy, 20. oznakowanie pionowe z zastosowaniem folii II generacji, 21. oznakowanie poziome farbą odblaskową. Uwaga: Szerokość zjazdów dostosować do światła bramowego istniejących posesji aktualnie utwardzonych nie może ulec zmianie, należy jedynie dostosować ich niweletę do projektowanych chodników w zakresie instalacyjnym - budowę odwodnienia ulicy wraz z przyłączami do poszczególnych posesji na odcinku od ulicy Kostromskiej do ulicy Powstańców Warszawskich w Piotrkowie Trybunalskim: 1. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O200;5,9 (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury) 2. Ułożenie przewodów kanalizacji deszczowej z rur PVC SN8 lity przekrój rury O160;4,7 (podsypka piaskowa 10cm, obsypka piaskowa 20cm nad wierzch rury), 3. Przewierty w rurze stalowej o średnicy 333,9x7,1 wraz z manszetami, płozami centrującymi, 4. Ułożenie rur osłonowych AROT DN160, 5. Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego systemowe, rura trzonowa O200/5,9, zamknięcie rurą teleskopową, klasa obciążenia D400 6. Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego systemowe, rura trzonowa O400/9,8, zamknięcie rurą teleskopową, klasa obciążenia D400 7. Studnie kanalizacyjne z tworzywa sztucznego systemowe, rura trzonowa O600, zamknięcie rurą teleskopową, klasa obciążenia D400 8. Wykonanie studni rewizyjnych żelbetowych na kanalizacji deszczowej z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, kręgi łączone na uszczelkę, właz z wypełnieniem betonowym z trwale osadzona uszczelką, z przejściami szczelnymi wykonanymi przez producenta studni O1000, 9. Studzienki ściekowe uliczne betonowe DN500 z osadnikiem roboty elektroinstalacyjne: Przebudowa, według oddzielnego opracowania fragmentu napowietrznej linii NN z przyłączem energetycznym. Ponadto wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany będzie do: - przedstawienia i uzgodnienia miesięcznego harmonogramu rzeczowo - finansowego, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą - 4 egzemplarze, włącznie, na koszt własny, - przeprowadzenie kamerą inspekcyjną inspekcji kanału deszczowego wraz z przykanalikami po ich ułożeniu oraz dołączenie raportu do dokumentacji odbiorowej (koszt ułożenia kanałów i przykanalików deszczowych wycenić wraz z ceną ich inspekcji). - dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót, - opracowania dokumentacji powykonawczej w 4 egzemplarzach - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: - przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia - wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym przez osoby posiadające: - uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA ! Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu, oraz Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót - wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: a) Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. b) Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. - włączenie kanalizacji deszczowej wykonać w uzgodnieniu z gestorem sieci. - rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek - gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. - podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz.401) Szczegółowy zakres prac opisują dokumentacje oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 1. Wykonawca w ramach swojego wynagrodzenia własnym staraniem i nakładem kosztów uzyskuje projekt organizacji ruchu, inwentaryzację geodezyjną, ponosi koszty zajęcia pasa drogowego i obsługi przez PGE Dystrybucja Łódź - Teren. 2. Zadanie winien wykonywać zespół, którego członkowie muszą posiadać kwalifikacje w zakresie eksploatacji sieci E do 15 kV. Kierownik robót musi mieć uprawnienia w zakresie dozoru D, uprawnienia budowlane i wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. W zakresie prac telekomunikacyjnych kierownik robót musi się legitymować (załączyć kopię do oferty) uprawnieniami budowlanymi w telekomunikacji w zakresie projektowania i kierowania robotami liniowymi i instalacyjnymi. 3. Nie wymaga się w stałym posiadaniu żadnego sprzętu poza niezbędnym wyposażeniem zakładu elektroinstalacyjnego. Inwestor dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami. Oferta winna podać typy proponowanego osprzętu i wyposażenia jak powyżej. Roboty towarzyszące (przygotowawcze, ziemne) W wycenie należy uwzględnić również: - roboty pomiarowe, cięcie nawierzchni, rozbiórkowe, wywóz gruzu na teren Wykonawcy robót, - transport i zakup niezbilansowanych mas ziemnych do wykonania nasypów - wykopy wąskoprzestrzenne o pionowych ścianach, w pełni umocnione, - pełna wymianę gruntu pod terenami utwardzonymi - jezdnie, chodniki, parkingi, wjazdy - pełne odtworzenie (wszystkie warstwy) nawierzchni, chodników, krawężników na terenach nie objętych zakresem projektu drogowego - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia rurami osłonowymi na trasie budowanych sieci, - regulację istniejącej armatury, - oznakowanie ulic na czas budowy jak również wykonanie docelowego oznakowania ulic, - uzyskanie koniecznych zezwoleń i uiszczenie opłat u zarządców dróg na zajęcie pasa drogowego, - właściwe oznakowanie dróg, zabezpieczenie wykopów przed dostępem osób trzecich, wykonanie przejść dla pieszych, - dostarczenie, zainstalowanie i obsługa wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, ogrodzenia, poręcze itp. niezbędne do ochrony robót, zapewniające bezpieczeństwo pojazdów i pieszych, - odtworzenie nawierzchni dróg i wjazdów do stanu pierwotnego, a w przypadku, gdy projekt drogowy przewiduje inne niż dotychczasowe zagospodarowanie terenu - doprowadzenie do stanu projektowanego, - wykonanie koniecznych badań zagęszczenia gruntu celem odtworzenia i odbudowy nawierzchni drogowych zgodnie z Polską Normą: Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania PN-S-02205 oraz Instrukcji odbudowy nawierzchni drogowych po wykopach, związanych z wykonaniem i remontami urządzeń podziemnej infrastruktury technicznej, opracowane przez Instytut Gospodarki Przestrzennej i Komunalnej Oddział w Krakowie Zakład Drogownictwa Miejskiego z 2000r. Wskaźniki zagęszczenia gruntu oznaczyć zgodnie z normą BN-77/8931-12 - Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp. oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. - Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić inspektora nadzoru i władze lokalne o zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi inspektora nadzoru i zainteresowane władze oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego. UWAGA : Koszty zabezpieczenia terenu budowy wchodzą w zakres umowny i nie podlegają odrębnej zapłacie. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. UWAGI DO UMOWY: 1. Przyjęto wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca przez cały czas trwania umowy będzie posiadał ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy oraz złoży zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady lub gwarancji jakości. 3. Materiały kwalifikujące się do ponownego wbudowania należy składować, za pokwitowaniem, w miejscu wskazanym przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim. 4. Wykonawca jest zobligowany do prowadzenia robót budowlanych na dwie zmiany lub na wydłużonym dniu pracy, również w soboty. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę tymczasowej organizacji ruchu, w trakcie realizacji robót budowlanych, pod warunkiem uzyskania zgody Zarządcy drogi. Za opracowanie i wdrożenie projektu zamiennego Wykonawca nie będzie się domagał odrębnego wynagrodzenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na bieżąco możliwości dojazdu do posesji ich właścicielom i innym osobom upoważnionym. 7. Wykonawca przed przystąpieniem do robót ma obowiązek z wyprzedzeniem kilkudniowym i skutecznie powiadomić mieszkańców oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą na terenie przyległym do drogi, o utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót. ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY: Postanowienia niniejszej umowy będą mogły zostać zmienione w stosunku do jej treści, jeżeli wystąpią następujące okoliczności : 1. Wystąpi zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wystąpi przedłużenie, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające w okresie ich występowania, realizację przedmiotu zamówienia i mające wpływ na termin wykonania. 4. Wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego. 5. Zostały ujawnione wady opracowania projektowego, o których zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Jeżeli zostaną ujawnione elementy infrastruktury podziemnej, dotychczas niezinwentaryzowanej w zasobach zamawiającego, będące przyczyną kolizji, których usunięcie będzie powodowało prace dotychczas nieprzewidziane. 7. Jeżeli wprowadzone zmiany będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te będą dopuszczalne wyłącznie w takim zakresie, w jakim ukończenie zamówienia jest, lub przewiduje się, że będzie, opóźnione na skutek tych działań, a w odniesieniu do pkt. 1,4,5,6 i 7 również z uwzględnieniem skutków finansowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 03.09. 2009 r. do godz. 9:00 w wysokości 50.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy BGŻ O/Piotrków Tryb. Nr : 05203000451110000000261430 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację : Wadium - przetarg nieograniczony na: MODERNIZACJĘ UL. WOJSKA POLSKIEGO OD UL. KOSTROMSKIEJ DO UL. POWSTANCÓW WARSZAWSKICH a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych , d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 5); W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi, b) wskazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi - wg załącznika nr4, a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: wszystkie roboty winny być prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: drogowej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych; posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 3. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 2. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich. - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, tj.: wszystkie roboty winny być prowadzone przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: drogowej w zakresie budowy dróg, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych; posiadające aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - wg załącznika nr 3. - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 1 500 000 zł brutto każda, polegających na budowie lub przebudowie drogi - wg załącznika nr4. - Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - jeśli nie wynika to z zapisów w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - załącznik nr 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z zapisami zawartymi w Rozdz. IX SIWZ oraz złożyć dokumenty w sposób opisany w Rozdz. X niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Piotrków Trybunalski Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Miasto Piotrków Trybunalski Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300 pok.317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.