Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Szczecin: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO
W SZCZECINIE
Numer ogłoszenia: 35781 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4303439, 4303465, faks 91 4303606.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY ZACHODNIOPOMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W SZCZECINIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego asortymentu artykułów biurowych, szczegółowo wymienionego w załącznikach nr 3, 4 do SIWZ ( formularze cenowe). Dostawa asortymentu wymienionego w załacznikach realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, na podstawie oddzielnych zleceń Zamawiającego. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na dwie (2) części: I grupa - artykuły biurowe Szczecin ( Załącznik nr 3) II grupa - artykuły biurowe Koszalin ( Załącznik nr 4).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I grupa - artykuły biurowe Szczecin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO PLUS - KITTA I SPÓŁKA" SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Kitta i Spółka sp. j., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71389,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128827,59
Oferta z najniższą ceną: 128827,59 / Oferta z najwyższą ceną: 139247,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II grupa - artykuły biurowe Koszalin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EUROOFFICCE Sp. z o.o., ul. Pomorska 58-60, 70-812 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33510,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17405,06
Oferta z najniższą ceną: 17405,06 / Oferta z najwyższą ceną: 21499,65
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia stanowi powtarzająca się sukcesywnie dostawa do siedziby Zamawiającego szczegółowo określonego asortymentu materiałów biurowych (artykułów papierniczych i galanterii biurowej), realizowana w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, bądź do wyczerpania maksymalnej wartości brutto umowy- w przypadku dostaw realizowanych do siedziby Zamawiającego w Szczecinie i Koszalinie. Całość zamówienia została podzielona na dwie części tzn. odpowiednio -materiały biurowe i papiernicze z dostawą do Szczecina (I część zamówienia), oraz materiały biurowe i papiernicze z dostawą do Koszalina (II część zamówienia). Wartość zamówienia została oszacowana na podstawie art. 34 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i wynosi: 104.900,31 zł netto, co stanowi równowartość kwoty 27.324,90 euro. Wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż 125.000 euro, w tym dla: I części zamówienia - artykuły biurowe dla Szczecina -71.389,75 zł (netto) 18.595,92 euro, II części zamówienia - artykuły biurowe dla Koszalina - 33.510,56 zł (netto) 8.728,90 euro. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w art. 70, stanowi iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przytoczone wyżej okoliczności tj. fakt ze materiały biurowe i papiernicze stanowią produkty powszechnie dostępne na rynku i o ustalonych standardach rynkowych, oraz że wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych czyli - 125.000 euro wyczerpują przesłanki, wynikające z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- "Sprzedaż oraz dostawa artykułów biurowych dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na lata 2024-2025
- Zakup i dostawa artykułów biurowych ZP/11/2024
więcej: Skoroszyty i podobne wyroby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.