eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-17

Jasło: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A.
Numer ogłoszenia: 35758 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 329208 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny, ul. Lwowska 22, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4437500, faks 013 4468322.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem InfoMedica oraz AMMS firmy Asseco Poland S.A. nad wymienionymi poniżej modułami oprogramowania: Lista modułów: lp Nazwa modułu Ilość miesięcy Ilość posiadanych licencji 1 Blok Operacyjny 24 m - ce open 2 Kalkulacja Kosztów Leczenia 24 m - ce 1 3 Gabinet Rehabilitacji 24 m - ce open 4 Punkt Pobrań 24 m - ce open 5 Zakażenia Szpitalne 24 m - ce 1 6 Zamówienia publiczne 24 m - ce 2 7 Dokumentacja formularzowa (powyżej 20 form.) 24 m - ce 1 8 Budżetowanie 24 m - ce 1 9 Ewidencja Czasu Pracy 24 m - ce open 10 Archiwum Dokumentacji Medycznej 24 m - ce 4 11 Przychodnia - Rejestracja 24 m - ce 10 12 Przychodnia - Gabinet lekarski 24 m - ce open 13 Zlecenia 24 m - ce open 14 Moduł Integracyjny HIS Infomedica -RIS (integracja, płytka) MediNet 24 m - ce 1 15 Finanse i Księgowość 17 m-cy 7 16 Rachunek Kosztów 17 m-cy 3 17 Rejestr Sprzedaży 17 m-cy 2 18 Kasa 17 m-cy 1 19 Kadry 17 m-cy 4 20 Płace 17 m-cy 4 21 Środki Trwałe 17 m-cy 1 22 Gospodarka Materiałowa 17 m-cy 5 23 Wyposażenie 17 m-cy 1 24 ADT Ruch Chorych - wersja open 17 m-cy Open 25 Apteka, Apteczki Oddziałowe 17 m-cy BŚ (Bank Światowy) 26 Laboratorium 17 m-cy 11 27 Pracownia Diagnostyczna 17 m-cy open 28 Zlecenia 17 m-cy 13 29 MiniInfoMedica 17 m-cy 14 30 Symulator JGP 17 m-cy open 31 Wycena Kosztów Normatywnych 17 m-cy 1 32 Transport sanitarny 17 m-cy 1 Obowiązki Wykonawcy określa w szczególności wzór umowy do niniejszego postępowania, a będą to: a) sporządzanie i udostępnianie zamawiającemu lub na zlecenie zamawiającego podmiotowi trzeciemu sprawującemu serwis oprogramowania aplikacyjnego poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, z własnej inicjatywy lub na żądanie zamawiającego, w przypadku wystąpienia błędu oprogramowania aplikacyjnego, b) do wprowadzania zmian w oprogramowaniu aplikacyjnym objętym niniejszą umową, w zakresie wymaganym i wynikającym ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub przepisów prawa wewnętrznie obowiązujących (w szczególności ze zmian obejmujących zasady rozliczeń świadczeniodawców z Narodowym Funduszem Zdrowia oraz zmian przepisów objętych przedmiotem działania zamawiającego) oraz udostępniania zamawiającemu nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego objętego umową. c) do przyjmowania, rozpatrywania oraz uwzględniania lub ustosunkowania się negatywnego z uzasadnieniem uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego. Termin realizacji zamówienia: - pozycje 1 - 14 od 01-01-2016r. do 31-12-2017r. (24 m-ce), - pozycje 15 - 32 od 01-08-2016r. do 31-12-2017r. (17 m-cy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.51.43.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ASSECO POLAND S.A., ul. Olchowa 14,, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 264104,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324711,39

  • Oferta z najniższą ceną: 324711,39 / Oferta z najwyższą ceną: 324711,39

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.