eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › bieżące utrzymanie separatorów substancji ropopochodnych znajdujących się przy ul. 6-go Sierpnia, Młyńskiej, Dęblińskiej na terenie bazy PKS i Dęblińskiej przy TESCO na terenie miasta Puławy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Puławy: bieżące utrzymanie separatorów substancji ropopochodnych znajdujących się przy ul. 6-go Sierpnia, Młyńskiej, Dęblińskiej na terenie bazy PKS i Dęblińskiej przy TESCO na terenie miasta Puławy
Numer ogłoszenia: 357498 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich , ul. Skowieszyńska 51, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884090, faks 081 8884847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http: //pulawyzdm.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie separatorów substancji ropopochodnych znajdujących się przy ul. 6-go Sierpnia, Młyńskiej, Dęblińskiej na terenie bazy PKS i Dęblińskiej przy TESCO na terenie miasta Puławy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objęte jest: opróżnienie, konserwacja, oczyszczenie separatorów i osadników szlamowych z substancji ropopochodnych w separatorach położonych przy ul.6-go Sierpnia, Młyńskiej, Dęblińskiej na terenie bazy PKS i Dęblińskiej przy TESCO w Puławach. ZESTAWIENIE SEPARATORÓW L.P. LOKALIZACJA TYP SEPARATORA ROK BUDOWY POJEMNOŚĆ UŻYT. KOMORY SZLAMOEJ (m3) POJEMNOŚĆ UŻYT. KOMORY SEPARACYJNEJ (m3) 1. ul. 6-go Sierpnia SEP UTF 600 AA KOALESCENCYJNY 2003 60 54 2. ul. Młyńska SEP 10/100-2,0 KOALESCENCYJNY 2006 2 ------ 3. ul. Dęblińska (na wysokości TESCO) SEP 50/500-1-7,0 KOALESCENCYJNY 2009 7 ------ 4. ul. Dęblińska (na terenie bazy PKS) SEP Y2BCA6A KOALESCENCYJNY 2011 12 10,840 * separator przy ul. 6go Sierpnia jest zapiaszczony w 100 % Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia. Niniejsze zamówienie dotyczy dwukrotnego (na zlecenie Zamawiającego), w okresie objętym zamówieniem czyszczenia separatorów i osadników. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy dla każdego z dwóch etapów przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: 1) usunięcie zgromadzonych w separatorze związków ropopochodnych, osadu i wody, 2) wyjęcie wkładu koalescyjnego lub sekcji lamelowej z separatora oraz ich przegląd i oczyszczenie; 3) oczyszczenie i osuszenie poszczególnych komór separatora; 4) wykonanie prac konserwatorskich, wymiana uszkodzonych wkładów koalescencyjnych oraz niezbędne naprawy separatorów w przypadku stwierdzonych wad podczas serwisu czyszczenia w celu zapewnienia prawidłowego działania separatora. Zamawiający na etapie przygotowania oferty nie jest w stanie określić ewentualnych uszkodzeń oraz stanu technicznego wkładów koalescencyjnych ze względu na 100 % wypełnienie piachem separatora zlokalizowanego na ul. 6-go Sierpnia SEP UTF 600 AA 5) zamontowanie wkładów koalescencyjnych, 6) transport odpadów do miejsca ich składowania i neutralizacji, 7) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych, 8) napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie, 9) uporządkowanie terenu wokół separatora, 10) sporządzenie dokumentów związanych z konserwacją separatora i odbiorem odpadów niebezpiecznych (wymaganych prawem) i niezwłoczne przekazanie ich Zamawiającemu, 11) Wykonawca przekaże zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadu Ponadto w okresie trwania zamówienia Wykonawca przeprowadzi trzy przeglądy eksploatacyjne separatorów i osadników na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z powyższej ustawy. Uwaga: - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy, w celu dokonania oceny informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia objęte jest: opróżnienie, konserwacja, oczyszczenie separatorów i osadników szlamowych z substancji ropopochodnych w separatorach położonych przy ul.6-go Sierpnia, Młyńskiej, Dęblińskiej na terenie bazy PKS i Dęblińskiej przy TESCO w Puławach. ZESTAWIENIE SEPARATORÓW L.P. LOKALIZACJA TYP SEPARATORA ROK BUDOWY POJEMNOŚĆ UŻYT. KOMORY SZLAMOEJ (m3) POJEMNOŚĆ UŻYT. KOMORY SEPARACYJNEJ (m3) 1. ul. 6-go Sierpnia SEP UTF 600 AA KOALESCENCYJNY 2003 60 54 2. ul. Młyńska SEP 10/100-2,0 KOALESCENCYJNY 2006 2 ------ 3. ul. Dęblińska (na wysokości TESCO) SEP 50/500-1-7,0 KOALESCENCYJNY 2009 7 ------ 4. ul. Dęblińska (na terenie bazy PKS) SEP Y2BCA6A KOALESCENCYJNY 2011 12 10,840 * separator przy ul. 6go Sierpnia jest zapiaszczony w 100 % Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia. Niniejsze zamówienie dotyczy dwukrotnego (na zlecenie Zamawiającego), w okresie objętym zamówieniem czyszczenia separatorów i osadników. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy dla każdego z dwóch etapów przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: 1) usunięcie zgromadzonych w separatorze związków ropopochodnych, osadu i wody, 2) wyjęcie wkładu koalescyjnego lub sekcji lamelowej z separatora oraz ich przegląd i oczyszczenie; 3) oczyszczenie i osuszenie poszczególnych komór separatora; 4) wykonanie prac konserwatorskich, wymiana uszkodzonych wkładów koalescencyjnych oraz niezbędne naprawy separatorów w przypadku stwierdzonych wad podczas serwisu czyszczenia w celu zapewnienia prawidłowego działania separatora. Zamawiający na etapie przygotowania oferty nie jest w stanie określić ewentualnych uszkodzeń oraz stanu technicznego wkładów koalescencyjnych ze względu na 100 % wypełnienie piachem separatora zlokalizowanego na ul. 6-go Sierpnia SEP UTF 600 AA 5) zamontowanie wkładów koalescencyjnych, 6) transport odpadów do miejsca ich składowania i neutralizacji, 7) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych, 8) napełnienie separatora czystą wodą, aż do przelewu na wylocie, 9) uporządkowanie terenu wokół separatora, 10) sporządzenie dokumentów związanych z konserwacją separatora i odbiorem odpadów niebezpiecznych (wymaganych prawem) i niezwłoczne przekazanie ich Zamawiającemu, 11) Wykonawca przekaże zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadu Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją prac. Na Wykonawcy ciążą wszystkie obowiązki wynikające z powyższej ustawy. Uwaga: - Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i w jego okolicy, w celu dokonania oceny informacji przekazywanych przez Zamawiającego w ramach niniejszego postępowania. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: a) decyzję wydana na nawcę zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi obejmujące odpady objęte usługa oraz teren na którym będzie świadczona (gdzie są zlokalizowane urządzenia podlegające oczyszczeniu), b) decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów (lub posiada zobowiązanie podmiotu(podwykonawcy) posiadającego taka decyzję do realizacji zamówienia w tym zakresie). Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie robót stanowiących przedmiot zamówienia poprzez udokumentowanie, że wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę, polegającą na oczyszczaniu separatorów substancji ropopochodnych, o wartości netto co najmniej 60 000,- zł załączając jednocześnie dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował narzędziami oraz urządzeniami technicznymi do realizacji zamówienia: a) sam. próżniowo-ssący do czyszczenia kanałów, studzienek - 1 szt., b) urządzenie do czyszczenia pod ciśnieniem urzadzeń kanalizacyjnych - 1 szt., c) sam. do odbioru i transportu zanieczyszczeń - 1 szt. Zamawiający nie do puszcza użycia sprzętu starszego niż wyprodukowany przed 2000 rokiem. Na potwierdzenie zamawiający żąda dołączenie do załącznika 4do SWIZ kopi dowodów rejestracyjnych. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły spełnia / nie spełnia określony warunek. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. 5 SIWZ muszą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy złożony w formie oryginału (załącznik nr 1 do SIWZ) 2) Wykaz telefonów kontaktowych do zgłaszania interwencji dotyczących funkcjonowania separatorów substancji ropopochodnych 3) Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu. Uwaga ! Dokumenty, o których mowa wyżej, za wyjątkiem pełnomocnictwa, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz z w przypadku podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, a także tych podmiotów, na zdolnościach finansowych których wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. Kserokopie dokumentów muszą być ponadto opatrzone własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy. Jeżeli z dokumentów określających status prawny wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: //pulawyzdm.bip.e-zeto.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach Adres: ul. Skowieszyńska 51,24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach Adres: ul. Skowieszyńska 51,24-100 Puławy pok. nr 210.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.