eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawy suszarek i urządzenia do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów pościelowych, sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-13

Kętrzyn: Dostawy suszarek i urządzenia do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów pościelowych, sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 357212 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy suszarek i urządzenia do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów pościelowych, sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy suszarek i urządzenia do konserwacji obuwia, sprzętu AGD, artykułów pościelowych, sprzętu gospodarstwa domowego do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. 2. Opis przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 3.1. Zestaw nr 1 - Suszarki i urządzenie do konserwacji obuwia (załącznik nr 1a) 3.2. Zestaw nr 2 - Sprzęt AGD (załącznik nr 1b) 3.3. Zestaw nr 3 - Artykuły pościelowe i inne (załącznik nr 1c) 3.4. Zestaw nr 4 Sprzęt gospodarstwa domowego (załącznik nr 1d).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.32.11 - Urządzenia do suszenia i prasowania 39.71.30.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.71.13.10 - Elektryczne zaparzacze do kawy 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.13.61 - Kuchenki elektryczne 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 39.71.35.00 - Żelazka elektryczne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 39.51.25.00 - Poszewki na poduszki 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa 39.51.11.00 - Koce 39.51.21.00 - Prześcieradła 39.51.41.00 - Ręczniki 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.51.61.20 - Poduszki 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.24.11.10 - Noże stołowe 39.22.12.10 - Talerze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa niżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda: 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument o którym mowa w punkcie 3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Jeżeli dokument składa się z kilku stron to zaleca się, aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmaz.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub przesłać na adres: W-MOSG ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Suszarki i urządzenie do konserwacji obuwia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 1 - Suszarki i urządzenie do konserwacji obuwia 1. Suszarka wieszakowa do mundurów - 1 szt. 2. Suszarka grzewcza do butów i rękawic - 1 szt. 3. Urządzenie do konserwacji obuwia - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.32.11-5, 39.71.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 2 - Sprzęt AGD 1. Chłodziarka - 6 szt. 2. Czajnik elektryczny bezprzewodowy - 31 szt. 3. Ekspres ciśnieniowy - 6 szt. 4. Kuchenka mikrofalowa - 6 szt. 5. Kuchnia elektryczna - 3 szt. 6. Pralka automatyczna - 4 szt. 7. Żelazko - 9 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.71.11.30-9, 39.71.13.10-5, 39.71.13.62-4, 39.71.13.61-7, 39.71.32.10-8, 39.71.35.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Artykuły pościelowe i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 3 - Artykuły pościelowe i inne 1. Deska do prasowania - 9 szt. 2. Koc kolorowy - 142 szt. 3. Kołdra - 3 szt. 4. Kołdra - 3 szt. 5. Narzuta na łóżko - 3 szt. 6. Obrus - 6 szt. 7. Poduszka silikonowa - 77 szt. 8. Poszewka na poduszkę z kory - 231 szt. 9. Poszwa na koc z kory - 12 szt. 10. Poszwa na koc z kory - 231 szt. 11. Prześcieradło z kory - 213 szt. 12. Prześcieradło frotte z gumką - 9 szt. 13. Ręcznik frotte - 225 szt. 14. Ręcznik kąpielowy frotte - 20 szt. 15. Suszarka do suszenia bielizny - 8 szt. 16. Ścierka - 10 szt. 17. Wieszak ramiączko - 112 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.25.00-9, 39.51.20.00-4, 39.51.11.00-8, 39.51.21.00-5, 39.51.41.00-9, 39.13.60.00-4, 39.51.61.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt gospodarstwa domowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 4 - Sprzęt gospodarstwa domowego 1. Cukiernica porcelanowa - 36 szt. 2. Łyżeczka ze stali nierdzewnej do herbaty - 218 szt 3. Kubek z uchem - 146 szt. 4. Deska kuchenna mała - 6 szt. 5. Filiżanka porcelanowa - 72 szt. 6. Spodek pod filiżankę porcelanową - 72 szt. 7. Kieliszek na nóżce - 36 szt. 8. Kieliszek bez nóżki - 36 szt. 9. Kieliszek do koniaku - 36 szt. 10. Kieliszek do szampana - 36 szt. 11. Kieliszek do białego wina - 36 szt. 12. Kieliszek do czerwonego wina - 36 szt. 13. Korkociąg - 3 szt. 14. Szklanka literatka - 36 szt. 15. Łyżka stołowa ze stali nierdzewnej - 84 szt. 16. Nóż do krojenia - 4 szt. 17. Nóż do chleba - 4 szt. 18. Nóż kuchenny - 4 szt. 19. Nóż stołowy ze stali nierdzewnej - 84 szt. 20. Otwieracz do butelek - 4 szt. 21. Otwieracz do puszek - 3 szt. 22. Patelnia ze stali nierdzewnej z pokrywą - 3 szt. 23. Patera ze stali nierdzewnej - 11 szt. 24. Pojemnik na sztućce - 6 szt. 25. Mata pod talerz - 12 szt. 26. Podstawka pod gorące naczynia - 12 szt. 27. Zestaw przyborów kuchennych - 3 kpl. 28. Salaterka porcelanowa - 6 szt. 29. Serwetnik porcelanowy - 11 szt. 30. Szklanka do whisky - 36 szt. 31. Szklanka do napoi - 36 szt. 32. Szklanka 0,500 l - 36 szt. 33. Taca ze stali nierdzewnej - 6 szt. 34. Talerz porcelanowy deserowy - 84 szt. 35. Talerz głęboki porcelanowy- 84 szt. 36. Talerz płytki porcelanowy - 84 szt. 37. Wazonik porcelanowy - 3 szt. 38. Widelec ze stali nierdzewnej - 84 szt. 39. Zestaw do przypraw - 6 szt. 40. Garnek ze stali nierdzewnej 2 l z pokrywą - 3 szt. 41. Garnek ze stali nierdzewnej 4 l z pokrywą - 3 szt. 42. Rondel ze stali nierdzewnej 2,2 l z pokrywą - 3 szt. 43. Pojemnik transportowy do żywności z pokrywą - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00-9, 39.22.11.20-4, 39.24.11.10-7, 39.22.12.10-2, 39.22.11.21-1, 39.22.12.30-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.