eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zakup i dostawy drobnych akcesoriów kuchennych do utrzymania czystości i higieny i drobnych akcesoriów gospodarczych na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-04

Elbląg: Zakup i dostawy drobnych akcesoriów kuchennych do utrzymania czystości i higieny i drobnych akcesoriów gospodarczych na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 r
Numer ogłoszenia: 357036 - 2013; data zamieszczenia: 04.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy drobnych akcesoriów kuchennych do utrzymania czystości i higieny i drobnych akcesoriów gospodarczych na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy drobnych akcesoriów kuchennych do utrzymania czystości i higieny i drobnych akcesoriów gospodarczych na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 r. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr I.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 39.22.43.00-1, 18.93.00.00-7, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 39.22.43.20-7, 44.17.40.00-0, 39.51.42.00-0, 18.93.00.00-7, 33.76.30.00-6, 33.77.20.00-2, 38.41.00.00-2, 38.62.20.00-1, 39.22.00.00-0, 39.22.43.00-1, 39.22.43.10-4, 39.22.43.30-0, 39.22.43.40-3, 39.81.10.00-0, 42.42.00.00-6, 44.50.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zatępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy,złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.Zamawiający przewiduje istotne zmiany w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2) w przypadku niedostępności na rynku przedmiotu zakupu z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załączniku nr 1 i 2 do umowy co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w zał. nr 2 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 10:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6,budynek nr 2, pokój nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drobne akcesoria kuchenne do utrzymania czystości i higieny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy drobnych akcesoriów kuchennych do utrzymania czystości i higieny, w zakresie 16 pozycji asortymentowych, w tym: ręczniki papierowe, serwetki kolorowe, ściereczki z mikrofazy, ściereczki ostre, woreczki śniadaniowe, worki foliowe na śmieci, folia do pakowania żywności, rękawice ochronne gumowe,zmywaki, szczoteczki z tworzywa, gąbki do mycia naczyń,worki papierowe do pakowania odzieży, reklamówki jednorazowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7, 39.22.43.00-1, 18.93.30.00-7, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 39.22.43.20-7, 44.17.40.00-0, 39.51.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: drobne akcesoria gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy drobnych akcesoriów gospodarczych w zakresie 49 pozycji asortymentowych w tym: szczotki, miotły, szufelka, komplet WC, zestaw MOP, kij do mopa i szczotki, końcówka sznurkowa do mopa, ściągacz podłogowy do wody, wiadro ocynkowane i plastikowe, miska, mydelniczka, zasłona łazienkowa, drążek rozporowy do natrysku, termohigrometr, uchwyt do papieru toaletowego i na ręczniki, podajnik do ręczników papierowych, przepychacz gumowy, mata łazienkowa, dozownik do mydła, lustro łazienkowe, kosz na śmieci, wycieraczka gumowa, łopata do śniegu, wkład do odświeżacza elektrycznego, ścierka do kurzu i podłogowa, worki na śmieci, ręczniki papierowe składane, papier toaletowy, worki papierowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7, 33.76.30.00-6, 33.77.20.00-2, 38.41.00.00-2, 38.62.20.00-1, 39.22.00.00-0, 39.22.43.00-1, 39.22.43.10-4, 39.22.43.30-0, 39.22.43.40-3, 39.81.10.00-0, 42.42.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: drobne akcesoria gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy drobnych akcesoriów gospodarczych, tj. zestaw plombujący do drzwi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.