eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2011-2013 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-11

Milicz: Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2011-2013 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu .
Numer ogłoszenia: 356597 - 2010; data zamieszczenia: 11.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 316359 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840704, faks 071 3840704.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2011-2013 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: I. Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych (w tym dorabianie wtórników) dla Powiatu Milickiego od chwili zawarcia umowy przez okres 36 miesięcy, wykonanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania Pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), według rodzajów, w przewidywanych ilościach: 1. Tablice samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: 7 500 kpl. 2. Tablice do przyczep jednorzędowe i dwurzędowe: 600 szt. 3. Tablice motocyklowe: 750 szt. 4. Tablice motorowerowe: 750 szt. - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych asortymentów tablic w ramach ogólnej wartości zgodnej z ofertą, przy zachowaniu określonych w formularzu cen jednostkowych. - Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji na każdą dostarczoną partię wykonanych i dostarczonych tablic rejestracyjnych. - Wykonawca zapewni odbiór od Zamawiającego i złomowanie tablic rejestracyjnych zebranych podczas procesu przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z ruchu. II. Użyczenie i instalacja oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne. Wykonawca zapewni również przeszkolenie użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: - możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej, - automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych (tzw. gospodarka numerami), aplikacja powinna umożliwić śledzenie, jakie numery rejestracyjne zostały już zamówione i nie dopuścić do powtórnego zamówienia tych samych numerów tablic, - ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy, - baza danych wszystkich dostępnych wyróżników - wynikających z przepisów Ministerstwa Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, - wykonawca winien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmian w przepisach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UTAL sp. z o.o., Gruszczyn ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 295082,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 131787,00

  • Oferta z najniższą ceną: 131787,00 / Oferta z najwyższą ceną: 452376,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.