To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-30
Kraków: Świadczenie usług żywienia pacjentów Szpitala
Numer ogłoszenia: 356380 - 2015; data zamieszczenia: 30.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 330702 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług żywienia pacjentów Szpitala.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu codziennej i kompleksowej obsługi w zakresie żywienia pacjentów (w ilości średnio 310 osób dziennie, w tym około 8 dzieci w wieku do 1,5 roku życia), wraz z utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych na bazie kuchni zewnętrznej Wykonawcy. 2. Usługa obejmuje w szczególności: a) sporządzanie posiłków w ilościach wynikających ze stanu hospitalizowanych pacjentów z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, zaleceń lekarskich oraz zgodnie z załącznikami do umowy. b) dystrybucję posiłków do oddziałów w systemie termosowym (zapewniającym odpowiednią szczelność i temperaturę) lub innym zaproponowanym przez Wykonawcę, wraz z dostarczaniem posiłków bezpośrednio do łóżka pacjenta, c) odbiór naczyń od pacjenta bez zbędnej zwłoki po zakończonym posiłku, d) mycie, dezynfekcję oraz sterylizację naczyń kuchennych zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w podmiotach leczniczych, e) utylizację odpadów pokonsumpcyjnych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za jakość wykonywanych usług zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie usług żywieniowych w podmiotach leczniczych , w tym także za wszelkie stwierdzone nieprawidłowości usług żywieniowych ujawnione przez uprawnione organy kontrolne oraz przez Zamawiającego. b) opracowywania i sporządzania posiłków dla pacjentów z przestrzeganiem normatywnych wartości energetycznych i odżywczych w tym dziennej racji pokarmowej, właściwości diet, indywidualnych zaleceń lekarskich oraz zgodnie z regulacjami prawnymi o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia. c) właściwej organizacji usług żywienia, w tym funkcjonowania kuchni, procesu przygotowywania, transportu, wydawania posiłków oraz mycia, dezynfekcji, sterylizacji naczyń kuchennych i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych jak również utrzymania czystości pomieszczeń kuchni, która powinna zapewniać przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, norm i zasad sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących w podmiotach leczniczych. d) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników do realizacji przedmiotowego zamówienia, na każdym etapie jej świadczenia (dysponowanie wykwalifikowanym personelem na etapie przygotowania posiłków, opracowywania diet, dystrybucji posiłków) oraz koniecznego wyposażenia w sprzęt i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. f) stałego szkolenia zatrudnionych pracowników oraz osób przy pomocy których świadczyć będzie usługi żywienia, zwłaszcza osób dostarczających posiłki bezpośrednio do pacjenta, w zakresie podawania posiłków zgodnie z przypisaną dietą, ustalonym harmonogramem godzin ich podawania oraz zachowania wszelkich zasad obowiązujących w higienie żywienia. g) utrzymywania w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym pomieszczeń wraz z wyposażeniem przeznaczonym do przygotowywania, produkcji, transportu i dystrybucji posiłków w zakresie przedmiotu zamówienia. h) wykonywania badań na czystość mikrobiologiczną urządzeń, sprzętów i powierzchni kontaktujących się z żywnością (w tym z talerzy, z sztućców) i rąk personelu. i) przekazywania Zamawiającemu protokołów z każdorazowej kontroli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, j) uiszczania opłat za czynności kontrolne Inspekcji Sanitarnej, Inspekcji Ochrony Środowiska, Inspekcji Pracy. j) zapewnienia większej ilości posiłków w sytuacji nadzwyczajnej, której nie można było przewidzieć w chwili rozstrzygania przetargu, związanej ze zwiększonym napływem rannych i chorych. l) Przygotowywanie i dostarczanie odpłatnych posiłków dla personelu Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: a) składania reklamacji w przypadkach niezgodności w realizacji usługi; b) kontroli jakości i standardu usług żywieniowych, w szczególności w zakresie: a) przestrzegania diet, normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych oraz sezonowości posiłków. b) przestrzegania przepisów i zasad sanitarno-epidemiologicznych przy przygotowaniu i dystrybucji posiłków, myciu i dezynfekcji naczyń stołowych i kuchennych, sprzętu i urządzeń oraz gromadzeniu i transportowaniu odpadów, c)utrzymania w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym, technicznym pomieszczeń kuchni i pomieszczeń kuchenek oddziałowych - dotyczy Oddziału Zakaźnego i Oddziału Dermatologicznego. d) przestrzegania harmonogramu wydawania posiłków, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania w niniejszym postępowaniu elektronicznego systemu zamawiania posiłków. W takim przypadku system ten musi spełniać wymagania opisane w załączniku 6 do SIWZ. 6. Wykonawca w celu realizacji usługi zapewni sprzęt, wyposażenie kuchenne, środki transportu niezbędne w prawidłowej realizacji usług na własny koszt oraz będzie odpowiadał za utrzymanie czystości i sprawnego sprzętu również w dwóch kuchenkach Oddziałowych Zamawiającego. 7. W sytuacji kiedy nastąpi konieczność zapewnienia ciągłości żywienia pacjentów Zamawiającego na wypadek wygaśnięcia lub rozwiązania umowy (nie dłużej jednak niż przez 2 tygodnie od wygaśnięcia umowy lub rozwiązania umowy) Wykonawca umożliwi korzystanie ze sprzętów i wyposażenia kuchennego stanowiącego własność Wykonawcy Zamawiającemu lub przez osobę trzecią przez niego wskazaną (tj. przez kolejnego wykonawcę usług żywienia) 8. W celu prawidłowego wykonywania usługi żywienia pacjentów Zamawiający wydzieli pomieszczenie na dostawę posiłków z zewnątrz oraz pomieszczenia/miejsca do mycia i dezynfekcji wózków transportowych, które będą związane wyłącznie ze świadczeniem usług żywienia pacjentów. Zamawiający udostępni Wykonawcy, na podstawie umowy najmu łączną powierzchnię 740 m2 w Pawilonie Kuchnia-Pralnia. Projekt umowy najmu pomieszczeń stanowi załącznik do projektu umowy o świadczenie usług żywienia pacjentów szpitala. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pomieszczeń w stanie nie pogorszonym, w tym do przeprowadzenia bieżących remontów i konserwacji przez cały okres obowiązywania umowy we własnym zakresie i na własny koszt. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów eksploatacyjnych dotyczących pomieszczeń przeznaczonych do zorganizowania usług żywienia. 11. Wykonawca zobowiązuje się dbać o zabezpieczenie przedmiotu najmu przed kradzieżą, pożarem i zalaniem. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do wykorzystania pomieszczeń z należytą starannością i zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki, oraz zgodnie z przepisami właściwymi dla realizowanego zamówienia. 13. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu pomieszczeń w stanie nie pogorszonym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w obecności Wykonawcy lub jego przedstawiciela okresowych kontroli przedmiotu najmu. 14. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych, na sumę gwarancyjną minimum 400.000,00 zł i zobowiązany będzie się do utrzymania tego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. 15. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: a) składania reklamacji w przypadkach niezgodności w realizacji usługi; b) kontroli jakości i standardu usług żywieniowych, w szczególności w zakresie: a) przestrzegania diet, normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych oraz sezonowości posiłków. b) przestrzegania przepisów i zasad sanitarno-epidemiologicznych przy przygotowaniu i dystrybucji posiłków, myciu i dezynfekcji naczyń stołowych i kuchennych, sprzętu i urządzeń oraz gromadzeniu i transportowaniu odpadów, c)utrzymania w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym, technicznym pomieszczeń kuchni i pomieszczeń kuchenek oddziałowych - dotyczy Oddziału Zakaźnego i Oddziału Dermatologicznego. d) przestrzegania harmonogramu wydawania posiłków, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania w niniejszym postępowaniu elektronicznego systemu zamawiania posiłków. W takim przypadku system ten musi spełniać wymagania opisane w załączniku 6 do SIWZ. 17. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca był zakładem pracy chronionej w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 t.j. ze zm.). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę możliwości odpisu przez Zamawiającego składki na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy do przedkładania w terminie 3 dni od otrzymania wynagrodzenia za usługi w danym miesiącu kalendarzowym, zaświadczeń pozwalających Zamawiającemu na obniżenie za dany miesiąc składek na PFRON o zadeklarowaną w ofercie kwotę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Catermed S.A,, Ks. Siemaszki 15 A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 726516,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 656726,94
Oferta z najniższą ceną: 656726,94 / Oferta z najwyższą ceną: 656726,94
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 6 części.
- Dostawa oprogramowania na potrzeby systemu TTSS
- Dokończenie budowy wewnętrznych linii zasilających w pawilonie B-2 na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-232/24
- zapewn.m.nocleg., sali konf., miejsca na realiz.usł.gastron. oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.XXIV Ogólnop. Konf.Jakość w Opiece Zdrowotnej, która odb.się w dn. 24-25.10.2024 r. w Krakowie
- Dostawa dwóch wag elektronicznych - DE-dzp.272-222/24
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków
- Świadczenie usługi cateringowej w 2024 r. dla 18 uczestników działań realizowanych w Centrum Aktywności Społecznej w Starachowicach
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Ambasadorów w dniach 9 - 19 września 2024 r.
- "Świadczenia usługi w zakresie przygotowania i dystrybucji całodziennego wyżywienia dla pacjentów II "
- Przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do oddziałów szkolnych w Szkole Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi kompleksowej tj. usług cateringowych wraz z wynajmem sal szkoleniowych oraz świadczenie usług cateringowych (woj.dolnośląskie) 6 zadań
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.