eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług żywienia pacjentów szpitala.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Kraków: Świadczenie usług żywienia pacjentów szpitala.
Numer ogłoszenia: 330702 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług żywienia pacjentów szpitala..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu codziennej i kompleksowej obsługi w zakresie żywienia pacjentów (w ilości średnio 310 osób dziennie, w tym około 8 dzieci w wieku do 1,5 roku życia), wraz z utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych na bazie kuchni zewnętrznej Wykonawcy. 2. Usługa obejmuje w szczególności: a) sporządzanie posiłków w ilościach wynikających ze stanu hospitalizowanych pacjentów z uwzględnieniem zaleceń dietetycznych, zaleceń lekarskich oraz zgodnie z załącznikami do umowy. b) dystrybucję posiłków do oddziałów w systemie termosowym (zapewniającym odpowiednią szczelność i temperaturę) lub innym zaproponowanym przez Wykonawcę, wraz z dostarczaniem posiłków bezpośrednio do łóżka pacjenta, c) odbiór naczyń od pacjenta bez zbędnej zwłoki po zakończonym posiłku, d) mycie, dezynfekcję oraz sterylizację naczyń kuchennych zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w podmiotach leczniczych, e) utylizację odpadów pokonsumpcyjnych. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: a) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za jakość wykonywanych usług zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w zakresie usług żywieniowych w podmiotach leczniczych , w tym także za wszelkie stwierdzone nieprawidłowości usług żywieniowych ujawnione przez uprawnione organy kontrolne oraz przez Zamawiającego. b) opracowywania i sporządzania posiłków dla pacjentów z przestrzeganiem normatywnych wartości energetycznych i odżywczych w tym dziennej racji pokarmowej, właściwości diet, indywidualnych zaleceń lekarskich oraz zgodnie z regulacjami prawnymi o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia. c) właściwej organizacji usług żywienia, w tym funkcjonowania kuchni, procesu przygotowywania, transportu, wydawania posiłków oraz mycia, dezynfekcji, sterylizacji naczyń kuchennych i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych jak również utrzymania czystości pomieszczeń kuchni, która powinna zapewniać przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa, norm i zasad sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących w podmiotach leczniczych. d) zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników do realizacji przedmiotowego zamówienia, na każdym etapie jej świadczenia (dysponowanie wykwalifikowanym personelem na etapie przygotowania posiłków, opracowywania diet, dystrybucji posiłków) oraz koniecznego wyposażenia w sprzęt i urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. f) stałego szkolenia zatrudnionych pracowników oraz osób przy pomocy których świadczyć będzie usługi żywienia, zwłaszcza osób dostarczających posiłki bezpośrednio do pacjenta, w zakresie podawania posiłków zgodnie z przypisaną dietą, ustalonym harmonogramem godzin ich podawania oraz zachowania wszelkich zasad obowiązujących w higienie żywienia. g) utrzymywania w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym pomieszczeń wraz z wyposażeniem przeznaczonym do przygotowywania, produkcji, transportu i dystrybucji posiłków w zakresie przedmiotu zamówienia. h) wykonywania badań na czystość mikrobiologiczną urządzeń, sprzętów i powierzchni kontaktujących się z żywnością (w tym z talerzy, z sztućców) i rąk personelu. i) przekazywania Zamawiającemu protokołów z każdorazowej kontroli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, j) uiszczania opłat za czynności kontrolne Inspekcji Sanitarnej, Inspekcji Ochrony Środowiska, Inspekcji Pracy. j) zapewnienia większej ilości posiłków w sytuacji nadzwyczajnej, której nie można było przewidzieć w chwili rozstrzygania przetargu, związanej ze zwiększonym napływem rannych i chorych. l) Przygotowywanie i dostarczanie odpłatnych posiłków dla personelu Zamawiającego. 4. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: a) składania reklamacji w przypadkach niezgodności w realizacji usługi; b) kontroli jakości i standardu usług żywieniowych, w szczególności w zakresie: a) przestrzegania diet, normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych oraz sezonowości posiłków. b) przestrzegania przepisów i zasad sanitarno-epidemiologicznych przy przygotowaniu i dystrybucji posiłków, myciu i dezynfekcji naczyń stołowych i kuchennych, sprzętu i urządzeń oraz gromadzeniu i transportowaniu odpadów, c)utrzymania w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym, technicznym pomieszczeń kuchni i pomieszczeń kuchenek oddziałowych - dotyczy Oddziału Zakaźnego i Oddziału Dermatologicznego. d) przestrzegania harmonogramu wydawania posiłków, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania w niniejszym postępowaniu elektronicznego systemu zamawiania posiłków. W takim przypadku system ten musi spełniać wymagania opisane w załączniku 6 do SIWZ. 6. Wykonawca w celu realizacji usługi zapewni sprzęt, wyposażenie kuchenne, środki transportu niezbędne w prawidłowej realizacji usług na własny koszt oraz będzie odpowiadał za utrzymanie czystości i sprawnego sprzętu również w dwóch kuchenkach Oddziałowych Zamawiającego. 7. W sytuacji kiedy nastąpi konieczność zapewnienia ciągłości żywienia pacjentów Zamawiającego na wypadek wygaśnięcia lub rozwiązania umowy (nie dłużej jednak niż przez 2 tygodnie od wygaśnięcia umowy lub rozwiązania umowy) Wykonawca umożliwi korzystanie ze sprzętów i wyposażenia kuchennego stanowiącego własność Wykonawcy Zamawiającemu lub przez osobę trzecią przez niego wskazaną (tj. przez kolejnego wykonawcę usług żywienia) 8. W celu prawidłowego wykonywania usługi żywienia pacjentów Zamawiający wydzieli pomieszczenie na dostawę posiłków z zewnątrz oraz pomieszczenia/miejsca do mycia i dezynfekcji wózków transportowych, które będą związane wyłącznie ze świadczeniem usług żywienia pacjentów. Zamawiający udostępni Wykonawcy, na podstawie umowy najmu łączną powierzchnię 740 m2 w Pawilonie Kuchnia-Pralnia. Projekt umowy najmu pomieszczeń stanowi załącznik do projektu umowy o świadczenie usług żywienia pacjentów szpitala. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania pomieszczeń w stanie nie pogorszonym, w tym do przeprowadzenia bieżących remontów i konserwacji przez cały okres obowiązywania umowy we własnym zakresie i na własny koszt. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do ponoszenia kosztów eksploatacyjnych dotyczących pomieszczeń przeznaczonych do zorganizowania usług żywienia. 11. Wykonawca zobowiązuje się dbać o zabezpieczenie przedmiotu najmu przed kradzieżą, pożarem i zalaniem. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do wykorzystania pomieszczeń z należytą starannością i zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki, oraz zgodnie z przepisami właściwymi dla realizowanego zamówienia. 13. Po zakończeniu realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu pomieszczeń w stanie nie pogorszonym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w obecności Wykonawcy lub jego przedstawiciela okresowych kontroli przedmiotu najmu. 14. Wykonawca najpóźniej w dniu zawarcia umowy o świadczenie usług objętych niniejszym zamówieniem przedłoży Zamawiającemu dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych, na sumę gwarancyjną minimum 400.000,00 zł i zobowiązany będzie się do utrzymania tego ubezpieczenia przez cały okres obowiązywania umowy. 15. Zamawiający będzie uprawniony w szczególności do: a) składania reklamacji w przypadkach niezgodności w realizacji usługi; b) kontroli jakości i standardu usług żywieniowych, w szczególności w zakresie: a) przestrzegania diet, normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych oraz sezonowości posiłków. b) przestrzegania przepisów i zasad sanitarno-epidemiologicznych przy przygotowaniu i dystrybucji posiłków, myciu i dezynfekcji naczyń stołowych i kuchennych, sprzętu i urządzeń oraz gromadzeniu i transportowaniu odpadów, c)utrzymania w należytym stanie sanitarno-epidemiologicznym, technicznym pomieszczeń kuchni i pomieszczeń kuchenek oddziałowych - dotyczy Oddziału Zakaźnego i Oddziału Dermatologicznego. d) przestrzegania harmonogramu wydawania posiłków, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania w niniejszym postępowaniu elektronicznego systemu zamawiania posiłków. W takim przypadku system ten musi spełniać wymagania opisane w załączniku 6 do SIWZ. 17. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca był zakładem pracy chronionej w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721 t.j. ze zm.). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę możliwości odpisu przez Zamawiającego składki na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON), Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres obowiązywania umowy do przedkładania w terminie 3 dni od otrzymania wynagrodzenia za usługi w danym miesiącu kalendarzowym, zaświadczeń pozwalających Zamawiającemu na obniżenie za dany miesiąc składek na PFRON o zadeklarowaną w ofercie kwotę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 24.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia cztery złote).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca powinien posiadać uprawnienia w zakresie wytwarzania odpadów pokonsumpcyjnych w rodzaju - kod 18.01.82* (pozostałości żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 2001 Nr 112 poz.1206) . 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną usługą w zakresie zbiorowego żywienia pacjentów w szpitalach, lub zakładach opiekuńczo- leczniczych lub zakładach pielęgnacyjno - opiekuńczych przez okres minimum pół roku dla min. 200 pacjentów dziennie, o wartości minimum 400.000,00 zł brutto. 2. 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje min. następującym sprzętem: 1. wagą elektroniczną (legalizowana) - 2 sztuki 2. autoklawem - 1 sztuka 3. aparatem Kocha -1 sztuka 4. kotłami warzelnymi o pojemności 250 l - 300 l (gazowych),- 8 sztuk 5. patelniami elektrycznymi - 3 sztuki 6. piekarnikami elektrycznymi - 2 sztuki 7. piecem konwekcyjnym - 1 sztuka 8. robotami kuchennymi - 2 sztuki 9. maszynami do mięsa - 2 sztuki 10. maszynami wieloczynnościowymi do rozdrabniania warzyw -,2 sztuki 11. mikserami -2 sztuki 12. zamrażarkami -3 sztuki 13. lodówkami - 5 sztuk 14. stołami roboczymi - 8 sztuk 15. wagami dziesiętnymi (legalizowanych) -2 sztuki 16. myjniami do naczyń, których proces technologiczny umożliwia wysterylizowanie mytych naczyń w temp. skutecznie niszcząc wszelkie mikroorganizmy - 3 sztuki 17. urządzeniem do obierania ziemniaków - 1 sztuka - 18. profesjonalny sprzęt do utrzymania czystości pomieszczeń kuchennych- min. 6 zestawów 19. innym drobnym kuchennym sprzętem AGD. oraz że posiada środki transportu do przewożenia żywności zgodnie z zasadami systemu HACCP. 2. Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje wykwalifikowanym personelem w szczególności: na etapie przygotowania posiłków min. 4 dyplomowanych kucharzy z min. 4 - letnim doświadczeniem, na na etapie opracowywania i przygotowywania diet - min. 4 dietetyków z min. 5 - letnim doświadczeniem , na etapie dystrybucji posiłków. min. 1 osobą przeznaczoną na 40 pacjentów (dotyczy 1 Oddziału, lub łączenia nie więcej niż 2 Oddziałów mających łącznie maksymalnie do 40 pacjentów) 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400.000 zł brutto. 2.Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    1. Oświadczenie że Wykonawca dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi, dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług oraz dysponuje odpowiednimi środkami transportu zgodnie z pkt V.1 c) SIWZ w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 2. Oświadczenie, że Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy zgodnie z pkt V.1 d) SIWZ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się pod nadzorem sanitarnym i spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywienia i żywności zgodnie z przepisami prawa w tym zakresie. 2. Opis koncepcji realizacji usługi zawierający między innymi: opis struktury organizacyjnej, opis procedur, instrukcji oraz technologii stosowanych przy wykonywaniu usługi, metody wydawania posiłków ze wskazaniem sprzętu dystrybucyjnego, nadzór kadry. 3. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że wykonawca wdrożył i stosuje w szczególności zasady systemu HACCP oraz zasady GMP, GHP. 4. Kopię decyzji właściwego Inspektora Sanitarnego, dopuszczającą kuchnie do produkcji żywności. (Zezwolenie musi dotyczyć tego obiektu, który produkuje posiłki dla Zamawiającego.) 5. Pozytywną decyzję właściwego Inspektora Sanitarnego dopuszczającą środki transportu do przewożenia żywności. 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób do transportu i rozdawania posiłków, usuwania naczyń i odpadów pokonsumpcyjnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych w pkt. VI.A ppkt 1-5 SIWZ oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi (tj. przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej), także tych, którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Dostarczenie systemu elektronicznego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66, Budynek Administracji Szpitala, Kancelaria pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, 31-913 Kraków, os. Na Skarpie 66, Budynek Administracji Szpitala, pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.