eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-07

Włodawa: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie.
Numer ogłoszenia: 35633 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18777 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania czystości w pasach drogowych dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług obejmuje: 1. Zadanie nr 1 - droga wojewódzka nr 812: 1.1. Oczyszczenie jezdni, chodników i ścieżki rowerowej po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016: 1.1.1. jezdnia (rondo z dojazdami) - 2 116 m2 1.1.2. chodniki i ścieżki rowerowe - 26 300 m2 1.2. Oczyszczenie jezdni, chodników i ścieżki rowerowej w okresie kwiecień-listopad 2016 r. 1.2.1. jezdnia (rondo z dojazdami) - 2 116 m2 1.2.2. chodniki i ścieżki rowerowe - 26 300 m2 1.3. Pasy zieleni 1.3.1. koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem - 46 592 m2 1.3.2. koszenie traw i chwastów bez ich uprzątnięcia - 38 150 m2 1.3.3. sprzątanie pasa drogowego (powierzchnia ogólna) - 118 603 m2 1.3.4. Opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków - 9 szt. Krotność wykonywanych usług: 1.1.1. 1-krotne oczyszczenie jezdni, 1.1.2. 1-krotne oczyszczenie chodników i ścieżek rowerowych, po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016 r., 1.2.1. max 2-krotne oczyszczenie nawierzchni jezdni w okresie kwiecień - listopad 2016, 1.2.2. max 2-krotne oczyszczenie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2016 r., 1.3.1. max 3-krotne koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem w okresie kwiecień - listopad 2016 r., 1.3.2. max 3-krotne koszenie traw i chwastów bez ich uprzątnięcia w okresie kwiecień - listopad 2016 r., 1.3.3. max 39-krotne zbieranie śmieci i nieczystości z terenu pasów drogowych w okresie kwiecień - grudzień 2016 r., 1.3.4. max 78 -krotne opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków w okresie kwiecień - grudzień 2016 r., 2. Zadanie nr 2 - droga wojewódzka nr 816: 2.1. Oczyszczenie jezdni, chodników, ścieżek rowerowych i pasów zieleni po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016: 2.1.1. jezdnia od km 60+132 do km 62+440 - 3 495 m2 2.1.2 chodniki i ścieżki rowerowe od km 59+207 do km 63+240 - 12 960 m2 2.1.3. pasy zieleni od km 60+130 do km 62+397 - 7 775 m2 2.2. Oczyszczenie jezdni, chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień-listopad 2016 r. 2.2.1. jezdnia od km 60+132do km 62+440 - 3 495 m2 2.2.2. chodniki i ścieżki rowerowe - 12 960 m2 2.3. Pasy zieleni 2.3.1. koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem - 15 330 2.3.2. koszenie traw i chwastów wraz bez ich uprzątnięcia - 12 630 m2 2.4. Sprzątanie pasa drogowego (powierzchnia ogólna) - 42 443 m2 2.5. Grabienie liści na pasach zieleni wraz z ich uprzątnięciem - 7 755 m2 2.6. Opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków - 33 szt. Krotność wykonywanych usług: 2.1.1. 1-krotne oczyszczenie jezdni po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016 2.1.2. 1-krotne oczyszczenie chodników i ścieżek rowerowych po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016 2.1.3. 1 -krotne oczyszczenie przez wygrabienie pasów zieleni po zakończeniu sezonu zimowego 2015/2016 2.2.1. max 4-krotne oczyszczenie jezdni w okresie kwiecień - listopad 2016 r. 2.2.2. max 4-krotne oczyszczenie chodników i ścieżek rowerowych w okresie kwiecień - listopad 2016, 2.3.1. max 4-krotne koszenie traw i chwastów wraz z ich uprzątnięciem w okresie kwiecień - listopad 2016, 2.3.2. max 4-krotne koszenie traw i chwastów bez ich uprzątnięcia w okresie kwiecień - listopad 2016, 2.4. max 39-krotne sprzątania pasa drogowego w okresie kwiecień - grudzień 2016 r. 2.5. max 78 -krotne opróżnienie koszy ze śmieci wraz z wymianą worków w okresie kwiecień - grudzień 2016 2.6. 1-krotne grabienie liści wraz z ich uprzątnięciem w okresie październik - listopad 2016 r. 3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie zadań 1 - 2 należeć będzie: 1) mechaniczne, z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu (zamiatarki bezpyłowe, zamiatarki samojezdne lub doczepne) oczyszczanie jezdni na szerokości 0,75 m od każdej z dwóch krawędzi oraz chodników i ścieżek rowerowych na całej szerokości; 2) oczyszczanie nawierzchni parkingów i zatok przystankowo - postojowych zlokalizowanych przy drogach objętych zamówieniem; 3) ręczne oczyszczenie chodników oraz innych miejsc, w których nie jest to możliwe przy użyciu sprzętu; 4) oczyszczenie pasów zieleni poprzez wygrabienie i zebranie nieczystości oraz resztek roślinnych (zadanie nr 2) 5) zbieranie nieczystości stałych z terenu pasów drogowych, 6) zgrabienie i uprzątnięcie w okresie jesienno - zimowym liści zalegających w pasie drogowym (zadanie nr 2) 7) wywóz oraz zagospodarowanie wytworzonego w trakcie wykonywanej usługi odpadu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r.. Wszelkie koszty oraz odpowiedzialność związane z wywozem i zagospodarowaniem wytworzonego odpadu ponosi Wykonawca. 8) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 10 dni po upływie każdego miesiąca, w którym wykonywał usługę, przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający prawidłowe zagospodarowanie wytworzonych odpadów 9) realizacja zleconego zakresu usług w terminie zawartym w pkt. 3 Opisu przedmiotu zamówienia (zał. Nr 1 do umowy) 10) realizowanie usługi w godzinach o najmniejszym natężeniu ruchu, z przestrzeganiem przepisów BHP oraz przepisów o ruchu drogowym, (na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu zatwierdzonego przez zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW), wyposażenia sprzętu w lampy ostrzegawcze (pulsujące) koloru pomarańczowego oraz pracowników w kamizelki ostrzegawcze. 4. Wykaz powierzchni na poszczególnych ulicach przedstawiają załączniki nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia 5. Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia zakresu zamówienia poprzez czasowe wyłączenie poszczególnych odcinków z wykonywania usług oraz zmniejszenie krotności ich wykonywania w okresie kwiecień - listopad na obu zadaniach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - droga wojewódzka nr 812:.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60734,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47246,16

  • Oferta z najniższą ceną: 42650,25 / Oferta z najwyższą ceną: 47246,16

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - droga wojewódzka nr 816

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Żołnierzy WiN 22, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50372,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36299,43

  • Oferta z najniższą ceną: 26210,30 / Oferta z najwyższą ceną: 36299,43

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.