eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisięcice › MALOWANIE POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA DZBAŃCE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-27

Lisięcice: MALOWANIE POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA DZBAŃCE
Numer ogłoszenia: 355912 - 2014; data zamieszczenia: 27.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317704 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, 48-118 Lisięcice, woj. opolskie, tel. 077 4857593, faks 077 4857594.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MALOWANIE POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA DZBAŃCE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: MALOWANIE POMIESZCZEŃ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE FILIA DZBAŃCE Prace polegają na malowaniu pomieszczeń należących do Domu Pomocy Społecznej w Klisinie filia Dzbańce (uzupełnianie tynków wewnętrznych ścian, gruntowanie, malowanie farbami emulsyjnymi, malowanie grzejników, krat i balustrad). Zakres prac: Budynek główny (numeracja zgodna ze stanem faktycznym) Parter: - korytarz - pokój nr 1 - pokój nr 4 - sala TV - kaplica I piętro: - zmywalnia - dyżurka - pokój nr 1, - pokój nr 2, - dyżurka - pokój nr 6 II piętro: - pokój nr 2, - pokój nr 2A, - pokój nr 3, - pokój nr 5, - pokój nr 6, - pokój nr 7, - pokój nr 9, - pokój nr 9 A, - pokój nr 10, - sala TV, - korytarz III piętro: - pokój nr 1, - pokój nr 4, - pokój nr 5, - pokój nr 6, - pokój nr 7, - pokój nr 9, - pokój nr 10, - pokój nr 11, - pokój nr 12, - korytarz Poddasze: - pokój nr 4, - pokój nr 5A, - pokój nr 6A, - pokój nr 7, - pokój nr 8, - pokój nr 27, - korytarz Klatka schodowa boczna Klatka schodowa główna Pawilon Szczegółowe informacje znajdują się w przedmiarze robót Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie filia Dzbańce Dzbańce 1 48-140 Branice Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Warunki wykonania robót: a) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych i zasadami bhp, b) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową, c) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość robót i ich zgodność z ofertą i umową. Jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania kosztorysu ofertowego. d) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków zamawiającego oraz specyfikacji, e) prace powinny być wykonane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy. f) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Plan ma uwzględniać specyfikę terenu i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ sporządza się na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, h) wymaga się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, l) wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu robót i wykonaniu przedmiotu umowy zgodnie z jej zapisami i gotowości odbioru końcowego. ł) wszyscy pracownicy (Wykonawcy, podwykonawcy i dalszych podwykonawców) posiadają aktualne szkolenie bhp, aktualne badania lekarskie i inne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do zajmowanego stanowiska. m) Stosowany i wykorzystywany przez (Wykonawcę, podwykonawcę i dalszych podwykonawców) sprzęt, maszyny i urządzenia są sprawne technicznie, posiadają aktualne przeglądy dopuszczające do pracy. Pracownicy zostali zapoznani z instrukcjami obsługi i sposobem zachowania się w sytuacjach awaryjnych i niebezpiecznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F. H. ORLIK Karina Orlik, ul. Lwowska 4, 48-100 GŁUBCZYCE, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74391,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71774,97

  • Oferta z najniższą ceną: 71774,97 / Oferta z najwyższą ceną: 93057,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.