eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Zakup szkoleń z następujących zakresów1. Trening menedżerski 2. Zarządzanie relacjami z klientem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-19

Legnica: Zakup szkoleń z następujących zakresów: 1. Trening menedżerski 2. Zarządzanie relacjami z klientem
Numer ogłoszenia: 355456 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup szkoleń z następujących zakresów: 1. Trening menedżerski 2. Zarządzanie relacjami z klientem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania, z możliwością składania ofert częściowych: I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 1: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu Treningu menedżerskiego ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) profil skutecznego przywódcy b) funkcje kierowania c) style kierowania d) błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zespołu e) najskuteczniejsze narzędzia motywacji f) jak wyzwalać inicjatywę i odpowiedzialność w zespole g) złote zasady delegowania h) narzędzia kontroli i) uniwersalne prawa zarządzania (recepta na sukces) j) poszukiwanie i kreowanie liderów Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 52.000,00 zł II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA ZADANIA NR 2: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania relacjami z klientem ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) stosowanie zasad profesjonalnej obsługi klienta a wizerunek Pracodawcy b) co wpływa na jakość obsługi klienta? - uświadomienie sobie własnej roli w kontaktach z klientami c) analiza swoich mocnych i słabych stron w kontakcie z klientami d) interpretacja zachowań klientów na różnych etapach procesu obsługi e) dopasowanie stylu prowadzonych rozmów / obsługi do stylu osobowości klienta Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 20.900,00 zł.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE NR 1: Wykonawca spełni warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi szkoleniowe (jedna usługa - jedna umowa), dotyczące przeprowadzenia szkoleń porównywalnych z zakresem objętym przedmiotem zamówienia, z tym że każda usługa obejmowała przeszkolenie co najmniej 30 osób. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien przedłożyć: - załącznik nr 3 do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, - dokumenty potwierdzające, że zadanie wykazane w załączniku nr 3 do instrukcji zostało wykonane należycie. ZADANIE NR 2: Wykonawca spełni warunek jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi szkoleniowe (jedna usługa - jedna umowa), dotyczące przeprowadzenia szkoleń porównywalnych z zakresem objętym przedmiotem zamówienia, z tym że każda usługa obejmowała przeszkolenie co najmniej 40 osób. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien przedłożyć: - załącznik nr 3a do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, - dokumenty potwierdzające, że zadanie wykazane w załączniku nr 3a do instrukcji zostało wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZADANIE NR 1: Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował min. 3 trenerami, którzy przeprowadzili co najmniej 200 godzin - każdy trener (godzina lekcyjna rozumiana jako 45 minut) szkolenia z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, dla osób kierujących pracownikami. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży załącznik nr 4 do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia. ZADANIE NR 2: Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje lub będzie dysponował min. 1 trenerem, który przeprowadził co najmniej 200 godzin - każdy trener (godzina lekcyjna rozumiana jako 45 minut) szkolenia z zakresu objętego przedmiotem zamówienia, dla pracowników obsługi klienta administracji publicznej. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży załącznik nr 4a do instrukcji pn. Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową oferty). 2) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 3) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku sytuacji opisanych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby wskazanej w załączniku 3 do umowy. Zmiana osoby wykazanej w załączniku może nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego, na umotywowany wniosek Wykonawcy zawierający dane nowego trenera. Powyższa zmiana nie wymaga formy pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2012 godzina 12:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pok. nr 131, piętro I..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup szkolenia pn. - Trening menedżerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu Treningu menedżerskiego ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) profil skutecznego przywódcy b) funkcje kierowania c) style kierowania d) błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zespołu e) najskuteczniejsze narzędzia motywacji f) jak wyzwalać inicjatywę i odpowiedzialność w zespole g) złote zasady delegowania h) narzędzia kontroli i) uniwersalne prawa zarządzania (recepta na sukces) j) poszukiwanie i kreowanie liderów Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 52.000,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup szkolenia pn. - Zarządzanie relacjami z klientem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia z zakresu zarządzania relacjami z klientem ze szczególnym uwzględnienie następujących zagadnień: a) stosowanie zasad profesjonalnej obsługi klienta a wizerunek Pracodawcy b) co wpływa na jakość obsługi klienta? - uświadomienie sobie własnej roli w kontaktach z klientami c) analiza swoich mocnych i słabych stron w kontakcie z klientami d) interpretacja zachowań klientów na różnych etapach procesu obsługi e) dopasowanie stylu prowadzonych rozmów / obsługi do stylu osobowości klienta Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 20.900,00 zł.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.