eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont pomieszczeń warsztatowych, biurowych i socjalnych infrastruktury technicznej zaplecza Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Bielsko-Biała: Remont pomieszczeń warsztatowych, biurowych i socjalnych infrastruktury technicznej zaplecza Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej.
Numer ogłoszenia: 35534 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385777 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacyjny, ul. Długa 50, Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń warsztatowych, biurowych i socjalnych infrastruktury technicznej zaplecza Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń warsztatowych, biurowych i socjalnych w budynku Hali Głównej i w Budynku Rzemiosł Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej. 2. Szczegółowy zakres prac został określony w Przedmiarze robót (Załącznik Nr 4 cz. 2 do SIWZ) oraz Specyfikacji technicznej, w której opisane zostały poszczególne pozycje przedmiaru robót budowlanych (Załącznik Nr 4 cz.1 do SIWZ). 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane prace. 4. Wykonawca musi wykonać roboty zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami, a w szczególności techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami oraz stosować materiały i urządzenia, które odpowiadają co do jakości wymogom wyrobom dopuszczonym do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). 5. Wykonawca musi przestrzegać ogólne zasady BHP i ochrony środowiska obowiązujące na terenie MZK, zgodnie z - Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Po wykonaniu robót Wykonawca dostarczy oraz opracuje na własny koszt i przekaże Zamawiającemu wszelkie przewidziane przepisami dokumenty i protokoły, a w szczególności: pomiary elektryczne, oświadczenie kierownika budowy, protokoły odbioru robót zanikowych oraz protokół końcowy odbioru, deklaracje zgodności na wszystkie wbudowane wyroby i materiały, certyfikaty B itp. UWAGI ! 1. W trakcie trwania robót na części hali będą prowadzone naprawy bieżące autobusów. Wszystkie prace remontowe należy wykonywać etapowo, w taki sposób, aby nie zakłócać wykonywania napraw bieżących przy autobusach. Z uwagi na ruch autobusów na hali należy zachować szczególną ostrożność i przestrzegać przepisy bhp. 2. Wszelkie niezbędne zabezpieczenia takie, jak: rusztowania lub drabiny, oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się w pomieszczeniach i na hali leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej. 3. Wywóz gruzu i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót remontowych odbywać się będzie na koszt i staraniem Wykonawcy zgodnie z obowiązującą ustawą o odpadach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.42.11.14 - 45.42.11.14 45.43.22.10 - Wykładanie ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 157707.81 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. AKCES Brunon Kieloch, ul. Zielona 11, 43-502 Czechowice-Dziedzice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 157707.81
  • Oferta z najniższą ceną: 120111.40 oferta z najwyższą ceną: 527674.26
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.