eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU OBYWATELI I PRZEDSIĘBIORCÓW DO CYFROWYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ" W RAMACH RPO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-30

Ogłoszenie nr 355134 - 2016 z dnia 2016-11-30 r.

Goczałkowice-Zdrój: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU OBYWATELI I PRZEDSIĘBIORCÓW DO CYFROWYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ" W RAMACH RPO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Ślaskiego na lata 2014-2020 . Cyfrowy Śląsk

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 319592-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 325557-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, krajowy numer identyfikacyjny 27253621500000, ul. ul. Szkolna  13, 43230   Goczałkowice-Zdrój, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 107 185, faks , e-mail przetargi@goczalkowicezdroj.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZWIĘKSZENIE DOSTĘPU OBYWATELI I PRZEDSIĘBIORCÓW DO CYFROWYCH USŁUG PUBLICZNYCH W GMINIE GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ" W RAMACH RPO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Informatyzacja Gminy Goczałkowice-Zdrój, która obejmuje 2 zadania: 1) Modernizację infrastruktury informatycznej 2) Zakup i wdrożenie oprogramowania ZSI niezbędnego do uruchomienia e-usług Uwaga: Dla realizacji zadania nr 2), zamawiający dopuszcza następujące Warianty/typ wdrożenia: a) Wariant/typ wdrożenia "rozbudowa ZSI" - Wykonawca dostarcza i wdraża wymagane funkcjonalności i obszary ZSI, zapewniając: o Funkcjonalności i obszary wymagane w realizowanym zadaniu poprzez pełną integrację z systemem ZSI jaki posiada Zamawiający , o Pełną migrację danych poprzez Import danych przygotowanych przez Zamawiającego w szablonach udostępnionych przez Wykonawcę. (Zamawiający zweryfikuje samodzielnie poprawność zaimportowanych danych) b) Wariant/typ wdrożenia "nowy ZSI" - Wykonawca dostarcza i wdraża oferowane własne oprogramowanie ZSI, zapewniając: o Funkcjonalności i obszary jakie posiada zamawiający, o Funkcjonalności i obszary wymagane w realizowanym zadaniu o Całkowite przeniesienie danych, pobranych uprzednio z obecnego systemu ZSI, gdzie są gromadzone i przechowywane informacje z wielu lat związane z obsługą podatków i opłat w Gminie. Wdrożenie nowych rozwiązań musi być poprzedzone wykonaniem pełnego i samodzielnego przeniesienia danych (wszystkich zgromadzonych informacji bez ich utraty).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48611000-4
Dodatkowe kody CPV: 48624000-8, 48822000-6, 30214000-2, 72263000-6,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT621260.16
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MiCOMP SYSTEMY KOMPUTEROWE, Bożena Nowak - Szymura ,  micomp@micomp.pl,  ul. Astrów 7,  40-045,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 719550
Oferta z najniższą ceną/kosztem 719550
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 719550
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.