eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy w 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-29

Konin: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 354826 - 2015; data zamieszczenia: 29.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 320938 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa fizycznej ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej (pełnionej przez jednego pracownika w poszczególnych obiektach we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta) osób i mienia należącego do Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Koninie, Turku i Słupcy z zapewnieniem wsparcia grupy interwencyjnej w okresie trwania umowy oraz usługa stałego, całodobowego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych zainstalowanych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Turku i Słupcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony (także osoby świadczące pracę na innej podstawie niż umowa o pracę) sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z budynków wskazanych poniżej oraz znajdującego się w tych budynkach. Ochrona fizyczna będzie realizowana przez pracowników ochrony Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz niepożądanym działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą itp. 2.Opis obiektów objętych ochroną: a)Obiekt nr 1 - Prokuratura Okręgowa w Koninie przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1; budynek administracyjny czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1089,84 m2; plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 245m2; budynek wyposażony w monitory systemu telewizji przemysłowej, system sygnalizacji napadu i włamania, system sygnalizacji pożaru. b)Obiekt nr 2 - Prokuratura Rejonowa w Koninie budynek najmowany przez Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7; budynek administracyjny czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1443,00 m2, plac parkingowy za budynkiem 300m2, garaż dwustanowiskowy o pow. 70m2, budynek wyposażony w system telewizji przemysłowej, brak systemów sygnalizacji napadu i włamania. c)Obiekt nr 3 - Prokuratura Rejonowa w Turku przy ul. Legionów Polskich 10, budynek dwukondygnacyjny o powierzchni użytkowej 512,39 m2; plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 300 m2; budynek wyposażony w system telewizji przemysłowej, system sygnalizacji napadu i włamania, system sygnalizacji pożaru. d)Obiekt nr 4 - Prokuratura Rejonowa w Słupcy przy ul. Poznańskiej 14, budynek administracyjny dwukondygnacyjny o pow. użytkowej 522,93 m2, plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 300 m2, budynek wyposażony w system sygnalizacji napadu i włamania oraz system telewizji przemysłowej. Godziny urzędowania jednostek: 7.30 - 15.30 Obiekty nie są ujęte w ewidencji obszarów podlegających obowiązkowej ochronie prowadzonej przez wojewodę. 3.Wykonawcy przed sporządzeniem swoich ofert mogą dokonać wizji lokalnej pomieszczeń i budynków objętych przedmiotem zamówienia w celu dokonania oceny oraz konfrontacji informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu i ustaleniu terminu z Zamawiającym. Numer tel. 63 243 75 10 wew. 220 - wydział budżetowo-administracyjny. Przed rozpoczęciem wizji przedstawiciele Wykonawców obowiązani będą potwierdzić swoją tożsamość (przedstawić dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość). 4.Ogólne zasady ochrony obiektów. 1) Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należy: - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiektach i przynależnych do nich terenów zewnętrznych, - ochrona budynków, pomieszczeń i urządzeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, - kontrola ruchu pieszego i kołowego na terenie obiektów (wystawianie przepustek, weryfikacja przepustek, pozwoleń i identyfikatorów), - ochrona przed kradzieżą, zniszczeniem, włamaniem, napadem oraz uszkodzeniem, - podejmowanie interwencji w celu zapobieżenia konfliktom i zachowaniem agresywnym, - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w przypadkach nadzwyczajnych (pożar, zalanie, awarie elektryczne, awaria windy itp.), - ujawnianie faktów dewastacji mienia, - zapobieganie i likwidacja zakłócenia porządku na terenie prokuratur oraz powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, - niezwłoczne powiadamianie organów ścigania, Dyrektora Finansowo - Administracyjnego i Kierowników jednostek w poszczególnych prokuraturach o czynach przestępczych zaistniałych na terenie prokuratur i zabezpieczanie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych oraz materiałów będących przedmiotem handlu oraz niedopuszczenie do ich sprzedaży, - sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu elektronicznego i informatycznego oraz innych wartościowych materiałów, - reagowanie na przypadki tarasowania przez pojazdy należące do interesantów wejścia do budynku i wjazdów na wewnętrzne parkingi prokuratur, - dozór i obsługa urządzeń alarmowych, ostrzegawczych i innych, - regularne sprawdzanie i dbałość o należyty stan techniczny stałych zabezpieczeń chronionych obiektów np. szlabanów, ogrodzeń, oświetlenia, okien, drzwi i zamków oraz powiadamianie Kierowników jednostek w poszczególnych prokuraturach o ewentualnych usterkach, - uzbrajanie i rozbrajanie w ustalonych godzinach systemu alarmowego w obiektach Zamawiającego zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi systemu bezpieczeństwa. 2) W pobliżu Prokuratur powinna znajdować się grupa szybkiego reagowania, z uwagi na możliwość potrzeby wsparcia pracowników ochrony Prokuratur (czas reakcji tej grupy w przypadku wystąpienia sytuacji alarmowych i dotarcia do miejsca zdarzenia nie dłuższy niż 7 minut). Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. 3) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia. 4) Wykonawca wyznacza do pełnienia służby zawsze tych samych pracowników, z wyjątkiem urlopu, choroby lub innej uzasadnionej nieobecności. Każdą zmianę personalną Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. 5) Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym - bez uzasadnienia. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu wynikłe z zaniedbania pracownika ochrony w czasie dyżuru lub z jego świadomego działania. 7) Przejęcie obiektu do ochrony i mienia znajdującego się na portierni, zdanie służby przez zmianę wymaga obchodu terenu zabezpieczenia i dokonania wpisów w Książce dyżurów. 8) Do zadań kierownika ochrony należy: - organizowanie ochrony, - planowanie zadań podległym pracownikom ochrony, - sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań ochrony, - podejmowanie działań zmierzających do stałego doskonalenia form i metod ochrony prokuratur, - kontrolowanie zachowania zasad wymaganego maksymalnego dobowego wymiaru czasu pracy oraz wymaganych godzin nieprzerwanego odpoczynku podległych pracowników ochrony, - aktualizowanie i przekazywanie miesięcznych harmonogramów służby poszczególnym pracownikom ochrony zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5.Zadania pracowników ochrony pełniących dyżur w godzinach pracy prokuratur. 1) Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynków, bram, furtek. 2) Wydawanie i przyjmowanie od upoważnionych pracowników w poszczególnych prokuraturach kluczy do pomieszczeń biurowych i specjalnych Prokuratur, zgodnie z Regulaminem Bezpieczeństwa i Porządku w Budynkach Prokuratur oraz Regulaminem Administrowania Budynkami Prokuratury Okręgowej w Koninie i Prokuratur Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy. 3) Wydawanie i przyjmowanie kluczy od firmy sprzątającej oraz firm serwisowych i remontowych zgodnie z listą osób upoważnionych przekazywaną przez Zamawiającego, 4) Służba patrolowo-obchodowa wewnątrz budynku. 5) Służba patrolowo - obchodowa na zewnątrz budynku nie rzadziej niż raz w ciągu dnia. 6) Zapewnienie porządku w obiekcie oraz nadzór ruchu osobowego. 7) Udzielanie informacji ogólnej petentom. 8) Sprawdzanie prawidłowości działania windy dla osób niepełnosprawnych oraz jej obsługa. 9) Bieżąca obserwacja obszarów objętych systemami telewizji dozoru i reagowanie na zaobserwowane zdarzenia. 10) Stawianie się w pokojach prokuratorskich oraz sekretariatach w przypadku wezwania prokuratora bądź pracownika jednostki i wykonywanie poleceń dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa. 6. Zadania pracowników ochrony pełniących dyżur po godzinach pracy i w dni wolne od pracy. 1) W porze wieczorowo - nocnej po wykonaniu czynności sprzątania lub robót remontowych pracownicy ochrony dokonują obchodu budynku sprawdzając stan zabezpieczenia. Patrolowanie terenu wokół budynku nie rzadziej niż dwa razy w nocy. 2) Pracownik ochrony jest zobowiązany do sprawdzenia: - zamknięcia pokoi biurowych, - zamknięcia okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, - zamknięcia okien w pomieszczeniach biurowych (sprawdzenie od strony zewnętrznej), - zamknięcia drzwi prowadzących do budynku, - zamknięcia bram i furtek, - stanu bezpieczeństwa pożarowego budynku. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego budynku pracownik ochrony powiadamia swojego przełożonego oraz Dyrektora Finansowo-Administracyjnego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie lub Kierowników sekretariatów poszczególnych Prokuratur Rejonowych, zapisuje to w Książce dyżuru i jeżeli jest to możliwe usuwa we własnym zakresie uchybienia. 3) W przypadku ujęcia osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, pracownik ochrony zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania tych osób Policji. 4) Przybywający po godzinach pracy goście Prokuratora Okręgowego i Prokuratorów Rejonowych, mogą być wpuszczani na teren budynku po uprzednim uwiarygodnieniu informacji w sekretariacie i odprowadzeniu przez pracownika ochrony na miejsce spotkania. 5) Osobami uprawnionymi do przebywania po godzinach pracy i w dni wolne od pracy na terenie obiektów prokuratur są: - pracownicy poszczególnych prokuratur, - pracownicy firmy sprzątającej, która świadczy usługi sprzątania budynków prokuratur, w godzinach określonych w informacjach dodatkowych, - serwisanci i ekipy remontowe wykonujący prace na terenie budynku w godzinach ustalonych indywidualnie - na podstawie wcześniej przekazanych informacji, - uczestnicy narad, spotkań, posiedzeń odbywających się w salach narad - na podstawie wcześniej przekazanych informacji, Obecność wyżej wymienionych osób w dni wolne od pracy pracownik ochrony odnotowuje w Książce dyżuru. 7. Zabezpieczenie pomieszczeń. 1) Wydawanie i przyjmowanie od upoważnionych pracowników oraz osób trzecich kluczy do pomieszczeń biurowych i specjalnych Prokuratur odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie Bezpieczeństwa i Porządku w Budynkach Prokuratur oraz Regulaminie Administrowania Budynkami Prokuratury Okręgowej w Koninie i Prokuratur Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy. 2) Pracownicy firmy sprzątającej pobierają od pracownika ochrony klucze do pomieszczeń w ich rejonie sprzątania. 3) Klucze wydawane są przygotowanymi kompletami dla danego rejonu sprzątania i po zakończeniu pracy zdawane są do portierni. 4) W przypadku zagubienia kluczy przez pracownika firmy sprzątającej, fakt ten należy zgłosić w poszczególnych prokuraturach. 5) Klucze od sal posiedzeń wydawane są organizatorom spotkań, po telefonicznym uzgodnieniu z Kierownikami Sekretariatów w Prokuraturach Rejonowych i z Dyrektorem Finansowo - Administracyjnym w Prokuraturze Okręgowej. 8. Powiadamianie w przypadku wystąpienia zagrożenia. 1) Przed powiadomieniem o zagrożeniu należy sprawdzić powód zaistnienia zagrożenia (alarmu), a w przypadku nieuzasadnionego alarmu odwołać przyjazd służb alarmowych. 2) W przypadku zaistnienia zagrożenia pożarowego lub innego (np. zalania, awarii, usterki) pracownik ochrony ma prawo i obowiązek otwarcia zagrożonego pomieszczenia i zastosowania doraźnych środków zaradczych, aby zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się zagrożenia oraz wezwać odpowiednie służby alarmowe (straż pożarną, pogotowie energetyczne, wodociągowe, ciepłownicze, gazowe itp.). 9. Prawa i obowiązki pracowników ochrony 1) Pracownicy ochrony stawiają się na służbę w pełnym umundurowaniu stosownym do pory roku, wyposażeni w indywidualne środki przymusu bezpośredniego tj. pałki obronne wielofunkcyjne oraz kajdanki, gotowi do objęcia służby. Środki przymusu bezpośredniego mogą być użyte w warunkach i w sposób określony w Ustawie z dn. 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2013 r. poz. 628 z późn. zm.). 2) Pracownicy ochrony prowadzą na bieżąco dla każdego obiektu książki dyżurów, do których pracownik ochrony wpisuje wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu książki dyżurów po zrealizowaniu zamówienia. 3) Pracownicy ochrony utrzymują stałą łączność telefoniczną ze swoim przełożonym. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania wskazanego numeru telefonu kontaktowego przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon stacjonarny należący do prokuratury w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. 4) Pracownicy ochrony zobowiązani są do przestrzegania przepisów p/poż i bhp oraz Regulaminu Bezpieczeństwa i Porządku w Budynkach Prokuratur. 5) Pracownik ochrony powinien być uprzejmy i taktowny oraz zachowywać się z szacunkiem wobec petentów i pracowników prokuratur. 10. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była w pełnym wymiarze czasu pracy jedna osoba bezrobotna spełniająca przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zgodnie z ustawą z (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.). Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. 2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem wykonania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej. 3) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Detektywistyczno-Ochronnych LEX Sp.z o.o., ul.Poznańska 95, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285866,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 319807,87

  • Oferta z najniższą ceną: 311164,42 / Oferta z najwyższą ceną: 726050,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.