eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › usługa fizycznej ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy w 2016 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-26

Konin: usługa fizycznej ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 320938 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koninie , ul. Kard. St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2437510, faks 063 2437611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa fizycznej ochrony osób i mienia, całodobowy monitoring systemu alarmowego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie i podległych jej Prokuraturach Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy w 2016 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego bezpośredniej całodobowej ochrony fizycznej (pełnionej przez jednego pracownika w poszczególnych obiektach we wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta) osób i mienia należącego do Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Koninie, Turku i Słupcy z zapewnieniem wsparcia grupy interwencyjnej w okresie trwania umowy oraz usługa stałego, całodobowego dozoru sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w systemach alarmowych zainstalowanych w budynkach Prokuratury Okręgowej w Koninie, Prokuratury Rejonowej w Turku i Słupcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony (także osoby świadczące pracę na innej podstawie niż umowa o pracę) sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną osób i mienia składającego się z budynków wskazanych poniżej oraz znajdującego się w tych budynkach. Ochrona fizyczna będzie realizowana przez pracowników ochrony Wykonawcy świadczącego usługi w zakresie ochrony osób i mienia, spełniającego wymogi określone w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) i będzie polegać na zabezpieczeniu budynków przed włamaniem, kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz niepożądanym działaniem osób trzecich, jak również w sytuacjach bezpośredniego zagrożenia, w tym pożaru, zalania wodą itp. 2.Opis obiektów objętych ochroną: a)Obiekt nr 1 - Prokuratura Okręgowa w Koninie przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego 1; budynek administracyjny czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1089,84 m2; plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 245m2; budynek wyposażony w monitory systemu telewizji przemysłowej, system sygnalizacji napadu i włamania, system sygnalizacji pożaru. b)Obiekt nr 2 - Prokuratura Rejonowa w Koninie budynek najmowany przez Zamawiającego przy ul. Zakładowej 7; budynek administracyjny czterokondygnacyjny o powierzchni użytkowej 1443,00 m2, plac parkingowy za budynkiem 300m2, garaż dwustanowiskowy o pow. 70m2, budynek wyposażony w system telewizji przemysłowej, brak systemów sygnalizacji napadu i włamania. c)Obiekt nr 3 - Prokuratura Rejonowa w Turku przy ul. Legionów Polskich 10, budynek dwukondygnacyjny o powierzchni użytkowej 512,39 m2; plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 300 m2; budynek wyposażony w system telewizji przemysłowej, system sygnalizacji napadu i włamania, system sygnalizacji pożaru. d)Obiekt nr 4 - Prokuratura Rejonowa w Słupcy przy ul. Poznańskiej 14, budynek administracyjny dwukondygnacyjny o pow. użytkowej 522,93 m2, plac parkingowy przy budynku administracyjnym Prokuratury 300 m2, budynek wyposażony w system sygnalizacji napadu i włamania oraz system telewizji przemysłowej. Godziny urzędowania jednostek: 7.30 - 15.30 Obiekty nie są ujęte w ewidencji obszarów podlegających obowiązkowej ochronie prowadzonej przez wojewodę. 3.Wykonawcy przed sporządzeniem swoich ofert mogą dokonać wizji lokalnej pomieszczeń i budynków objętych przedmiotem zamówienia w celu dokonania oceny oraz konfrontacji informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu i ustaleniu terminu z Zamawiającym. Numer tel. 63 243 75 10 wew. 220 - wydział budżetowo-administracyjny. Przed rozpoczęciem wizji przedstawiciele Wykonawców obowiązani będą potwierdzić swoją tożsamość (przedstawić dokument ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość). 4.Ogólne zasady ochrony obiektów. 1) Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony należy: - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w obiektach i przynależnych do nich terenów zewnętrznych, - ochrona budynków, pomieszczeń i urządzeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych, - kontrola ruchu pieszego i kołowego na terenie obiektów (wystawianie przepustek, weryfikacja przepustek, pozwoleń i identyfikatorów), - ochrona przed kradzieżą, zniszczeniem, włamaniem, napadem oraz uszkodzeniem, - podejmowanie interwencji w celu zapobieżenia konfliktom i zachowaniem agresywnym, - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w przypadkach nadzwyczajnych (pożar, zalanie, awarie elektryczne, awaria windy itp.), - ujawnianie faktów dewastacji mienia, - zapobieganie i likwidacja zakłócenia porządku na terenie prokuratur oraz powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, - niezwłoczne powiadamianie organów ścigania, Dyrektora Finansowo - Administracyjnego i Kierowników jednostek w poszczególnych prokuraturach o czynach przestępczych zaistniałych na terenie prokuratur i zabezpieczanie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, - niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych oraz materiałów będących przedmiotem handlu oraz niedopuszczenie do ich sprzedaży, - sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z budynku sprzętu elektronicznego i informatycznego oraz innych wartościowych materiałów, - reagowanie na przypadki tarasowania przez pojazdy należące do interesantów wejścia do budynku i wjazdów na wewnętrzne parkingi prokuratur, - dozór i obsługa urządzeń alarmowych, ostrzegawczych i innych, - regularne sprawdzanie i dbałość o należyty stan techniczny stałych zabezpieczeń chronionych obiektów np. szlabanów, ogrodzeń, oświetlenia, okien, drzwi i zamków oraz powiadamianie Kierowników jednostek w poszczególnych prokuraturach o ewentualnych usterkach, - uzbrajanie i rozbrajanie w ustalonych godzinach systemu alarmowego w obiektach Zamawiającego zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami dotyczącymi systemu bezpieczeństwa. 2) W pobliżu Prokuratur powinna znajdować się grupa szybkiego reagowania, z uwagi na możliwość potrzeby wsparcia pracowników ochrony Prokuratur (czas reakcji tej grupy w przypadku wystąpienia sytuacji alarmowych i dotarcia do miejsca zdarzenia nie dłuższy niż 7 minut). Koszty związane z przyjazdami grupy interwencyjnej powinny być uwzględnione w kosztach ochrony. 3) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia socjalnego w miejscu wykonywania zamówienia. 4) Wykonawca wyznacza do pełnienia służby zawsze tych samych pracowników, z wyjątkiem urlopu, choroby lub innej uzasadnionej nieobecności. Każdą zmianę personalną Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym. 5) Zamawiający zastrzega sobie bezwarunkowe prawo akceptacji pracownika wykonującego usługę, jak również żądania zmiany pracownika w trybie natychmiastowym - bez uzasadnienia. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za straty w mieniu wynikłe z zaniedbania pracownika ochrony w czasie dyżuru lub z jego świadomego działania. 7) Przejęcie obiektu do ochrony i mienia znajdującego się na portierni, zdanie służby przez zmianę wymaga obchodu terenu zabezpieczenia i dokonania wpisów w Książce dyżurów. 8) Do zadań kierownika ochrony należy: - organizowanie ochrony, - planowanie zadań podległym pracownikom ochrony, - sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań ochrony, - podejmowanie działań zmierzających do stałego doskonalenia form i metod ochrony prokuratur, - kontrolowanie zachowania zasad wymaganego maksymalnego dobowego wymiaru czasu pracy oraz wymaganych godzin nieprzerwanego odpoczynku podległych pracowników ochrony, - aktualizowanie i przekazywanie miesięcznych harmonogramów służby poszczególnym pracownikom ochrony zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 5.Zadania pracowników ochrony pełniących dyżur w godzinach pracy prokuratur. 1) Otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynków, bram, furtek. 2) Wydawanie i przyjmowanie od upoważnionych pracowników w poszczególnych prokuraturach kluczy do pomieszczeń biurowych i specjalnych Prokuratur, zgodnie z Regulaminem Bezpieczeństwa i Porządku w Budynkach Prokuratur oraz Regulaminem Administrowania Budynkami Prokuratury Okręgowej w Koninie i Prokuratur Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy. 3) Wydawanie i przyjmowanie kluczy od firmy sprzątającej oraz firm serwisowych i remontowych zgodnie z listą osób upoważnionych przekazywaną przez Zamawiającego, 4) Służba patrolowo-obchodowa wewnątrz budynku. 5) Służba patrolowo - obchodowa na zewnątrz budynku nie rzadziej niż raz w ciągu dnia. 6) Zapewnienie porządku w obiekcie oraz nadzór ruchu osobowego. 7) Udzielanie informacji ogólnej petentom. 8) Sprawdzanie prawidłowości działania windy dla osób niepełnosprawnych oraz jej obsługa. 9) Bieżąca obserwacja obszarów objętych systemami telewizji dozoru i reagowanie na zaobserwowane zdarzenia. 10) Stawianie się w pokojach prokuratorskich oraz sekretariatach w przypadku wezwania prokuratora bądź pracownika jednostki i wykonywanie poleceń dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa. 6. Zadania pracowników ochrony pełniących dyżur po godzinach pracy i w dni wolne od pracy. 1) W porze wieczorowo - nocnej po wykonaniu czynności sprzątania lub robót remontowych pracownicy ochrony dokonują obchodu budynku sprawdzając stan zabezpieczenia. Patrolowanie terenu wokół budynku nie rzadziej niż dwa razy w nocy. 2) Pracownik ochrony jest zobowiązany do sprawdzenia: - zamknięcia pokoi biurowych, - zamknięcia okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, - zamknięcia okien w pomieszczeniach biurowych (sprawdzenie od strony zewnętrznej), - zamknięcia drzwi prowadzących do budynku, - zamknięcia bram i furtek, - stanu bezpieczeństwa pożarowego budynku. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uchybień mających wpływ na stan bezpieczeństwa chronionego budynku pracownik ochrony powiadamia swojego przełożonego oraz Dyrektora Finansowo-Administracyjnego w Prokuraturze Okręgowej w Koninie lub Kierowników sekretariatów poszczególnych Prokuratur Rejonowych, zapisuje to w Książce dyżuru i jeżeli jest to możliwe usuwa we własnym zakresie uchybienia. 3) W przypadku ujęcia osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, pracownik ochrony zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania tych osób Policji. 4) Przybywający po godzinach pracy goście Prokuratora Okręgowego i Prokuratorów Rejonowych, mogą być wpuszczani na teren budynku po uprzednim uwiarygodnieniu informacji w sekretariacie i odprowadzeniu przez pracownika ochrony na miejsce spotkania. 5) Osobami uprawnionymi do przebywania po godzinach pracy i w dni wolne od pracy na terenie obiektów prokuratur są: - pracownicy poszczególnych prokuratur, - pracownicy firmy sprzątającej, która świadczy usługi sprzątania budynków prokuratur, w godzinach określonych w informacjach dodatkowych, - serwisanci i ekipy remontowe wykonujący prace na terenie budynku w godzinach ustalonych indywidualnie - na podstawie wcześniej przekazanych informacji, - uczestnicy narad, spotkań, posiedzeń odbywających się w salach narad - na podstawie wcześniej przekazanych informacji, Obecność wyżej wymienionych osób w dni wolne od pracy pracownik ochrony odnotowuje w Książce dyżuru. 7. Zabezpieczenie pomieszczeń. 1) Wydawanie i przyjmowanie od upoważnionych pracowników oraz osób trzecich kluczy do pomieszczeń biurowych i specjalnych Prokuratur odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie Bezpieczeństwa i Porządku w Budynkach Prokuratur oraz Regulaminie Administrowania Budynkami Prokuratury Okręgowej w Koninie i Prokuratur Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy. 2) Pracownicy firmy sprzątającej pobierają od pracownika ochrony klucze do pomieszczeń w ich rejonie sprzątania. 3) Klucze wydawane są przygotowanymi kompletami dla danego rejonu sprzątania i po zakończeniu pracy zdawane są do portierni. 4) W przypadku zagubienia kluczy przez pracownika firmy sprzątającej, fakt ten należy zgłosić w poszczególnych prokuraturach. 5) Klucze od sal posiedzeń wydawane są organizatorom spotkań, po telefonicznym uzgodnieniu z Kierownikami Sekretariatów w Prokuraturach Rejonowych i z Dyrektorem Finansowo - Administracyjnym w Prokuraturze Okręgowej. 8. Powiadamianie w przypadku wystąpienia zagrożenia. 1) Przed powiadomieniem o zagrożeniu należy sprawdzić powód zaistnienia zagrożenia (alarmu), a w przypadku nieuzasadnionego alarmu odwołać przyjazd służb alarmowych. 2) W przypadku zaistnienia zagrożenia pożarowego lub innego (np. zalania, awarii, usterki) pracownik ochrony ma prawo i obowiązek otwarcia zagrożonego pomieszczenia i zastosowania doraźnych środków zaradczych, aby zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się zagrożenia oraz wezwać odpowiednie służby alarmowe (straż pożarną, pogotowie energetyczne, wodociągowe, ciepłownicze, gazowe itp.). 9. Prawa i obowiązki pracowników ochrony 1) Pracownicy ochrony stawiają się na służbę w pełnym umundurowaniu stosownym do pory roku, wyposażeni w indywidualne środki przymusu bezpośredniego tj. pałki obronne wielofunkcyjne oraz kajdanki, gotowi do objęcia służby. Środki przymusu bezpośredniego mogą być użyte w warunkach i w sposób określony w Ustawie z dn. 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2013 r. poz. 628 z późn. zm.). 2) Pracownicy ochrony prowadzą na bieżąco dla każdego obiektu książki dyżurów, do których pracownik ochrony wpisuje wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia Zamawiającemu książki dyżurów po zrealizowaniu zamówienia. 3) Pracownicy ochrony utrzymują stałą łączność telefoniczną ze swoim przełożonym. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania wskazanego numeru telefonu kontaktowego przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawcy zostanie udostępniony telefon stacjonarny należący do prokuratury w celu kontaktów służbowych, używanie go do celów prywatnych spowoduje obciążenie Wykonawcy kosztami połączeń. 4) Pracownicy ochrony zobowiązani są do przestrzegania przepisów p/poż i bhp oraz Regulaminu Bezpieczeństwa i Porządku w Budynkach Prokuratur. 5) Pracownik ochrony powinien być uprzejmy i taktowny oraz zachowywać się z szacunkiem wobec petentów i pracowników prokuratur. 10. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była w pełnym wymiarze czasu pracy jedna osoba bezrobotna spełniająca przesłanki art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zgodnie z ustawą z (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.). Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji zamówienia. 2) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem wykonania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy, na to miejsce innej osoby bezrobotnej. 3) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 poz. 1099 t.j.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 1 usługę polegającą na ochronie osób i mienia, która trwała nieprzerwanie co najmniej 12 miesięcy w ramach odrębnej umowy/zlecenia i w tym była wykonywana (lub jest wykonywana) na obiekcie/obiektach użyteczności publicznej, o wartości usługi nie mniejszej niż 200.000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w celu spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym żąda wyłącznie oświadczenie o spełnieniu tego warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku dysponowani osobami do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać, że posiada zespół ludzi zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy realizacji zamówienia dysponował osobami wpisanymi na listę pracowników kwalifikowanych, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 poz. 1099 t.j.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art.23 ust. 2 ustawy Pzp. 3. Dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień w zawartej umowie w przypadku: a) gdy nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia), b) w wyniku urzędowej zmiany w zakresie podatku od towarów i usług w czasie trwania umowy lecz nie więcej niż o kwotę podatku wynikającą ze zmiany obowiązującej stawki VAT. c) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), uniemożliwiających realizację umowy na zasadach w niej określonych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia zdarzeń siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, I piętro pokój 108.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Koninie, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, Biuro podawcze pokój 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.