eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Skład, druk i dostawa kart do głosowania i obwieszczeń w wyborach samorządowych 2010r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Wrocław: Skład, druk i dostawa kart do głosowania i obwieszczeń w wyborach samorządowych 2010r..
Numer ogłoszenia: 354796 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321410 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład, druk i dostawa kart do głosowania i obwieszczeń w wyborach samorządowych 2010r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Skład i druk oraz transport do siedziby zamawiającego: Zadanie nr 1 - Obwieszczenie o granicach i obwodach głosowania Zadanie nr 2 - Obwieszczenie o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia Zadanie nr 3 - Karta do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia, Zadanie nr 4 - Karta do głosowania w wyborach na Prezydenta Wrocławia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Realizując obowiązki wynikające z kalendarza wyborczego w wyborach samorządowych, zarządzonych na dzień 21 listopada 2010 r., Prezydent Wrocławia zobowiązany jest do druku: -kart do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia i wyborach Prezydenta Wrocławia, -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia, -obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania. W związku z tym karty do głosowania i obwieszczenia te muszą mieć odpowiedni format i odpowiadać normom ustalonym przez Miejską Komisję Wyborczą. 1) Format i ilość w I turze głosowania, tj. 21 listopada br.: Zadanie nr 1 - obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania - format A2, 7 składów (podział na 7 okręgów wyborczych): Okręg Nr 1 - 800 szt. Okręg Nr 2 - 700 szt. Okręg Nr 3 - 800 szt. Okręg Nr 4 - 700 szt. Okręg Nr 5 - 700 szt. Okręg Nr 6 - 700 szt. Okręg Nr 7 - 700 szt. ____________________ Razem 5 100 szt. Zadanie nr 2 -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia - format A2 - 7 składów (podział na 7 okręgów wyborczych).: Okręg Nr 1 - 500 szt. Okręg Nr 2 - 500 szt. Okręg Nr 3 - 500 szt. Okręg Nr 4 - 500 szt. Okręg Nr 5 - 500 szt. Okręg Nr 6 - 500 szt. Okręg Nr 7 - 500 szt. ____________________ Razem 3 500 szt. Zadanie nr 3 -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia - format A2 - 7 składów (ilość kart do głosowania zostaną ustalone przez Miejską Komisję Wyborczą po zarejestrowaniu list kandydatów na radych - ilość ok. 502 tys. szt.) Zadanie nr 4 -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia - format A3 lub A4 lub B5 - (format i ilość kart do głosowania zostaną ustalone przez Miejską Komisję Wyborczą po zarejestrowaniu kandydatów na Prezydenta Wrocławia - ilość ok. 502 tys. szt.), 2) Papier - offset - 80g-m2, 3) Kolorystka druku - czarny - jednostronny, 4) Kolorystyka papieru: -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia - biały, -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia - różowy (barwiony jednostronnie), -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia - biały, -obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania - biały. 2. Ilość zamawianych druków (dotyczy Zadania nr 3 i 4) wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości druków (jednak nie mniej niż 80%), niż maksymalny (tj. 502 tys. szt.) zakres umowy, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę pomiędzy maksymalnym zakresem umowy, a faktycznie ilością zleconą przez Zamawiającego. Najpóźniej do dnia 29.10.2010 r. Zamawiający określi format Karty do głosowania w wyborach na Prezydenta Wrocławia. WYMAGANIA DODATKOWE STAWIANE WYKONAWCOM DOTYCZĄCĘ SKŁADU, DRUKU KART I OBWIESZCZEŃ : tj.: 1.Pakowanie kart do głosowania i obwieszczeń: -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia - pakowane w papier pakowy po 500 szt., zabezpieczone taśmami, zgodnie z okręgami wyborczymi, paczki opisane oddzielnie dla każdego obwodu głosowania (na paczce powinna znaleźć się nalepka z informacją: nr okręgu wyborczego, nr obwodowej komisji wyborczej, adres siedziby obwodowej komisji wyborczej, ilość kart do głosowania - zgodnie z wykazem załączonym do umowy), -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia - pakowane w papier pakowy po 500 szt., zabezpieczone taśmami, paczki opisane oddzielnie dla każdego obwodu głosowania (na paczce powinna znaleźć się nalepka z informacją: nr obwodowej komisji wyborczej, adres siedziby obwodowej komisji wyborczej, ilość kart do głosowania - zgodnie z wykazem załączonym do umowy); -obwieszczenia o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia - pakowane w papier pakowy, oddzielnie dla każdego okręgu, w rulony po 100 szt., opisane zgodnie z okręgami, -obwieszczenia o granicach i obwodach głosowania - pakowane w papier pakowy, oddzielnie dla każdego okręgu, w rulony po 100 szt., opisane zgodnie z okręgami; 2.Magazynowania w miejscu odpowiednim dla tego rodzaju materiału (sucho, przewiewnie, zabezpieczonym pomieszczeniu itp.), od wydrukowania kart do głosowania i obwieszczeń do dostawy Zamawiającemu, 3.Strony mają obowiązek wyznaczyć osobę odpowiedzialną za prowadzenie umowy i podać do niej kontakt telefoniczny i e-mailowy. 4.Wykonawca dostarczy karty do głosowania i obwieszczenia w konkretnie wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie m. Wrocławia wraz z przygotowanym przez siebie protokołem przekazania w dwóch egzemplarzach, po jednym dla stron. 5.Termin dostawy to: -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia do 17 listopada 2010 r. do godz. 14:00, -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia do 17 listopada 2010 r. do godz. 14:00, -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia do 4 listopada 2010 r., do godz. 14:00, -obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania do 29 października 2010 r., do godz. 14:00. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dyżuru w drukarni w dniu wyborów tj. 21 listopada br. w godz. od 6.00 do 24.00 umożliwiającego ewentualny pilny dodruk kart w ilości nieprzekraczającej 20% wykonanego nakładu i dostarczenie do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca w czasie nie dłuższym niż 3 godzin od złożenia zlecenia. 7.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w jednym zakładzie. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej ochrony zakładu przed utratą bądź zniszczeniem w procesie druku, magazynowania, pakowania i transportu kart do głosowania. 9.Zamawiający zastrzega, iż przedstawiciel Miejskiej Komisji Wyborczej może kontrolować wszystkie czynności związane z drukiem, pakowaniem, magazynowaniem i transportem przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca ma obowiązek na każdym etapie realizacji zamówienia zachować takie procedury aby do kart do głosowania nie miały dostępu osoby niepowołane, a składowanie, magazynowanie, pakowanie i przewóz odbywał się w warunkach izolacji przed osobami postronnymi. 11.Dowóz i magazynowanie odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Za prawidłowość pakowania kart do głosowania i obwieszczeń odpowiada Wykonawca. 12.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do druku, przedstawić wzór kart do głosowania oraz obwieszczeń, dla każdego okręgu, w celu akceptacji przez Miejską Komisję Wyborczą. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za druk kart do głosowania i obwieszczeń zgodny z zaakceptowanym wzorem przez Zamawiającego. 14.Wszelkie ustalenia robocze mogą odbywać się za pośrednictwem poczty e-mailowej lub telefonicznie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Drukarnia JAKS Sławomir Kępa, Jerzy Janeczek, ul. Bp Bernarda Bogedaina 8, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107435,06

  • Oferta z najniższą ceną: 107435,06 / Oferta z najwyższą ceną: 113892,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.