Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-06
Wrocław: Skład, druk i dostawa kart do głosowania i obwieszczeń w wyborach samorządowych 2010r.
Numer ogłoszenia: 321410 - 2010; data zamieszczenia: 06.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Skład, druk i dostawa kart do głosowania i obwieszczeń w wyborach samorządowych 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Skład i druk oraz transport do siedziby zamawiającego: Zadanie nr 1 - Obwieszczenie o granicach i obwodach głosowania Zadanie nr 2 - Obwieszczenie o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia Zadanie nr 3 - Karta do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia, Zadanie nr 4 - Karta do głosowania w wyborach na Prezydenta Wrocławia. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Realizując obowiązki wynikające z kalendarza wyborczego w wyborach samorządowych, zarządzonych na dzień 21 listopada 2010 r., Prezydent Wrocławia zobowiązany jest do druku: -kart do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia i wyborach Prezydenta Wrocławia, -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia, -obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania. W związku z tym karty do głosowania i obwieszczenia te muszą mieć odpowiedni format i odpowiadać normom ustalonym przez Miejską Komisję Wyborczą. 1) Format i ilość w I turze głosowania, tj. 21 listopada br.: Zadanie nr 1 -obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania - format A2, 7 składów (podział na 7 okręgów wyborczych): Okręg Nr 1 - 800 szt. Okręg Nr 2 - 700 szt. Okręg Nr 3 - 800 szt. Okręg Nr 4 - 700 szt. Okręg Nr 5 - 700 szt. Okręg Nr 6 - 700 szt. Okręg Nr 7 - 700 szt. ____________________ Razem 5 100 szt. Zadanie nr 2 -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia - format A2 - 7 składów (podział na 7 okręgów wyborczych).: Okręg Nr 1 - 500 szt. Okręg Nr 2 - 500 szt. Okręg Nr 3 - 500 szt. Okręg Nr 4 - 500 szt. Okręg Nr 5 - 500 szt. Okręg Nr 6 - 500 szt. Okręg Nr 7 - 500 szt. ____________________ Razem 3 500 szt. Zadanie nr 3 -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia - format A2 - 7 składów (ilość kart do głosowania zostaną ustalone przez Miejską Komisję Wyborczą po zarejestrowaniu list kandydatów na radych - ilość ok. 502 tys. szt.) Zadanie nr 4 -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia - format A3 lub A4 lub B5 - (format i ilość kart do głosowania zostaną ustalone przez Miejską Komisję Wyborczą po zarejestrowaniu kandydatów na Prezydenta Wrocławia - ilość ok. 502 tys. szt.), 2) Papier - offset - 80g-m2, 3) Kolorystka druku - czarny - jednostronny, 4) Kolorystyka papieru: -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia - biały, -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia - różowy (barwiony jednostronnie), -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia - biały, -obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania - biały. 2. Ilość zamawianych druków (dotyczy Zadania nr 3 i 4) wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości druków (jednak nie mniej niż 80%), niż maksymalny (tj. 502 tys. szt.) zakres umowy, a w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu, w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę pomiędzy maksymalnym zakresem umowy, a faktycznie ilością zleconą przez Zamawiającego. Najpóźniej do dnia 29.10.2010 r. Zamawiający określi format Karty do głosowania w wyborach na Prezydenta Wrocławia. WYMAGANIA DODATKOWE STAWIANE WYKONAWCOM DOTYCZĄCĘ SKŁADU, DRUKU KART I OBWIESZCZEŃ : tj.: 1.Pakowanie kart do głosowania i obwieszczeń: -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia - pakowane w papier pakowy po 500 szt., zabezpieczone taśmami, zgodnie z okręgami wyborczymi, paczki opisane oddzielnie dla każdego obwodu głosowania (na paczce powinna znaleźć się nalepka z informacją: nr okręgu wyborczego, nr obwodowej komisji wyborczej, adres siedziby obwodowej komisji wyborczej, ilość kart do głosowania - zgodnie z wykazem załączonym do umowy), -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia - pakowane w papier pakowy po 500 szt., zabezpieczone taśmami, paczki opisane oddzielnie dla każdego obwodu głosowania (na paczce powinna znaleźć się nalepka z informacją: nr obwodowej komisji wyborczej, adres siedziby obwodowej komisji wyborczej, ilość kart do głosowania - zgodnie z wykazem załączonym do umowy); -obwieszczenia o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia - pakowane w papier pakowy, oddzielnie dla każdego okręgu, w rulony po 100 szt., opisane zgodnie z okręgami, -obwieszczenia o granicach i obwodach głosowania - pakowane w papier pakowy, oddzielnie dla każdego okręgu, w rulony po 100 szt., opisane zgodnie z okręgami; 2.Magazynowania w miejscu odpowiednim dla tego rodzaju materiału (sucho, przewiewnie, zabezpieczonym pomieszczeniu itp.), od wydrukowania kart do głosowania i obwieszczeń do dostawy Zamawiającemu, 3.Strony mają obowiązek wyznaczyć osobę odpowiedzialną za prowadzenie umowy i podać do niej kontakt telefoniczny i e-mailowy. 4.Wykonawca dostarczy karty do głosowania i obwieszczenia w konkretnie wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie m. Wrocławia wraz z przygotowanym przez siebie protokołem przekazania w dwóch egzemplarzach, po jednym dla stron. 5.Termin dostawy to: -karty do głosowania w wyborach do Rady Miejskiej Wrocławia do 17 listopada 2010 r. do godz. 14:00, -karty do głosowania w wyborach Prezydenta Wrocławia do 17 listopada 2010 r. do godz. 14:00, -obwieszczeń o kandydatach do Rady Miejskiej Wrocławia do 4 listopada 2010 r., do godz. 14:00, -obwieszczeń o granicach i obwodach głosowania do 29 października 2010 r., do godz. 14:00. 6.Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania dyżuru w drukarni w dniu wyborów tj. 21 listopada br. w godz. od 6.00 do 24.00 umożliwiającego ewentualny pilny dodruk kart w ilości nieprzekraczającej 20% wykonanego nakładu i dostarczenie do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca w czasie nie dłuższym niż 3 godzin od złożenia zlecenia. 7.Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia w jednym zakładzie. 8.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej ochrony zakładu przed utratą bądź zniszczeniem w procesie druku, magazynowania, pakowania i transportu kart do głosowania. 9.Zamawiający zastrzega, iż przedstawiciel Miejskiej Komisji Wyborczej może kontrolować wszystkie czynności związane z drukiem, pakowaniem, magazynowaniem i transportem przedmiotu zamówienia. 10.Wykonawca ma obowiązek na każdym etapie realizacji zamówienia zachować takie procedury aby do kart do głosowania nie miały dostępu osoby niepowołane, a składowanie, magazynowanie, pakowanie i przewóz odbywał się w warunkach izolacji przed osobami postronnymi. 11.Dowóz i magazynowanie odbywa się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Za prawidłowość pakowania kart do głosowania i obwieszczeń odpowiada Wykonawca. 12.Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do druku, przedstawić wzór kart do głosowania oraz obwieszczeń, dla każdego okręgu, w celu akceptacji przez Miejską Komisję Wyborczą. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za druk kart do głosowania i obwieszczeń zgodny z zaakceptowanym wzorem przez Zamawiającego. 14.Wszelkie ustalenia robocze mogą odbywać się za pośrednictwem poczty e-mailowej lub telefonicznie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp tzn. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. druk materiałów informacyjnych/ reklamowych takich jak np. obwieszczenia, karty do głosowania, ulotki, plakaty, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda oraz udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału) 2.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. - zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, - w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. - możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław, al. M. Kromera 44..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy publikacji pt. "Parasol" oraz "Gustaw-Harnaś"
- Usługa drukowania, pakowania, adresowania, kolportowania oraz dostawy 2 wydań pisma Samorządu Województwa Mazowieckiego pt. "Mazowsze serce Polski"
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Jedzenie w sztuce"
- Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk broszury o obrazie "Sądu Ostatecznego" Hansa Memlinga (w trzech wersjach językowych)
- Druk i dostawa książki pn.: "Sylwester "Kris" Braun. Fotograf od powstania"
- Dostawa materiałów promocyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.