eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miasta Chorzów-etap realizacji wg PBW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-11-29

Ogłoszenie nr 354521 - 2016 z dnia 2016-11-29 r.

Chorzów: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miasta Chorzów-etap realizacji wg PBW
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 98604

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 146434

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 27625530600000, ul. Rynek  1, 41500   Chorzów, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 324 165 000, faks 32 4165639, 32 4165640, e-mail bzp@chorzow.eu
Adres strony internetowej (URL): www.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miasta Chorzów-etap realizacji wg PBW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.332.2015

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane: 1. roboty rozbiórkowe 2. uzupełnienie posadzek z parkietu i tworzyw sztucznych 3. zabetonowanie otworów 4. zamurowanie przebić 5. wykonanie obejść konstrukcyjnych 6. montaż zaworów 7. wykonanie podłączeń elektrycznych AKP i A.


II.4) Główny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania
Dodatkowe kody CPV:45232141-2, 45111300-1, 45262522-6,

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
03.06.2015 - 20.09.2016

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/06/2015
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

BUD-LEP Lepiarczyk Spółka jawna,  office@budlep.pl,  ul. Wyzwolenia 12,  41-600,  Świętochłowice,  kraj/woj. świętokrzyskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 570435.55 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/10/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: Zmiana terminu zakończenia z dnia 20.09.2016 roku na 30.10.2016 roku
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: Zmiana kwoty wynagrodzenia z kwoty 701.635,73 zł na 750.135,95 zł


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji robót instalacji centralnego ogrzewania natrafiono na elementy konstrukcyjne (ściany zarówno zewnętrze jak i wewnętrzne mają różne grubości i nie pokrywają się ze sobą) oraz biegnące w ścianach i stropach instalacje, które nie były wykazane w żadnej istniejącej dokumentacji technicznej budynku, uniemożliwiające przeprowadzenie pionów instalacji centralnego ogrzewania po starej trasie według zakresu określonego w projekcie. W związku z tym występuje konieczność wykonania "odsadzek" (czyli rozebrania istniejących posadzek wykładzin PCV, wykonania rozkucia, a po ułożeniu nowej instalacji, którą dodatkowo należały giąć, zabetonowanie i ułożenie nowej posadzki dostosowanej kolorystycznie i materiałowo do istniejącej w pomieszczeniach: 2,3,4,6,6a, 105,106,114,201,301,302,305,306,307,310,313,317a,317, 405,406,407,408,409,410,415, 413,418, oraz rozebranie posadzki parkietowej , rozkucia, zabetonowanie i ułożenie nowej posadzki z cokolikami dostosowanej kolorystycznie i materiałowo do istniejącej w pomieszczeniach nr 1,101,102,108,109,119,213,215,216, 218,219, 309, 315,315a,Sala Obrad Rady Miasta., Mała Sala Posiedzeń. Ponadto w trakcie wykonywania instalacji w obrębie Sal Posiedzeń nastąpił wyciek z 2 grzejników na starej czynnej instalacji, co spowodowało konieczność doraźnego zabezpieczenie pomieszczeń przed dalszym zalewaniem poprzez odcięcie grzejników i zaślepienie instalacji. Zgodnie z warunkami uzyskanego pozwolenia konserwatorskiego na wykonanie prac w obrębie Sal Posiedzeń konieczne jest uzyskanie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (WKZ) o dalszych pracach. WKZ stwierdziła, że z uwagi na zabytkowy charakter Sal Posiedzeń konieczne jest przebudowanie pionu, a co się z tym wiąże konieczne jest rozebranie parkietu wzdłuż dwóch ścian, ułożenie instalacji pod parkietem , wykonanie deskowania i ułożenie nowego parkietu zgodnego z parkietem zabytkowym, który należy zamówić indywidualnie. W pomieszczeniach piwnicznych istniejące przegrody budowlane pomiędzy korytarzem a stacją wymienników ciepła uniemożliwiają wykonanie instalacji w pomieszczeniu zgodnie z projektem ( w ścianach stwierdzano konstrukcje metalowe, instalacje elektryczne , które nie były zinwentaryzowane w żadnych dokumentach archiwalnych budynku) . Ponadto po dokonaniu demontażu części instalacji stwierdzono, że nie ma możliwości wpięcia się do istniejącej instalacji, która miała pozostać, ponieważ faktyczny stan techniczny( korozja), to uniemożliwia. Na etapie projektowania stan instalacji w pomieszczeniu swc został oceniony jako dobry, instalacja była pomalowana i nie było oznak wskazujących na postępującą korozję . Wobec powyższego konieczne jest prowadzenie instalacji w inny sposób, niezbędne jest wykonanie dodatkowych elementów połączeń takich jak : kolanka, wykonanie obejść elementów konstrukcyjnych, zabudowę rozdzielacza. Zmiany te wymuszają także konieczność zastosowania obejść technologicznych elementów konstrukcyjnych, instalacji, które w okresie pomiędzy wykonaniem projektu a realizacją zostały wykonane w korytarzach i pomieszczeniach piwnicznych podczas innych prac remontowych. Ponadto warunki przyszłej eksploatacji instalacji w pomieszczeniach przeznaczonych zgodnie z obecnymi założeniami na przechowywanie dokumentów archiwalnych Urzędu Miasta Chorzów powodują konieczność zainstalowania dodatkowych połączeń rozłącznych oraz zaworów przed zaworami odpowietrzającymi ułatwiających eksploatację, w szczególności w przypadku wystąpienia awarii możliwość odcięcia danego odcinka instalacji . Udzielenie zamówienia dodatkowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, którego wartość łącznie nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia jest niezbędne do jego prawidłowego wykonania. Konieczność wykonania zamówienia dodatkowego wystąpiła na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Podstawa prawna art. 19 ust. 3 pkt 1) i 2) lit. a) tiret drugi ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016r. poz 1020).


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Podstawa prawna art. 19 ust. 3 pkt 1) i 2) lit. a) tiret drugi ustawy z dnia 22 czerwca 2016 roku o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016r. poz 1020).


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.