eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowice › Remont drogi gminnej w Bobrowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-12

Bobrowice: Remont drogi gminnej w Bobrowicach
Numer ogłoszenia: 354452 - 2009; data zamieszczenia: 12.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bobrowice , Bobrowice 131, 66-627 Bobrowice, woj. lubuskie, tel. 068 3913280, faks 068 3913284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bobrowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w Bobrowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi gminnej w Bobrowicach na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Eugeniusza Śmiejkowskiego Krosno Odrzańskie w 2009r: Zakres robót dot. remontu drogi gminnej gruntowej w m. - Bobrowice o nr ewid. gr. 716 remont drogi o nawierzchni gruntowej polegający na utwardzeniu przy użyciu kamienia łamanego Długość 321,33 m Szerokość jezdni 3,50 m Powierzchnia 1200,00 m2 Chodniki -szerokość 1,50 m (gruntowe) Szczegółowy zakres robót wg projektu budowlanego. CPV 45233140 - 2 Wymieniona dokumentacja projektowa stanowi załączniki do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. spełniających co najmniej pod względem technicznym i jakościowym wymogi określone w dokumentacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2 Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych, a osoby podpisujące ofertę są upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. ( ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 pkt. 1 i 4 SIWZ) 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) dysponuje kierownikiem budowy (lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) posiadającym wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności drogowej i będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 w punkcie 2 SIWZ) b) zrealizował w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości i zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia. (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 w punkcie 5 SIWZ) 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: (ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentów określonych w rozdziale 6 w punkcie 3 SIWZ) 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. (ocena zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w rozdziale 6 punkty 1-5 SIWZ) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczeń i dokumentów, które wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5.3 W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w pkt. 1 i 4 musi spełniać każdy z wykonawców z osobna, warunki określone w pkt.2 i 3 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty. Zgodnie z art.23 ustawy wykonawcy występujący wspólnie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. Treść pełnomocnictwa powinna określać dokładnie zakres umocowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wraz z dokumentami potwierdzającymi uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy i zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3. 3. Oświadczenie z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2) 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje lub protokoły końcowego odbioru robót) według wzoru stanowiącego załącznik nr 5..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bobrowice nr 131 66-627 Bobrowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Bobrowice nr 131 66-627 Bobrowice sekretariat pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.