Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-02
Tarnowskie Góry: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do miejskiej sieci c.o. w budynku przy ul. Kościuszki 13,13A oraz w budynku przy ul. Okrzei 30,30A,30B w Tarnowskich Górach
Numer ogłoszenia: 354248 - 2013; data zamieszczenia: 02.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. (032) 3809006, 3809031, faks (032) 380 90 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mtbstg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 100% udziału Gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do miejskiej sieci c.o. w budynku przy ul. Kościuszki 13,13A oraz w budynku przy ul. Okrzei 30,30A,30B w Tarnowskich Górach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnetrznej instalacji centralnego ogrzewania w 2 budynkach, w których mieszkania ogrzewane są w sposób indywidualny, w większości piecami węglowymi kaflowymi, lub elektrycznymi piecami akumulacyjnymi. Część mieszkań posiada indywidualne etażowe instalacje c.o. zasilane kotłami gazowymi lub węglowymi. Źrodlem ciepła dla nowej instalacji będą kompaktowe wymienniki usytuowane w piwnicy. Budynek 18-rodzinny przy ul. Kościuszki 13,13A zrealizowany jest w tradycji Budynek 26-rodzinny przy ul Okrzei 30,30A,30B zrealizowany jest również w tradycji Przedmiotem zamówienia podstawowego objęte są są - wykonanie instalacji rozprowadzającej w piwnicach i pionów na klatkach schodowych w budynkach przy ul. Kościuszko 13,13A oraz w budynku przy ul. Okrzei 30,30A,30B w Tarnowskich Górach - wykonanie kompletnej instalacji c.o. w budynku przy ul. Kościuszki 13,13A jedynie w 8 mieszkaniach (mieszkania zaznaczone na rysunkach) - wykonanie kompletnej instalacji c.o. w budynku przy ul. Okrzei 30, 30A,30B jedynie w 19 mieszkaniach (mieszkania zaznaczone na rysunkach).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 PLN ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione a) w pieniądzu b) poręczeniach b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spóldzielczej kasy oszczednościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poreczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniachudzielanych przez inne podmioty, o ktorych mowa w art. 6B ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Mr 42 poz, 275 z późn zm). W przypadku wyboruformy pieniężnej, wadium należy wpłacić na konto ING BS/O Tarnowskie Góry numerkonta 87 1050 1386 1000 0002 0085 6060 z dopiskiem wadium- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem do miejskiej sieci c.o. w budynku przy ul. Kościuszki 13,13A oraz w budynku przy ul. Okrzei 30, 30A,30B w Tarnowskich Górach. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającegopotwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz można złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą ale w oddzielnej kopercie, by nie była na stałe związana z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego w sekreteriacie pokój 203 (ul. Towarowa 1 w Tarnowskich Górach)
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków art.44 PZP. Ocena spełnienia warunkuodbywać się będzie na zasadzie spełnia /nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w zakresie wykonania przedmiotu zamowienia , polegającym na tym, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krotsz - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji c.o. w budynku wielorodzinnym zrealizowanym w technologii tradycyjnej, całkowicie podpiwniczonym o pow. użytkowej mieszkań nie mniejszej niż 1200m2 każdy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urzadzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowo-kanalizacyjnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oferent musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 200.000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany formularz oferty 2) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania ofert nie wynika bezpośrednio z złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 3) W przypadku oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia dokument ustanawiającypełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamowienia albo reprezentowania w pstepowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamowienia publicznego 4) Kosztorys ofertowy szczegółowy obejmujacy pełny zakres przedmiotu - zgodny z ceną podaną w ofercie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy gogą nastapić w przypadku a) rozszerzenia lub zmiany zakresu robót w wyniku zastosowania udostepnionego na rynku postepu technicznego w okresie realizacji robót b) zmiany przepisów powodujące konieczność aktualizacji dokumentacji projektowej c) uzyskania dodatkowych opinii i uzgodnień d) zmiany technologii robót związanej z postepem technicznym e) wycofanie z produkcji zaprojektowanych maszyn lub urzadzeń f) wystąpienie siły wyższej g) konieczność rezygnacji z części robót jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy h) wystepowanie przeszkód, w tym decyzji osób trzecich, utrudniajacych lub uniemozliwiających prowadzenie robót i) zdarzenia losowe noszące znamiona siły wyższej j) zmiany Podmiotu na zasobach którego polegal bedzie Wykonawca k) zmiany numeru konta bankowego l) zmiany osób wskazanych w ofercie w wykazie osób, ktore będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamowienia m) zmiana zakresu robót powierzonych podwykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mtbstg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamowienia można uzyskać pod adresem: ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:15, miejsce: Międzygminne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry, sekretariat pok. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
- "Budowa trasy rowerowej na odcinku od ulicy Parkowej w Tarnowskich Górach do granicy z miastem Bytom." - dokumentacja projektowa
- Remont DP 3209 S ul. Powstańców Śląskich w Tworogu i ul. Wiejska w Nowej Wsi Tworoskiej
- BZP.271.12.2024 Budowa zatoki kiss&ride wraz z remontem nawierzchni utwardzonych przy Zespole szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Tarnowskich Górach
- (BZP.271.11.2024) Budowa oświetlenia na terenie parku położonego w Reptach Śląskich etap III oraz w rejonie ronda Kaczyniec
- "Wykonanie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych na drogach gminnych w Tarnowskich Górach" - dokumentacja projektowa
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- SVA/U/4620-46/2024 Remont instalacji c.o. wraz z remontem instalacji klimatyzacji w budynku nr 2 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Lipowej 1a w Lublinie.
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- Utworzenie Przedszkola Gminnego w Kościernicy
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.