Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-18
Ostróda: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następującego szkolenia:
1. Pracownik przetwórstwa mięsa białego - 1 grupa szkoleniowa - 18 osób.
Szkolenie realizowane jest pod potrzeby produkcyjne Indyk-Mazury w Ostródzie.
Numer ogłoszenia: 353738 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646-42-92, faks 89 646-29-56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.ostroda.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następującego szkolenia: 1. Pracownik przetwórstwa mięsa białego - 1 grupa szkoleniowa - 18 osób. Szkolenie realizowane jest pod potrzeby produkcyjne Indyk-Mazury w Ostródzie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego usługi szkolenia zawodowego CPV 80423000-5 w zakresie następującego szkolenia: 1. Pracownik przetwórstwa mięsa białego - 1 grupa szkoleniowa - 18 osób. Szkolenie realizowane jest pod potrzeby produkcyjne Indyk-Mazury w Ostródzie. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia między innymi musi: 1. zabezpieczyć salę do zajęć teoretycznych wyposażoną w urządzenia niezbędne do prawidłowej realizacji zajęć; 2. zapewnić odpowiednie warunki socjalne i sanitarne oraz bhp i ppoż dla sal i miejsc, w których będą prowadzone zajęcia i będą odbywały się praktyki (w przypadku organizacji zajęć praktycznych na terenie zakładu Indyk-Mazury w Ostródzie baza będzie udostępniona nieodpłatnie); 3. zabezpieczyć niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych materiały, narzędzia, urządzenia, maszyny, itp. (do zajęć z zakresu wykrawania należy zakupić 8 sztuk rękawic); 4. w trakcie zajęć zapewnić uczestnikom szkolenia poczęstunek w formie: kawy, herbaty, wody mineralnej i zimnych napojów; 5. zapewnić wykładowcę bhp posiadającego uprawnienia zgodne z wymogami w tym zakresie; 6. zapewnić wykładowcę HACCAP posiadającego uprawnienia zgodne z wymogami w tym zakresie; 7. zapewnić wykładowcę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych; 8. zapewnić stały nadzór w czasie zajęć praktycznych w postaci instruktorów praktycznej nauki zawodu; 9. absolwentom, którzy z wynikiem pozytywnym ukończyli szkolenie wydać zaświadczenia zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do rozporządzenie Ministra Edukacji I Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. W sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z dnia 27 lutego 2006 r.); 10. wyposażyć uczestników szkolenia w niezbędną odzież ochronną do zajęć praktycznych; 11. wyposażyć uczestników szkolenia w materiały biurowe, tj. długopisy, notatniki, ołówki, gumki do ścierania; 12. przygotować identyfikatory dla uczestników szkoleń; 13. prowadzić stały nadzór nad przebiegiem szkolenia; 14. prowadzić dokumentację księgową szkolenia w postaci: faktur zakupu, umów zlecenia, rachunków, itp. poświadczających poniesione wydatki; 15. prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia w postaci: dzienników zajęć wypełnianych codziennie w oparciu o realizowany program zajęć i frekwencję uczestników szkolenia, imiennej listy obecności, list potwierdzonych przez uczestników szkolenia wydania materiałów biurowych, dydaktycznych, odzieży ochronnej, itp. Zasady ogólne organizacji szkoleń: Szkolenie musi odbywać się codziennie w godzinach 7.00-15.00, od poniedziałku do piątku, oprócz sobót i niedziel, po co najmniej 8 godzin dydaktycznych dziennie (jedna godzina dydaktyczna to 45 min.). Zakres szkolenia musi być dostosowany do identyfikowanego na rynku pracy zapotrzebowania na kwalifikacje, a program szkolenia musi wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych pod adresem http://www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Szkolenie, zarówno cześć teoretyczna, jak i praktyczna, muszą być organizowane w odpowiednich pomieszczeniach i miejscach z zapewnionym zapleczem, zgodnie z wymaganiami polskiego prawa, tj. posiadać odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa, akustyczne i jakościowe oraz wyposażone w niezbędne pomoce dydaktyczne. Program zajęć z zakresu bhp musi zostać przygotowany w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.) oraz uczestnicy szkolenia muszą otrzymać zaświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z dnia 18 sierpnia 2004 r. z późn. zm.). Zasady szczególne organizacji szkolenia: Pracownik przetwórstwa mięsa białego Szkoleniem zostanie objętych łącznie 18 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostródzie. Kurs będzie prowadzony w jednej 18-osobowej grupie szkoleniowej. Szkolenie musi zostać przeprowadzone na terenie miasta Ostróda. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w wymiarze 186 godzin dydaktycznych na osobę. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: 8 godz. - szkolenie z zakresu bhp, 2 godz. haccap, 16 godz. - zajęcia teoretyczne - nauka zawodu, 160 godz. zajęcia praktyczne - wykonywanie prac z zakresu wykrawania i obróbki mięsa białego, pakowania w vacum lub MAP, ważenia i etykietowania, pojemnikowania i kartonowania gotowego produktu. Celem szkolenia jest zdobycie przez absolwentów podstawowych kwalifikacji i umiejętności zawodowych z zakresu: posługiwania się takimi narzędziami jak: nóż prosty, nóż krążkowy, piła, stalka, ostrzałka, obsługi maszyny rozdrabniającej mięso, obsługi maszyny formującej i pakującej mięso, obsługi wagi i urządzenia etykietującego, pojemnikowania i formowania kartonów. Odbiór wykonanych usług następuje na podstawie przedłożonych zamawiającemu kserokopii dziennika zajęć, zaświadczeń i certyfikatów wydanych uczestnikom szkolenia, list obecności, list potwierdzających otrzymane materiały dydaktyczne, biurowe, odzież ochronną, itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00 - 80.42.30.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają wiedzę i doświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca w dysponuje salą wykładową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje: co najmniej jednym wykładowcą bhp, co najmniej jednym wykładowcą haccap, co najmniej jednym instruktorem do zajęć praktycznych, co najmniej jednym wykładowcą do przeprowadzenia zajęć z teorii zawodu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Ceryfikaty - 10
- 3 - Kadra - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 Ustawy dopuszcza się dokonywanie zmian umowy w zakresie terminu realizacji szkolenia, zmniejszenia liczby osób objętych szkoleniem. Zmiany te może zgłaszać Zamawiający w przypadku wystąpienia problemów z rekrutacją uczestników szkolenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.ostroda.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie 14-100 Ostróda ul. Jana III Sobieskiego 5. pok. 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.