eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wymiana rurociągów przesyłających wodę uzdatnioną oraz armatury na terenie Stacji Wodociągowej w Zgierzu przy ul. Ciosnowskiej 63/65

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Zgierz: Wymiana rurociągów przesyłających wodę uzdatnioną oraz armatury na terenie Stacji Wodociągowej w Zgierzu przy ul. Ciosnowskiej 63/65
Numer ogłoszenia: 35358 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz" Spółka z o.o. , ul. A. Struga 45, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7151295, faks 042 7152761.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana rurociągów przesyłających wodę uzdatnioną oraz armatury na terenie Stacji Wodociągowej w Zgierzu przy ul. Ciosnowskiej 63/65.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wymiana rurociągów przesyłających wodę uzdatnioną oraz armatury na terenie Stacji Wodociągowej w Zgierzu przy ul. Ciosnowskiej 63/65, tj.: 1.Wymiana ok. 200 m rurociągów w tym: - o średnicy 300 mm - ok. 90 m -o średnicy 400 mm - ok. 110 m 2.Wymiana 20 sztuk zasuw - wszystkie zasuwy z napędem ręcznym w tym: -zasuwa średnicy 200 mm - 3 szt. -zasuwa średnicy 300 mm - 15 szt. -zasuwa średnicy 400 mm - 2 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania z tego powodu, że: -w stosunku do nich otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, -zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie); 3) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 4) Wykonawca wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia Kierownika budowy wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia: Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: - co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót, - uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji wodociągowych, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty, wraz z kopiami uprawnień budowlanych w wymaganej branży oraz kopią aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, lub (jeżeli dotyczy) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, wraz z kopiami uprawnień budowlanych w wymaganej branży dla danego eksperta oraz kopiami aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz). d)Oświadczenie wykonawcy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do oferty, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument. Oświadczenie złożone wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną powinno być podpisane przez Pełnomocnika upoważnionego przez wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonej oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodkan.zgierz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa SIWZ dostępna w siedzibie Zamawiającego pod adresem: ul. A. Struga 45, 95-100 Zgierz, pokój nr 7 do dnia 09.03.2009 r.do godz. 16:00 po złożeniu pisemnego wniosku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiającego w Zgierzu, ul. A. Struga 45, sekretariat (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień obowiązującym w Spółce Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o. wprowadzonym Zarządzeniem nr 11/2007 Dyrektora Spółki Wodociągi i Kanalizacja - Zgierz Sp. z o.o. z dnia 21.05.2007 r. Niniejsze zamówienie wchodzi w zakres rzeczowy zadania pn.: Wymiana rurociągów i modernizacja pompowni II stopnia w Stacji Wodociągowej realizowanego w ramach Projektu nr 2004/PL/16/C/PE/028 pn.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierz wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 2 przedmiotowej SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie i precyzować zakres umocowania, musi też wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców udzielających umocowania musi na dokumencie pełnomocnictwa podpisać się czytelnie lub potwierdzić swój autograf imienną pieczątką. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zawarli umowę regulującą współpracę tych Wykonawców i przedłożyli tę umowę Zamawiającemu nie później niż 2 dni przed podpisaniem Umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umowa regulująca współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi zawierać następujące postanowienia: a.związanie porozumieniem na czas nie krótszy niż czas trwania umowy dotyczącej niniejszego zamówienia, b.wyznaczenie spośród siebie Pełnomocnika (Lidera) upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie Umowę, c.role i zadania każdego z Wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, d.solidarną odpowiedzialność uczestników porozumienia wobec Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia, w tym również z tytułu roszczeń z gwarancji, e.zakaz wprowadzania zmian w umowie regulującej współpracę Wykonawców bez pisemnej zgody Zamawiającego Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5% ceny całkowitej oferty (wraz z podatkiem VAT) podanej w Formularzu oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.