eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › rozbudowa Jeleniogórskiego Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Książnica Karkonoska



Ogłoszenie z dnia 2006-07-05

POZYCJA 35354

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jelenia Góra: rozbudowa Jeleniogórskiego Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Książnica Karkonoska Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Grodzka Biblioteka Publiczna w Jeleniej Górze, do kontaktów: Violetta Jezusek, ul. Bankowa 27, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7525926, fax 075 7522884, e-mail: gbpjg_biuro@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bibliotekagrodzka.jelenia-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Instytucja kultury; Ogólne usługi publiczne, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa Jeleniogórskiego Centrum Informacji i Edukacji Regionalnej - Książnica Karkonoska. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grodzka Biblioteka Publiczna, Ul. Bankowa 27, 58-500 Jelenia Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Grodzkiej Biblioteki Publicznej w Jeleniej Górze poprzez dobudowanie do istniejących budynków przeszklonego łącznika o konstrukcji żelbetowej. W ramach robót wykończeniowych należy wykonać wszystkie roboty budowlane w budynku dobudowanym, w budynku będącym w stanie surowym zamkniętym oraz zmodernizować secesyjny budynek, w którym obecnie znajduje się Grodzka Biblioteka Publiczna (GBP). Obszar oddziaływania obiektów, obejmuje nieruchomości: działki nr 72/4, 72/5, 73/1, 73/2, 74/5, 86/15, AM 58 Obręb 28 NE, ulica Bankowa 27. Budynek dobudowany, podpiwniczony o 4 kondygnacjach: pow. użytkowa 602,48 m2, pow. zabudowy 156,11 m2, kubatura 1836,31 m3. Istniejący budynek w stanie surowym zamkniętym, podpiwniczony o 4 kondygnacjach: pow. użytkowa 2155,96 m2, pow. zabudowy 548,07 m2, kubatura 6582,42 m3. Secesyjny budynek, obecnie użytkowany przez GBP, podpiwniczony o 3 kondygnacjach pow. użytkowa 879,09 m2, pow. zabudowy 297,76 m2, kubatura 2638,05 m3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę wraz z wypełnionymi formularzami według wzorów zamieszczonych w SIWZ Część I: a) informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, b) informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - Formularz Nr 2, c) informacje o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata oraz dowody posiadania kapitału obrotowego (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) - Formularz Nr 3, d) informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót - Formularz Nr 4, Nr 5 i Nr 6, e) informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót - Formularz Nr 7, f) harmonogram rzeczowo-finansowy - Formularz Nr 8, g) informacja o robotach budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy - Formularz Nr 9, h) propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót - Formularz Nr 10, i) oświadczenie wykonawcy dotyczące przestrzegania art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, art. 44 oraz art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 117) - Formularz Nr 11; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość niniejszego zamówienia publicznego to około 9 mln zł brutto. Do czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówieni należą: roboty budowlano-montażowe (podbudowa jednej ściany budynku secesyjnego, wykopy, konstrukcja żelbetowa budynku dobudowanego oraz jego przeszklenie, winda panoramiczna, roboty wykończeniowe wszystkich budynków), uruchomienie i przekazanie do użytkowania instalacji technicznych i specjalistycznych (instalacje elektryczne, sanitarne wraz z nową kotłownią, wentylacyjne i klimatyzacyjne oraz cała instalacja teletechniczna) wraz z wymianą przyłączy (wod-kan, gaz, elektryczne), zagospodarowanie terenu oraz wyposażenie w meble, sprzęt elektroniczny i komputerowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 80 000,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł) w terminie do dnia 31 lipca 2006 do godziny 14:00. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie konto nr 20 1160 2202 0000 0000 7285 0936 z dopiskiem \Wadium Książnica Karkonoska\. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) potwierdzona za zgodność z oryginałem załączona do oferty. Za datę wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki szczegółowe udziału: a) Wykonawca posiada doświadczenie z ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu - wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca budowlany w co najmniej dwóch przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty, tzn. wybudował co najmniej dwa obiekty o kubaturze powyżej 5 tys. m3. b) Wykonawca wykonał roboty budowlane o wartości przewyższającej kwotę 9 mln zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wykonane przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. c) Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z należytą starannością. Zamówienia mogły być realizowane w ramach jednego bądź też kilku samoistnych zamówień, jednak wartość pojedynczego zamówienia nie może być niższa niż 3 mln zł brutto. d) Wykonawca zapewni możliwość w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) dysponowania niezbędnym sprzętem dla realizacji robót. e) Wykonawca przewiduje na stanowisku kierownika budowy osobę z nie mniejszym niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz dysponującą aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej. f) Do pełnienia funkcji kierowników robót branżowych (kierownik robót sanitarnych i kierownik robót elektrycznych) Wykonawca przewiduje osoby dysponujące aktualnymi uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w branżach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. g) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 tys. zł.: - środki finansowe i zdolność kredytowa mogą być sumowane do wskazanej wysokości, - warunek musi być potwierdzony informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zdolność kredytowa to możliwość uzyskania nowego kredytu we wskazanej wysokości, przy uwzględnieniu wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych. h) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej wykonywania robót budowlanych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena każdego z powyższych warunków przebiegać będzie w formie: spełnia / nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Pzp: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliotekagrodzka.jelenia-gora.pl. Opłata: 400 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Komplet materiałów przetargowych będzie można nabyć w siedzibie Zamawiającego począwszy od dnia ogłoszenia o przetargu, jednak nie później niż 7 dni przed otwarciem ofert, na podstawie potwierdzenia wpłaty (KP) lub potwierdzenia przelewu. Za komplet SIWZ można zapłacić gotówką w kasie Zamawiającego lub poprzez dokonanie przelewu na konto Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 10:30, Grodzka Biblioteka Publiczna, ul. Bankowa 27, 58-500 Jelenia Góra (sekretariat dyrektora).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie to jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu IW INTERREG III A Wolny Kraj Związkowy Saksonia - Rzeczpospolita Polska (Województwo Dolnośląskie) oraz krajowych środków publicznych. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 28.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.