eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Obsługa projektu pn. II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, obejmująca:a) usługę nagłośnienia, oświetlenia, obsługi akustycznej i technicznej przedsięwzięć kulturalnych realizowanych w ramach projektu,b) przygotowanie degustacji potraw i wypieków świątecznych,c) druk plakatów, ulotek, bannerów oraz kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-08

Rybnik: Obsługa projektu pn. II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, obejmująca:a) usługę nagłośnienia, oświetlenia, obsługi akustycznej i technicznej przedsięwzięć kulturalnych realizowanych w ramach projektu,b) przygotowanie degustacji potraw i wypieków świątecznych,c) druk plakatów, ulotek, bannerów oraz kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi.
Numer ogłoszenia: 352741 - 2010; data zamieszczenia: 08.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335739 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa projektu pn. II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, obejmująca:a) usługę nagłośnienia, oświetlenia, obsługi akustycznej i technicznej przedsięwzięć kulturalnych realizowanych w ramach projektu,b) przygotowanie degustacji potraw i wypieków świątecznych,c) druk plakatów, ulotek, bannerów oraz kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa projektu pn. II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w latach 2007-2013, obejmująca:a) usługę nagłośnienia, oświetlenia, obsługi akustycznej i technicznej przedsięwzięć kulturalnych realizowanych w ramach projektu,b) przygotowanie degustacji potraw i wypieków świątecznych,c) druk plakatów, ulotek, bannerów oraz kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi.Zakres zamówienia w części dotyczącej pkt. a) obejmuje zabezpieczenie pod ww. kątem następujących imprez kulturalnych, realizowanych w ramach niniejszego projektu:1) impreza plenerowa pn. Mikołaj na Rynku - Inauguracja Jarmarku Bożonarodzeniowego (05.12.2010 r.):a) NAGŁOŚNIENIE: o uznanej reputacji minimum 7kW na stronę, mikser minimum 32 wejścia, mikser monitorowy, 32 wejścia, 8 torów odsłuchowych, 8 jednakowych odsłuchów minimum 600W, 10 sztuk ATM 350, b) OŚWIETLENIE: 8szt. Mac 575, 6szt. Mac wash 250, 4szt. Alpha Beam, 10szt. Xeos EA 6080, 4 szt. LED PAR, Hazer, 2szt. Martin Atomic, Grand MA, c) ESTRADA: zadaszona o wymiarach 10m x 8m, osłonięta z trzech stron, z konstrukcją do podwieszenia głośników.2) oprawa muzyczna i artystyczna Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rybnickim Rynku (11-12.12.2010 r.):a) NAGŁOŚNIENIE: wymagany jest system liniowy (preferowane np. Meyer, D&B, LAcustics, Nexo), konsoleta min. 48 wejść mono, procesory SPX 990, Lexicon PCM 80, mikser monitorowy 48 wejść mono,1 2 torów monitorowych, 10 jednakowych (D&B, Nexo, EAW), Side fill minimum 1,5 kWb) OŚWIETLENIE: 8 szt. Mac 575, 6 szt. Mac wash 250, 6 szt. Alpha Beam, 12 szt. Xeos EA 6080, 4 szt. LED PAR, Hazer, 2 szt. Martin Atomic, Grand Ma,c) ESTRADA: zadaszona o wymiarach 10m x 8m, osłonięta z trzech stron, z konstrukcją do podwieszenia głośników.3) oprawa muzyczna i artystyczna Jarmarku Bożonarodzeniowego na Rybnickim Rynku (18-19.12.2010 r.):a) NAGŁOŚNIENIE: PA: system liniowy (preferowane np. Meyer, D&B, LAcustics, Nexo), konsoleta min. 48 wejść mono, procesory SPX 990, Lexicon PCM 80, mikser monitorowy 48 wejść mono, 12 torów monitorowych, 10 jednakowych (D&B, Nexo, EAW), Side fill minimum 1,5 kW, 12 mikrofonów nagłownych, 17 jednakowych mikrofonów do chóru gospel,b) OŚWIETLENIE: 8 szt. Mac 575, 6 szt. Mac wash 250, 6 szt. Alpha Beam, 12 szt. Xeos EA 6080, 4 szt. LED PAR, Hazer, 2 szt. Martin Atomic, Grand Ma,c) ESTRADA: zadaszona o wymiarach 10m x 8m, osłonięta z trzech stron, z konstrukcją do podwieszenia głośników.4) koncert noworoczny w wykonaniu wybranej przez Zamawiającego gwiazdy polskiej sceny muzycznej (np. Mieczysław Szcześniak, Robert Janowski, Justyna Steczkowska, Zbigniew Wodecki, itp.) w repertuarze świątecznym (styczeń 2011 r.). Termin koncertu zostanie ustalony do dnia 15 grudnia 2010 r. Koncert odbędzie się w kościele p.w. św. Jadwigi Śląskiej w Rybniku, ul. Kardynała Kominka 18 (dzielnica Nowiny). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca organizacji koncertu tj. w innym kościele o podobnej powierzchni i warunkach akustycznych na terenie Miasta Rybnika. a) NAGŁOŚNIENIE (minimum): PA: system o uznanej reputacji np. Meyer, D&B, Dynacord Cobra, mikser 24 kanały wejściowe Midas, Crest, itp., konsoleta monitorowa-10 torów, 8 jednakowych głośników typu wedge, peryferia: equalizery Klark Teknik, procesory dynamiczne: drowmer.BSS, procesory efektów: Lexicon PCM, SPX 990,b) OŚWIETLENIE (minimum): Grand Ma, 8 szt. Mac 575, 12 szt. Mac wash 250, 18 szt. Xeos EA 6080, 10 szt. Flash LED, 10 szt. PC, Follow Spot, 3 szt. Binder.c) KONSTRUKCJE: budowa podestu scenicznego o powierzchni 50 m2 wraz z kratą aluminiową o długości 2m x 12m i przekroju 39 cm.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ogrzewania sceny we wskazanych wyżej terminach (min. 3 nagrzewnice o mocy 80 kW każda, 4 parasole grzewcze wraz z paliwem). Zakres zamówienia w części dotyczącej pkt. b) obejmuje przygotowanie i dostarczenie w dniu 19 grudnia 2010 r. na Rybnicki Rynek degustacji potraw i wypieków świątecznych dla uczestników imprezy plenerowej organizowanej z okazji zakończenia Jarmarku Bożonarodzeniowego, realizowanego w ramach projektu pn.: II Rybnickie Boże Narodzenie i Kolędowanie, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Degustacja potraw świątecznych będzie obejmować:1. 600 porcji karpia pieczonego z kapustą i ziemniakami (300 g na porcję), w tym:a. karp pieczony - 100 g,b. kapusta zasmażana z grzybami - 100 g,c. ziemniaki pure - 100 g,d. tacka papierowa,e. widelec PCV. 2. 500 porcji rolmopsa w śmietanie z kapustą i ziemniakami (280 g na porcję), w tym:a. rolmops w śmietanie - 80 g,b. gotowana kapusta kiszona - 100 g,c. ziemniaki pure - 100 g,d. tacka papierowa,e. widelec PCV. 3. 500 porcji barszczu z uszkami (250 g na porcję) podawanych w misce styropianowej z łyżką PCV,4. 500 porcji zupy grzybowej (250 g na porcję) podawanych w misce styropianowej z łyżką PCV.Degustacja wypieków świątecznych będzie obejmować:1. 10 porcjowanych blach kołacza śląskiego (40x70cm) w dwóch smakach (ser, mak) - podawanych na papierowych serwetkach,2. 10 kg ciasteczek świątecznych (piernik, kokosanki, kruche ciasteczka) - podawanych na papierowych serwetkach.Dodatkowe informacje, dotyczące zobowiązań Wykonawcy:1. zapewnienie stoiska gastronomicznego wraz ze świątecznym wystrojem oraz obsługą,2. terminowe dostarczenie posiłków na Rybnicki Rynek transportem zabezpieczonym na własny koszt,3. pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy),4. zagwarantowania:a. najwyższego poziomu świadczonych usług - m.in. dostarczenia świeżych wypieków i potraw przyrządzonych w dniu dostawy;b. przewiezienia wypieków i potraw odpowiednimi środkami transportu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, z zachowaniem warunków higieny;c. obsługi świadczonych usług na właściwym poziomie, przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli pracy Wykonawcy i ostatecznego podejmowania decyzji, w zakresie niepełnej realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia w części dotyczącej pkt. c) obejmuje: 1) druk 2.600 sztuk kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi o formacie 10 cm x 15 cm, papier kredowy min. 200g/m2, nadruk dwustronny: pierwsza strona - pełny kolor, lakierowana, II strona nadruk monochromatyczny - na podstawie przekazanego wzoru,2) bannery o następujących parametrach i w niżej wskazanych ilościach:a) o wymiarach 1,5m x 6m, jednostronny, oczkowany w pełnym kolorze - 1 szt.,b) o wymiarach 1m x 3m, jednostronny, oczkowany w pełnym kolorze - 1szt.,c) o wymiarach 1m x 2m, jednostronne, w pełnym kolorze, na konstrukcjach z tworzywa sztucznego (stojakach umożliwiających zawieszenie banerów) - 3 szt,d) o wymiarach 1,5m x 6m, dwustronne, z metalową linką zintegrowaną w górnej części baneru o długości ok. 20m oraz 2 oczkami w części dolnej baneru - 2 szt.3) druki o następujących parametrach i w niżej wskazanych ilościach:a) 2 x 700 sztuk plakatów w formacie B1, nadruk jednostronny w pełnym kolorze, papier kredowany 170g/m2,b) 2 x 8.000 sztuk ulotek w formacie od A4 do DL (falcowane w U), nadruk dwustronny w pełnym kolorze, gramatura 135g/m2, lakierowane, c) 2 x 40 sztuk plakatów o wymiarach 124 cm x 53,5 cm w orientacji poziomej, nadruk jednostronny w pełnym kolorze, gramatura 170g/m2,d) 2 x 2 szt. citylightów o wymiarach 180 cm x 110 cm, z nadrukiem jednostronnym w pełnym kolorze. INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 dni roboczych do przekazania Zamawiającemu dwóch wstępnych projektów graficznych poligrafii w formie elektronicznej, w formacie JPG, obejmujących m.in. opracowanie szaty graficznej, całościowej kompozycji sposobu rozmieszczenia elementów tekstowych i graficznych (wybrany projekt zostanie wykorzystany zarówno w I jak i w II etapie realizacji zadania - część grudniowa i część styczniowa projektu).2. Zamawiający w terminie 1 dnia roboczego od daty otrzymania wstępnych projektów graficznych wybierze jeden do dalszych prac oraz naniesie wszelkie uwagi. Wykonawca w ciągu jednego dnia roboczego uwzględni uwagi Zamawiającego do projektu, przygotuje jego ostateczną wersję w formie elektronicznej w formacie JPG i przekaże przed skierowaniem do druku Zamawiającemu do akceptacji. Zamawiający dokona ostatecznej akceptacji w terminie 1 dnia roboczego. 3. Motyw graficzny powinien być spójny dla każdego z elementów poligrafii (za wyjątkiem bannerów, które nie muszą posiadać dat realizacji przedsięwzięcia),4. Wszystkie materiały poligraficzne muszą być przygotowane zgodnie z aktualnie obowiązującą instrukcją zamieszczoną w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji, która dostępna jest na stronie internetowej www.rpo.slaskie.pl oraz zawierać logo Rybnik. Miasto z ikrą.,5. Terminy dostarczenia materiałów do Urzędu Miasta Rybnika:a) pierwszy etap: do 10 dni od daty zawarcia umowy,b) drugi etap: do 23 grudnia 2010 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.37.00.00 - Usługi techników dźwięku 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest z zewnętrznych źródeł finansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 (85%)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Estrada Rybnicka S.C. Zbigniew Krótki, Wojciech Lala, ul. Wolna 242, 44-251 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 104850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200717,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.