eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przebudowa drogi powiatowej nr 1909B Nowogród - Jankowo - Sulimy - Chmielewo - Grądy - Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie - do dr. 645 (na odcinku Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie od km 0+000,00 do km 1+379,90 i na odcinku Grzymały Nowogrodzkie - do dr.645 od km 0+000,00 do km 1+569,00) - ETAP I..

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Łomża: Przebudowa drogi powiatowej nr 1909B Nowogród - Jankowo - Sulimy - Chmielewo - Grądy - Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie - do dr. 645 (na odcinku Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie od km 0+000,00 do km 1+379,90 i na odcinku Grzymały Nowogrodzkie - do dr.645 od km 0+000,00 do km 1+569,00) - ETAP I..
Numer ogłoszenia: 352254 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 298958 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2184189, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1909B Nowogród - Jankowo - Sulimy - Chmielewo - Grądy - Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie - do dr. 645 (na odcinku Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie od km 0+000,00 do km 1+379,90 i na odcinku Grzymały Nowogrodzkie - do dr.645 od km 0+000,00 do km 1+569,00) - ETAP I...

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Zakres planowanej inwestycji obejmuje przebudowę (wzmocnienie) istniejącej nawierzchni jezdni oraz przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi. 1) odcinek Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie od km 0+000,00 do km 1+379,90 1. DANE OGÓLNE - parametry techniczne projektowanego odcinka drogi: -klasa drogi L, -prędkość projektowa - 50km/h, -obciążenie ruchem - KR1, -przekrój poprzeczny drogowy -jezdnia o przekroju szlakowym szerokości 5,0m, -pobocza obustronne gruntowe szerokości 2x0,75m, -spadek poprzeczny jezdni -na odcinku szlakowym daszkowy 2%, -na łukach: jednostronny 3% - 5% i daszkowy 2%, -spadek poprzeczny poboczy -jednostronny 8%. 2. OPIS PRZYJĘTYCH ROZWIĄZAŃ 2.1. Rozwiązania sytuacyjne Początek projektowanego odcinka przyjęto w osi nawierzchni bitumicznej znajdującej się we wsi Sławiec w km rob. 0+000,00. Koniec projektowanego odcinka w km rob. 1+342,07 w osi nawierzchni bitumicznej znajdującej się we wsi Grzymały Nowogrodzkie, a koniec projektowanej trasy w km rob. 1+379,90. Początek robót (drogi bocznej w Sławcu) przyjęto w km rob. na krawędzi projektowanej nawierzchni odcinka projektowanej drogi powiatowej Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie w km rob. 0+092,39, koniec projektowanego odcinka w km rob. 0+119,00. Drogę w planie projektowano tak aby w jak największym stopniu zachować istniejący przebieg drogi oraz wykorzystać istniejące warstwy nawierzchni jako podłoże pod projektowaną konstrukcję drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. 2.2 Rozwiązania wysokościowe Biorąc pod uwagę, że odcinek drogi będący przedmiotem niniejszego opracowania posiada nieprawidłowo ukształtowaną niweletę, przy projektowaniu niwelety drogi kierowano się zasadą nadania właściwych spadków podłużnych przy możliwie maksymalnym wykorzystaniu spadków istniejącego terenu. Niweletę trasy projektowano w ten sposób aby maksymalnie wykorzystać istniejącą konstrukcję drogi, na której oparto warstwy konstrukcji projektowanej nawierzchni. Wprowadzone niewielkie korekty przebiegu niwelety mają na celu jedynie poprawę jej płynności oraz nadanie jezdni właściwych spadków podłużnych. 2.3 Przekroje normalne Zaprojektowano przekrój normalny szlakowy: -szerokość jezdni na odcinku prostym - 5,0m, -szerokość jezdni na łukach 5,0m + pw + pz, -szerokość poboczy - 2x0,75m, -spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy), -spadek poprzeczny poboczy - 8%. 2.4 Konstrukcje nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR1: -warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, -warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20cm, -warstwa odsączająca z piasku zagęszczonego mechanicznie. Pobocza zaprojektowano o szerokości 0,75m, które należy wykonać z pospółki gr. 10cm. Na zjazdach na pola w granicach pasa drogowego należy wykonać nawierzchnię żwirową gr. 15 cm. 2.5 Projektowana przebudowa przepustu Projektuje się rozbiórkę istniejącego przepustu pod koroną drogi i wykonanie go od podstaw. WYKAZ ISTNIEJĄCYCH PRZEPUSTÓW: - km 0+382,82, -wymiary O120cm, -długość 12,5m, -rodzaj -żelbetowy rurowy, Ścianki czołowe przepustu - beton klasy B-30, stal klasy A-III 34 GS (O14, O10). Ławy fundamentowe - beton klasy B-25, stal klasy A-III 34GS. 2.6 Odwodnienie Odprowadzenie wód odpadowych z jezdni i poboczy przebudowanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koroną drogi do istniejących rowów i przepustów drogowych. 2.7 Urządzenia obce Wzdłuż pasa drogowego przebiega: -kablowa linia telekomunikacyjna, -wodociąg -napowietrzne linie elektryczne 2) odcinek Grzymały Nowogrodzkie - do dr.645 od km 0+000,00 do km 1+569,00 1.DANE OGÓLNE - parametry techniczne projektowanego odcinka drogi: - klasa drogi - L, - prędkość projektowa - 40 km/h, - przekrój poprzeczny - drogowy: - szerokość jezdni w przekroju drogowym - 5,00m - 5,40m, - szerokość poboczy zmienna do 1,0m, - spadek poprzeczny jezdni: - 2 % daszkowy na odcinku szlakowym i na łukach , - 4-5 % jednostronny na łukach, - spadek poprzeczny poboczy: 8% jednostronny. 2.OPIS PRZYJĘTYCH ROWIĄZAŃ 2.1. Rozwiązania sytuacyjne. Początek robót przyjęto w osi istniejącej nawierzchni drogi powiatowej. Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi a jednocześnie ergonomicznie wykorzystać pas drogowy. W lokalizacji od km 0+610 do km 0+750 istniejąca droga nie przebiegała w pasie drogowym, projektowaną wpisano w pas drogowy. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. 2.2. Rozwiązania wysokościowe Biorąc pod uwagę, że odcinek drogi będący przedmiotem niniejszego opracowania posiada już ukształtowaną niweletę i odpowiednio wyniesiony korpus drogowy, przy projektowaniu niwelety drogi kierowano się zasadą maksymalnego wykorzystania elementów istniejącej nawierzchni jako części konstrukcji nawierzchni projektowanej przy jednoczesnym zmieszczeniu się w granicach pasa drogowego. W związku z powyższym praktycznie nie zmieniono jej kształtu, a tylko podniesiono ją o grubość projektowanej konstrukcji jezdni, w sposób umożliwiający prawidłowe wykonanie nowej konstrukcji zgodnie z zaprojektowaną technologią. Wprowadzone niewielkie korekty przebiegu niwelety maja na celu jedynie poprawę jej płynności oraz nadanie jezdni właściwych spadków poprzecznych. 2.3. Przekroje normalne Zaprojektowano przekrój normalny szlakowy: - szerokość jezdni - 5,0m - 5,40m, - szerokość poboczy - 2x (0,65m - 1,00m), - spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy), - spadek poprzeczny poboczy - 8%, 2.4.Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR1: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grub. 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grub. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grub. 20cm, - warstwa odsączająca z pisaku stabilizowanego mechanicznie - grub.10cm. Pobocza zaprojektowano o szerokości do 1,0m, które należy wykonać z pospółki gr. 10cm. Na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 645 należy w granicach istniejącego pasa drogowego wykonać nawierzchnię bitumiczną (warstwę wiążącą i ścieralną). Na skrzyżowaniach z drogami gruntowymi i na zjazdach na pola w granicach pasa drogowego należy wykonać nawierzchnię żwirową gr. 15 cm. 2.5.Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy przebudowywanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koronę drogi do istniejących rowów i przepustów drogowych: - istniejący przepust O80, L=12,50m w km 1+370.60 do przebudowy. W wartość ofertową kosztorysu należy również uwzględnić koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.. W ogłoszeniu powinno być: 1.Opis przedmiotu zamówienia: Zakres planowanej inwestycji obejmuje przebudowę (wzmocnienie) istniejącej nawierzchni jezdni oraz przebudowę istniejących przepustów pod koroną drogi. 1) odcinek Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie od km 0+000,00 do km 1+379,90 1. DANE OGÓLNE - parametry techniczne projektowanego odcinka drogi: -klasa drogi L, -prędkość projektowa - 50km/h, -obciążenie ruchem - KR1, -przekrój poprzeczny drogowy -jezdnia o przekroju szlakowym szerokości 5,0m, -pobocza obustronne gruntowe szerokości 2x0,75m, -spadek poprzeczny jezdni -na odcinku szlakowym daszkowy 2%, -na łukach: jednostronny 3% - 5% i daszkowy 2%, -spadek poprzeczny poboczy -jednostronny 8%. 2. OPIS PRZYJĘTYCH ROZWIĄZAŃ 2.1. Rozwiązania sytuacyjne Początek projektowanego odcinka przyjęto w osi nawierzchni bitumicznej znajdującej się we wsi Sławiec w km rob. 0+000,00. Koniec projektowanego odcinka w km rob. 1+342,07 w osi nawierzchni bitumicznej znajdującej się we wsi Grzymały Nowogrodzkie, a koniec projektowanej trasy w km rob. 1+379,90. Początek robót (drogi bocznej w Sławcu) przyjęto w km rob. na krawędzi projektowanej nawierzchni odcinka projektowanej drogi powiatowej Sławiec - Grzymały Nowogrodzkie w km rob. 0+092,39, koniec projektowanego odcinka w km rob. 0+119,00. Drogę w planie projektowano tak aby w jak największym stopniu zachować istniejący przebieg drogi oraz wykorzystać istniejące warstwy nawierzchni jako podłoże pod projektowaną konstrukcję drogi. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. 2.2 Rozwiązania wysokościowe Biorąc pod uwagę, że odcinek drogi będący przedmiotem niniejszego opracowania posiada nieprawidłowo ukształtowaną niweletę, przy projektowaniu niwelety drogi kierowano się zasadą nadania właściwych spadków podłużnych przy możliwie maksymalnym wykorzystaniu spadków istniejącego terenu. Niweletę trasy projektowano w ten sposób aby maksymalnie wykorzystać istniejącą konstrukcję drogi, na której oparto warstwy konstrukcji projektowanej nawierzchni. Wprowadzone niewielkie korekty przebiegu niwelety mają na celu jedynie poprawę jej płynności oraz nadanie jezdni właściwych spadków podłużnych. 2.3 Przekroje normalne Zaprojektowano przekrój normalny szlakowy: -szerokość jezdni na odcinku prostym - 5,0m, -szerokość jezdni na łukach 5,0m + pw + pz, -szerokość poboczy - 2x0,75m, -spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy), -spadek poprzeczny poboczy - 8%. 2.4 Konstrukcje nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR1: -warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, -warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - asfaltowej grub. 4 cm, -podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grubości 20cm, -warstwa z gruntu przepuszczalnego. Pobocza zaprojektowano o szerokości 0,75m, które należy wykonać z pospółki gr. 10cm. Na zjazdach na pola w granicach pasa drogowego należy wykonać nawierzchnię żwirową gr. 15 cm. 2.5 Projektowana przebudowa przepustu Projektuje się rozbiórkę istniejącego przepustu pod koroną drogi i wykonanie go od podstaw. WYKAZ ISTNIEJĄCYCH PRZEPUSTÓW: - km 0+382,82, -wymiary O120cm, -długość 12,5m, -rodzaj -żelbetowy rurowy, Ścianki czołowe przepustu - beton klasy B-30, stal klasy A-III 34 GS (O14, O10). Ławy fundamentowe - beton klasy B-25, stal klasy A-III 34GS. 2.6 Odwodnienie Odprowadzenie wód odpadowych z jezdni i poboczy przebudowanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koroną drogi do istniejących rowów i przepustów drogowych. 2.7 Urządzenia obce Wzdłuż pasa drogowego przebiega: -kablowa linia telekomunikacyjna, -wodociąg -napowietrzne linie elektryczne 2) odcinek Grzymały Nowogrodzkie - do dr.645 od km 0+000,00 do km 1+569,00 1.DANE OGÓLNE - parametry techniczne projektowanego odcinka drogi: - klasa drogi - L, - prędkość projektowa - 40 km/h, - przekrój poprzeczny - drogowy: - szerokość jezdni w przekroju drogowym - 5,00m - 5,40m, - szerokość poboczy zmienna do 1,0m, - spadek poprzeczny jezdni: - 2 % daszkowy na odcinku szlakowym i na łukach , - 4-5 % jednostronny na łukach, - spadek poprzeczny poboczy: 8% jednostronny. 2.OPIS PRZYJĘTYCH ROWIĄZAŃ 2.1. Rozwiązania sytuacyjne. Początek robót przyjęto w osi istniejącej nawierzchni drogi powiatowej. Drogę w planie zaprojektowano tak, aby maksymalnie wkomponować się w istniejący przebieg drogi a jednocześnie ergonomicznie wykorzystać pas drogowy. W lokalizacji od km 0+610 do km 0+750 istniejąca droga nie przebiegała w pasie drogowym, projektowaną wpisano w pas drogowy. Korekty trasy występują jedynie w celu zwiększenia płynności drogi i dostosowania jej parametrów do obowiązujących przepisów. 2.2. Rozwiązania wysokościowe Biorąc pod uwagę, że odcinek drogi będący przedmiotem niniejszego opracowania posiada już ukształtowaną niweletę i odpowiednio wyniesiony korpus drogowy, przy projektowaniu niwelety drogi kierowano się zasadą maksymalnego wykorzystania elementów istniejącej nawierzchni jako części konstrukcji nawierzchni projektowanej przy jednoczesnym zmieszczeniu się w granicach pasa drogowego. W związku z powyższym praktycznie nie zmieniono jej kształtu, a tylko podniesiono ją o grubość projektowanej konstrukcji jezdni, w sposób umożliwiający prawidłowe wykonanie nowej konstrukcji zgodnie z zaprojektowaną technologią. Wprowadzone niewielkie korekty przebiegu niwelety maja na celu jedynie poprawę jej płynności oraz nadanie jezdni właściwych spadków poprzecznych. 2.3. Przekroje normalne Zaprojektowano przekrój normalny szlakowy: - szerokość jezdni - 5,0m - 5,40m, - szerokość poboczy - 2x (0,65m - 1,00m), - spadek poprzeczny jezdni na prostej - 2% (daszkowy), - spadek poprzeczny poboczy - 8%, 2.4.Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni jezdni dla kategorii ruchu KR1: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grub. 4cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grub. 4 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grub. 20cm, - warstwa odsączająca z pisaku stabilizowanego mechanicznie - grub.10cm. Pobocza zaprojektowano o szerokości do 1,0m, które należy wykonać z pospółki gr. 10cm. Na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 645 należy w granicach istniejącego pasa drogowego wykonać nawierzchnię bitumiczną (warstwę wiążącą i ścieralną). Na skrzyżowaniach z drogami gruntowymi i na zjazdach na pola w granicach pasa drogowego należy wykonać nawierzchnię żwirową gr. 15 cm. 2.5.Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z jezdni i poboczy przebudowywanego odcinka drogi zaprojektowano powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne poza koronę drogi do istniejących rowów i przepustów drogowych: - istniejący przepust O80, L=12,50m w km 1+370.60 do przebudowy. W wartość ofertową kosztorysu należy również uwzględnić koszt wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera kompletna dokumentacja projektowa tj: Projekt budowlany i wykonawczy, Przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (stanowiące załączniki do SIWZ), które dostępne są również w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży, ul. Poligonowa 30, 18-400 Łomża. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Wymagania jakościowe i materiałowe: 1). Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. 2) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3). Użyte w dokumentacji projektowej materiały (o nazwach handlowych tam zawartych) nie są obowiązujące. 4). Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów i urządzeń równoważnych do wymienionych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom techniczno -użytkowym tych materiałów i urządzeń. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (kod CPV): 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.20-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg....

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIK-PROJEKT Sp. z o.o, ul. Poligonowa 32, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2381803,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1774498,27

  • Oferta z najniższą ceną: 1774498,27 / Oferta z najwyższą ceną: 2427204,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.