eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Opola.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-26

Opole: Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Opola.
Numer ogłoszenia: 352162 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 331532 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg Opole, ul. Obrońców Stalingradu 66, 45-512 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4543767, 4536602, faks 77 4536602 w.102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Opola..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1.Obsługa parkometrów w strefie płatnego parkowania Obszar strefy płatnego parkowania określa załącznik do Uchwały nr XXI/193/03 Rady Miasta Opola z dnia 10 grudnia 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, określenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Opola z późniejszymi zmianami. 2.Stawki i sposób pobierania opłat parkingowych w SPP Stawki i sposób pobierania opłat parkingowych winny być zgodne z uchwałą nr XXI/193/03 Rady Miasta Opola z dnia 10 grudnia 2003 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania , określenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie płatnego parkowania na terenie miasta Opola z późniejszymi zmianami 3.Wytyczne dla Administratora 3.1.Na etapie sporządzenia oferty zobowiązuje się wykonawcę do zapoznania z obszarem i regulaminem strefy płatnego parkowania w Opolu oraz planem rozmieszczenia automatów parkingowych w SPP, 3.2.Do sporządzenia oferty należy przyjąć 3000 miejsc parkingowych zgodnie z projektem strefy, w tym 1700 w strefie A i 1300 w strefie B, 3.3.Wszystkie urządzenia techniczne służące Administratorowi do obsługi strefy płatnego parkowania przez cały okres obowiązywania umowy są własnością Administratora i traktuje się je jako narzędzia do wykonywania zamówienia. 4.Zakres prac wchodzących w skład zamówienia 4.1Wyposażenie SPP na własny koszt i ryzyko w automaty parkingowe, 4.2Uzgodnienie z Miejskim Zarządem Dróg w Opolu wzorów dokumentów parkingowych (biletów parkingowych, wezwań, opłat abonamentowych, rocznych, zryczałtowanych opłat parkingowych, dokumentów zastrzeżonego miejsca parkingowego) w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy, 4.3Administrowanie SPP, które obejmuje: 1) kontrola uiszczenia opłat parkingowych 2) sporządzanie i przechowywanie raportów dziennych , które powinny zawierać wszelkie dane o pobieranych opłatach parkingowych w SPP, a w szczególności: a)dane o nie wniesieniu opłat za parkowanie pojazdu samochodowego w SPP, b) liczbę i lokalizację miejsc parkingowych tymczasowo lub na stałe wykluczonych z płatnego parkowania, c) inne dane istotne dla ustalenia obrotów z opłat za płatne parkowanie 3) utworzenie biura SPP na terenie Strefy Płatnego Parkowania, do którego obowiązków będzie należało: a) prowadzenie ewidencji , w technice elektronicznej zabezpieczającej dane przed ich utratą, nie uiszczonych opłat parkingowych, b) współpraca z Zamawiającym w zakresie egzekucji opłat parkingowych polegająca na przekazywaniu danych pojazdu i nieopłaconego postoju, - numeru rejestracyjnego pojazdu i okresu nieopłaconego parkowania, - marki pojazdu, - numeru wezwania do zapłaty z datą, godziną i miejscem wystawienia, - szczegółowej lokalizacji postoju z trzema zdjęciami zaparkowanego pojazdu: jedno zdjęcie z lokalizacją w SPP, datą i opłłaconego postoju, dwa zdjęcia, przedstawiające przednią szybę pojazdu, pod którą powinno być umieszczone potwierdzenie dokonania opłaty parkingowej. c) sporządzanie dokumentacji zgodnie z wymogami Zamawiającego 4) posiadanie i udostępnienie użytkownikom systemu umożliwiającego wniesienie opłaty parkingowej za pośrednictwem usługi SMS. 5.Wymagania dla Wykonawców administrujących strefę płatnego parkowania przy użyciu automatów parkingowych 5.1Używanie do prowadzenia SPP programu komputerowego, udostępnionego przez Zamawiającego. Program jest udostępniony za zgodą autora programu i zainstalowany zostanie na komputerze Administratora. Program pozostaje własnością Zamawiającego. Administrator ma prawo korzystania z programu wyłącznie w trakcie trwania niniejszej umowy. 5.2 Zobowiązuje się Wykonawcę do: 1) utrzymania w należytym stanie technicznym automatów parkingowych, 2) dozoru technicznego i napraw uszkodzonych urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych . 5.3Zakup, przewóz, montaż i demontaż automatów parkingowych na własny koszt, a po wygaśnięciu umowy ich usunięcie, pod rygorem usunięcia ich przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Administratora, 5.4Koszty demontażu i ponownego ustawienia automatów parkingowych będą ponosić: 1) Zamawiający w przypadku modernizacji ulic i innych działań zatwierdzonych przez miasto Opole, 2) Administrator w pozostałych przypadkach . 5.5 Wynagrodzenie za demontaż jednego automatu parkingowego wynosi 250,00 zł , a za ponowny montaż 740,00 zł brutto (łącznie z podatkiem VAT). 6. Wymagane parametry techniczne dla automatów parkingowych 1 Winien być przeznaczony dla stref płatnego parkowania na drogach publicznych o dużej rotacji pojazdów. 2.Pracować na otwartej przestrzeni w warunkach klimatycznych przy temperaturze od -25°C do +55°C i wilgotności względnej powietrza do 95%. 3. Być zbudowany z dwóch oddzielnych elementów : a) postumentu, w którym znajduje się skarbiec, b) części technicznej zawierającej podzespoły elektroniczne i mechaniczne. 4.Posiadać obudowę wykonaną z blachy nierdzewnej, odporną na uszkodzenia mechaniczne, pomalowaną farbą odporną na działanie czynników atmosferycznych. 5.Dostęp do części technicznej i kasowej zabezpieczony za pomocą oddzielnych drzwi zamykanych zamkami indywidualnymi - Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostępu do drzwi skarbca po otwarciu drzwi technicznych i odwrotnie. 6.Być wyposażony w odporne na włamanie zamki, chroniące skarbiec na monety przed kradzieżą. drzwi skarbca powinny być zabezpieczone zamkiem min. 6 - ryglowym. 7.Pozwalać na wnoszenie opłat za pomocą monet NBP (z zastrzeżeniem pkt 10) o nominałach 10 gr, 20 gr, 50 gr, 1 zł, 2 zł i 5 zł. 8.Automat parkingowy musi mieć możliwość obsługi waluty euro w dniu jej wprowadzenia do obiegu w Polsce (dostosowanie na koszt Wykonawcy). 9.Posiadać możliwość anulowania operacji w dowolnym momencie (przed jej ostatecznym zaakceptowaniem) i jej powtórzenia. 10.Pozwalać na obsługę urządzenia w trzech językach tj. polskim, angielskim, niemieckim. Posiadać wbudowane, wymienne panele informacyjne zawierające instrukcję użytkowania oraz dane o wysokości opłat za parkowanie i opłat dodatkowych, numery kontaktowe z biurem SPP, pouczenie o obowiązku zachowania się w sytuacji zauważenia awarii parkomatu i jej zgłoszenia. 11.Posiadać możliwość programowania nastawienia czasowego dla wnoszenia opłat i sprzedaży biletu kontrolnego na określony czas postoju lub na czas zależny od wniesionej opłaty z uwzględnieniem progresji opłat. 12.Pozwalać na wnoszenie opłat z tzw. przeniesieniem, (tj. przeniesieniem nadpłaty na następny dzień parkowania, jeżeli opłacony czas postoju jest dłuższy od obowiązującego w danym dniu). 13.Posiadać możliwość zaprogramowania dni powszednich, sobót, świąt oraz okresów czasu letniego i zimowego, brak sprzedaży biletów w dni, w których nie obowiązuje SPP. 14.Być wyposażony w drukarkę oraz automatyczną obcinarkę biletów. 15.Posiadać zasobnik na bilety o pojemności min. 8 000 biletów. 16.Zapewnić, poprzez właściwą technologię druku oraz właściwości papieru, trwałość i pełną czytelność informacji wydrukowanych na bilecie przez okres minimum 5 lat, tak aby bilet mógł, w całym tym okresie służyć jako dowód księgowy. 17.Drukować na bilecie informacje o wniesieniu opłaty: data, godzina i minuta, w której upływa ważność biletu, data, godzina i minuta, w której wniesiono opłatę, kwota wniesionej opłaty, numer identyfikacyjny parkomatu, unikalny numer biletu, nr telefonu biura SPP. 18.Posiadać system czujników kontrolnych i monitorowania poszczególnych elementów urządzenia (poziom papieru w zasobniku, zapełnienie skarbca, naładowanie akumulatora) zapewniających zewnętrzną sygnalizację w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu (awaria np. kasy pośredniej, uszkodzenie płyty wewnętrznej, spiętrzenia papieru). 19.Gwarantować, że ewentualny zanik napięcia nie spowoduje zniszczenia bazy danych rozliczeń finansowych. 20.Być oznaczony indywidualnym numerem identyfikacyjnym na froncie obudowy. 21.Być wyposażony w czytelny i kolorystycznie oznaczony panel wyboru operacji i formy zapłaty za parkowanie 22.Automat parkingowy musi spełniać wymogi normy PN-EN 12414:2002...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Projekt Parking Sp. z o. o, ul. Nektarowa 11, 62-002 Suchy Las k/ Poznania, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230340,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 221400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.