eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławek › Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Damasławek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-30

Damasławek: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Damasławek
Numer ogłoszenia: 351526 - 2013; data zamieszczenia: 30.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306976 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Damasławek, Rynek 8, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2613611, faks 067 2613627.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Damasławek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozu dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli w okresie od 02.09.2013 r. do 26.06.2015 r. na terenie gminy Damasławek. Dowozy oraz odwozy dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, Szkoły Podstawowej w Niemczynie i Publicznego Przedszkola w Damasławku z oddziałami zamiejscowymi, winny być realizowane w dni zajęć szkolnych. Dowozy powinny być ukończone do godz. 08:40 (szkoła i przedszkole w Niemczynie), 07:55 (szkoła i przedszkole w Damasławku), natomiast odwozy powinny rozpoczynać się o godz. 12:40, 14:05 i 15:20. Zgodnie z planami tras przejazdów łączna ich długość w ciągu dnia wynosi ok 310 km. Nie przewiduje się zwiększenia ilości kilometrów oraz ilości tras. Dopuszcza się zmiany godzin przywozów i odwozów w przypadkach zmiany dziennego planu lekcji. W przypadkach każdorazowej zmiany dziennego planu lekcji na wezwanie koordynatorów wskazanych w umowie, w ciągu jednej godziny lekcyjnej tj. 45 minut od wezwania, Przewoźnik (Wykonawca) zobowiązany jest do podstawienia równocześnie o jeden pojazd więcej. Wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do dnia 29 sierpnia 2013 r. harmonogram określający odległość oraz godziny przewozów na poszczególnych trasach, uwzgledniający plan zajęć szkolnych w celu akceptacji. Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdów z przystanków końcowych, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia. Liczba dzieci i młodzieży przewożonych na poszczególnych trasach może ulec zmianie. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie przewozu. W przypadku awarii autobusów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy na własny koszt. Wykonawca winien określić wartość wykonania usługi określając cenę za jeden kilometr trasy przewozu w tym: Cena netto za 1 km + podatek VAT = cena brutto. Oferta powinna obejmować realizację całego zamówienia. Cena jednostkowa powinna być określona z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent stosuje. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę, która będzie podstawą do określania ceny brutto za 1 km przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. Waloryzacja (podwyżka lub obniżka) przyjętej ceny netto za 1km przewozu możliwa będzie w przypadku zmiany ceny zakupu 1 litra oleju napędowego, nie częściej jednak niż jeden raz na kwartał, po uprzednio przeprowadzonych rokowaniach na wniosek Wykonawcy lub z inicjatywy Zamawiającego. Ustalona cena waloryzowana będzie od kwoty zmiany ceny netto zakupu 1 litra oleju napędowego zgodnie z informacjami rynkowymi publikowanymi na stronie www.orlen.pl. Szczegółowy opis tras zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska, 85-097 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402553,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 463296,24

  • Oferta z najniższą ceną: 463296,24 / Oferta z najwyższą ceną: 591015,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.