eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Damasławek › Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-31

Damasławek: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek
Numer ogłoszenia: 306976 - 2013; data zamieszczenia: 31.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Damasławek , Rynek 8, 62-110 Damasławek, woj. wielkopolskie, tel. 067 2613611, faks 067 2613627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli na terenie gminy Damasławek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozu dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli w okresie od 02.09.2013 r. do 26.06.2015 r. na terenie gminy Damasławek. Dowozy oraz odwozy dzieci i młodzieży do Zespołu Szkół Powszechnych im. Pierwszych Piastów w Damasławku, Szkoły Podstawowej w Niemczynie i Publicznego Przedszkola w Damasławku z oddziałami zamiejscowymi, winny być realizowane w dni zajęć szkolnych. Dowozy powinny być ukończone do godz. 08:40 (szkoła i przedszkole w Niemczynie), 07:55 (szkoła i przedszkole w Damasławku), natomiast odwozy powinny rozpoczynać się o godz. 12:40 a zakończyć o godz. 15:20. Zgodnie z planami tras przejazdów łącznia ich długość w ciągu dnia wynosi ok 305 km. Ilość tras, odległość oraz godziny przewozu w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. Nie przewiduje się zwiększenia ilości kilometrów. Dopuszcza się zmiany godzin przywozów i odwozów w przypadkach zmiany dziennego planu lekcji. W przypadkach każdorazowej zmiany dziennego planu lekcji na wezwanie koordynatorów wskazanych w umowie, w ciągu jednej godziny lekcyjnej tj. 45 minut od wezwania, Przewoźnik (Wykonawca) zobowiązany jest do podstawienia równocześnie o jeden pojazd więcej. Wybrany Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do dnia 29 sierpnia 2013 r. harmonogram określający odległość oraz godziny przewozów na poszczególnych trasach, uwzgledniający plan zajęć szkolnych w celu akceptacji. Długość poszczególnych tras nie obejmuje dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających oraz odjazdów z przystanków końcowych, które Wykonawca musi wliczyć w koszt oferowanej usługi ustalając wartość zamówienia. Liczba dzieci i młodzieży przewożonych na poszczególnych trasach może ulec zmianie. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstałych w związku z przewozem. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami w czasie przewozu. W przypadku awarii autobusów Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie zapewnić pojazd zastępczy na własny koszt. Wykonawca winien określić wartość wykonania usługi określając cenę za jeden kilometr trasy przewozu w tym: Cena netto za 1 km + podatek VAT = cena brutto. Oferta powinna obejmować realizację całego zamówienia. Cena jednostkowa powinna być określona z uwzględnieniem ewentualnych upustów, jakie oferent stosuje. Oferent może zaproponować tylko jedną cenę, która będzie podstawą do określania ceny brutto za 1 km przewozu dzieci i młodzieży szkolnej. Waloryzacja (podwyżka lub obniżka) przyjętej ceny netto za 1km przewozu możliwa będzie w przypadku zmiany ceny zakupu 1 litra oleju napędowego, nie częściej jednak niż jeden raz na kwartał, po uprzednio przeprowadzonych rokowaniach na wniosek Wykonawcy lub z inicjatywy Zamawiającego. Ustalona cena waloryzowana będzie od kwoty zmiany ceny netto zakupu 1 litra oleju napędowego zgodnie z informacjami rynkowymi publikowanymi na stronie www.orlen.pl. Szczegółowy opis trans zawarty jest w załączniku nr 1 do umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zmawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 poz. 1265 z późn. zm.). w zakresie przewozu osób autobusem na terenie objętym przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: a) Wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT po dacie zawarcia umowy. b) Waloryzacja przyjętej ceny netto za 1km przewozu przy wzroście/spadku ceny paliwa. c) Ilość tras, odległość oraz godziny przewozu w trakcie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.