eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › DOSTAWA SPRZĘTU MEBLOWEGO DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-24

Ogłoszenie nr 351061 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.

Dębica: DOSTAWA SPRZĘTU MEBLOWEGO DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 317183-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Dębicy, krajowy numer identyfikacyjny 105746200000, ul. ul. Akademicka  10, 39200   Dębica, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 146 833 504, faks 14 6833504 wew. 13, e-mail mbpdebica@op.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mbpdebica.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA SPRZĘTU MEBLOWEGO DO MIEJSKIEJ I POWIATOWEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W DĘBICY

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MiPBP-027/3/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa i montaż mebli - Wyposażenie Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy: Zadanie I, Nazwa: Dostawa i montaż regałów. Zakres: Dostawa i montaż regałów stacjonarnych oraz jezdnych z przeznaczeniem do przechowywania książek. 1. Regały metalowe 200x128x25 - szt. 10, 2. Regały metalowe 200x100x25 - szt. 6, 3. Regały metalowe 200x80x25 - szt. 2, 4. Regał drewniany 200x165x30 - szt. 1, 5. Regał drewniany 200x170x30 - szt. 1, 6. Regał drewniany 159x50x20 - szt. 4, 7. Regały jezdne zestaw - 519,75 mb półki - 1 kpl., 8. Regał drewniany 30x159x20 - szt. 2, 9. Regał drewniany 192x540x29 - szt. 1, 10.Regał drewniany 192x240x29 - szt.1, 11.Regał drewniany 192x170x29 - szt. 1, 12.Regał wiszący - szt. 1, 13.Regał drewniany 100x150x25 - szt. 4, 14.Regał drewniany 100x90x25 - szt. 12, 15.Regał na płyty zamykany - szt. 1 16.Regał z żaluzją 200x73x30 - szt. 1, 17.Regał drewniany 183x130x29 - szt. 6, Zadanie II, Nazwa: Dostawa i montaż mebli. Zakres: Dostawa i montaż mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń użytkowych Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Dębicy. 1. Biurko - szt. 13, 2. Lada - szt. 2, 3. Stanowisko pracownicze - biurko - szt. 1, 4. Biurko pod komputer - szt. 5, 5. Sofa - szt. 5, 6. Stolik niski - szt. 5, 7. Stolik dziecięcy - szt. 2, 8. Krzesło wysokie obrotowe - szt. 4, 9. Krzesło dziecięce - szt. 6, 10.Szafka aktowa - szt. 2, 11.Półka wisząca - zest. 1, 12.Wózek na książki - szt. 1, 13.Stół - szt. 4, 14.Krzesło - szt. 63, 15.Fotel obrotowy - szt. 25, 16.Krzesło składane - szt. 80, 17.Szafa do przechowywania map, plakatów - szt. 1, 18.Stolik - szt. 13, 19.Szafa - szt. 7, 20.Szafa na laptopy - szt. 1, 21.Szafka pod zlewozmywak - szt. 1, 22.Zlewozmywak - szt. 1, 23.Blat kuchenny - szt. 1, 24.Tablica magnetyczna - szt. 4, 25.Zabudowa szatniowa - szt. 1, 26.Zestaw puf - stonoga - szt. 1, 27.Szafka niska - szt. 1, 28.Ławeczka drewniana - szt. 4, 29.Dywan - szt. 1, 30.Biblioteczka stojąca - szt. 6, 31.Pufa - szt. 12, 32.Fotel - szt. 4, 33.Panel wystawienniczy - szt. 2, 34.Lustro - szt. 1, 35.Roleta na regał - szt. 4, 36.Stojak na baner - szt. 2, 37.Zabudowa kuchenna - zestaw 1 38.Półka na płyty - szt. 1, 39.Mównica - szt. 1, 40.Wieszak wolnostojący - szt. 5.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39155000-3
Dodatkowe kody CPV: 39155100-4, 39131000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Dostawa i montaż regałów
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT92026.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Mięzynarodowe Centrum Budownictwa Sp.z o.o. ,  mcb@mcb.pl,  ul. Grójecka 128 p. 51,  02-38,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139974.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95879.73
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139974.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Dostawa i montaż mebli
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT114062.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FHU ANEX Wiesław Stanuszek,  anexmele@op.pl,  ul. Braci Żmudów 35 B,  33-100,  Tarnów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 185705.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 185705.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.