eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawy produktów cukierniczych w 2009 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-04

Sieradz: Dostawy produktów cukierniczych w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 350937 - 2008; data zamieszczenia: 04.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno przy Jednostce Wojskowej 1551 Sieradz , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 6567944, faks 0-43 8261 466.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kasyno przy jednostce wojskowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów cukierniczych w 2009 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów cukierniczych w 2009 r, określonych według wspólnego słownika zamówień (CPV): 15000000-8, wchodzących w skład zamówienia : LP Nazwa Artykułu J.m. Orientacyjna ilość 1. Baton Mars 48 g.lub równorzędny szt. 3000 2. Baton Snickers 55g. szt. 3000 3. Baton Lion 43g. szt. 4000 4. Draże mleczne 70g. szt. 100 5. Draże orzechowe 70 g. szt. 100 6. Draże kamyki orzechowe 100g. szt. 100 7. Draże Cappuciono 70g. szt. 100 8. Wafel Grzesiek kokosowy 36g. szt. 2500 9. Wafel Grzesiek kawowy 36g. szt 2000 10. Wafel Grzesiek mega w polewie 50g szt. 3000 11. Wafel Grzesiek mega bez polewy 36g szt. 2000 12. Wafel Grzesiek w polewie 39g. szt 3000 13. Wafel Grzesiek bez polewy28g. szt 1000 14. Wafle Familijne 180 g. szt. 470 15. Wafle familijne 80 g. szt. 470 16. Wafel Princessa kokosowy 37g szt. 200 17. Wafel Princessa mleczny 37g. szt. 200 18. Wafel Princessa czekoladowy37g szt. 200 19. Wafel Princessa owoce leśne 37g. szt. 200 20. Bomboniera Słodki Podarunek szt. 40 21. Bomboniera Słodki Upominek szt. 40 22. Landryny owocowe 100g. szt. 100 23. Landryny miętowe 100g. szt. 300 24. Guma do żucia owocowa w listkach szt. 1000 25. Guma do żucia miętowa w listkach Orbit szt. 500 26. Guma do żucia miętowa w drażetkach Orbit szt. 300 27. Herbatniki Petit Beurre 100g. szt. 2000 28. Ciastka kruche z cukrem 150g. szt. 120 29. Ciastka Regionalne w czekoladzie 79g. szt. 1000 30. Ciastka Regionalne bez czekolady 79g szt. 500 31. Paluszki słone 75 g. szt. 1300 32. Paluszki z sezamem 75g. szt. 1200 33. Cukierki czekoladowe Solidarność kg 100 34. Ciastka Pieguski szt. 300 35. Markizy Nyskie kakaowe szt. 300 36. Markizy Nyskie kokosowe szt. 300 37. Czekolada nadziewana Wedel 100 g. szt. 360 38. Czekolada mleczna Wedel 100 g. szt. 300 39. Czekolada z orzechami Wedel 100 g. szt. 1300 40. Czekolada mleczna 80 g. szt. 3000 41. Czekolada 50 g. szt 2000 42. Czekolada gorzka 100 g. szt. 1200 43. Delicje szampańskie szt. 100 44. Ciastka różne kg 100 45. Orzeszki ziemne 80 g. szt 200 46. Orzeszki ziemne 100 g. szt 200 47. Orzeszki ziemne w puszce 150g. szt 150 2. Szczegółowy asortyment oraz ilości produktów spożywczych i napojów przedstawia załącznik nr 2 arkusz kalkulacyjny stanowiący integralną część SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać niżej wymienione wymagania jakościowe: - Baton czekoladowy MARS lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; - Baton czekoladowy SNICKERS lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; - Czekolada mleczna WEDLOWSKA lub równoważna o takiej samej lub wyższej jakości opakowana każda pojedynczo; - Wafelek w czekoladzie GRZESIEK lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości opakowany każdy pojedynczo. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego na 1 dzień przed terminem planowanej dostawy, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : - Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171 poz. 1225) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawą z dn. 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2 lutego 2006 r. Nr 17 poz. 127) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68), - Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty oraz załączonych dokumentów i wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy: 1) Złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2) Nie złożą wymaganych oświadczeń o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków wymienionych w punkcie X SIWZ; 3) Nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. (art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych). 4. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych w brzmieniu: 1) jest niezgodna z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadamia wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Zgodnie z art. 23 ust. p.z.p. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda, załączenia do oferty: 1) podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w sprawie udzielenia zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych) według wzoru załącznik nr 4. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia). 3) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych opłaceniu składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (ZUS) - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do oferty załączyć dokumenty: a. Umowę regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie, w której ustanawia się pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; b. Oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach X.1. - X.5 dla każdego Wykonawcy z osobna. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Kasyna przy Jednostce Wojskowej Nr 1551 ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Kasyna przy Jednostce Wojskowej Nr 1551 ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.