To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-13
Sieradz: Dostawy produktów cukierniczych w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 14669 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350937 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno przy Jednostce Wojskowej 1551 Sieradz, ul. Wojska Polskiego 78, Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 6567944, faks 0-43 8261 466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kasyno przy jednostce wojskowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów cukierniczych w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów cukierniczych w 2009 r, określonych według wspólnego słownika zamówień (CPV): 15000000-8, wchodzących w skład zamówienia : LP Nazwa Artykułu J.m. Orientacyjna ilość 1 2 3 4 1. Baton Mars 48 g.lub równorzędny szt. 3000 2. Baton Snickers 55g. szt. 3000 3. Baton Lion 43g. szt. 4000 4. Draże mleczne 70g. szt. 100 5. Draże orzechowe 70 g. szt. 100 6. Draże kamyki orzechowe 100g. szt. 100 7. Draże Cappuciono 70g. szt. 100 8. Wafel Grzesiek kokosowy 36g. szt. 2500 9. Wafel Grzesiek kawowy 36g. szt 2000 10. Wafel Grzesiek mega w polewie 50g szt. 3000 11. Wafel Grzesiek mega bez polewy 36g szt. 2000 12. Wafel Grzesiek w polewie 39g. szt 3000 13. Wafel Grzesiek bez polewy28g. szt 1000 14. Wafle Familijne 180 g. szt. 470 15. Wafle familijne 80 g. szt. 470 16. Wafel Princessa kokosowy 37g szt. 200 17. Wafel Princessa mleczny 37g. szt. 200 18. Wafel Princessa czekoladowy37g szt. 200 19. Wafel Princessa owoce leśne 37g. szt. 200 20. Bomboniera Słodki Podarunek szt. 40 21. Bomboniera Słodki Upominek szt. 40 22. Landryny owocowe 100g. szt. 100 23. Landryny miętowe 100g. szt. 300 24. Guma do żucia owocowa w listkach szt. 1000 25. Guma do żucia miętowa w listkach Orbit szt. 500 26. Guma do żucia miętowa w drażetkach Orbit szt. 300 27. Herbatniki Petit Beurre 100g. szt. 2000 28. Ciastka kruche z cukrem 150g. szt. 120 29. Ciastka Regionalne w czekoladzie 79g. szt. 1000 30. Ciastka Regionalne bez czekolady 79g szt. 500 31. Paluszki słone 75 g. szt. 1300 32. Paluszki z sezamem 75g. szt. 1200 33. Cukierki czekoladowe Solidarność kg 100 34. Ciastka Pieguski szt. 300 35. Markizy Nyskie kakaowe szt. 300 36. Markizy Nyskie kokosowe szt. 300 37. Czekolada nadziewana Wedel 100 g. szt. 360 38. Czekolada mleczna Wedel 100 g. szt. 300 39. Czekolada z orzechami Wedel 100 g. szt. 1300 40. Czekolada mleczna 80 g. szt. 3000 41. Czekolada 50 g. szt 2000 42. Czekolada gorzka 100 g. szt. 1200 43. Delicje szampańskie szt. 100 44. Ciastka różne kg 100 45. Orzeszki ziemne 80 g. szt 200 46. Orzeszki ziemne 100 g. szt 200 47. Orzeszki ziemne w puszce 150g. szt 150 2. Szczegółowy asortyment oraz ilości produktów spożywczych i napojów przedstawia załącznik nr 2 arkusz kalkulacyjny stanowiący integralną część SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać niżej wymienione wymagania jakościowe: Baton czekoladowy MARS lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; Baton czekoladowy SNICKERS lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości; Czekolada mleczna WEDLOWSKA lub równoważna o takiej samej lub wyższej jakości opakowana każda pojedynczo; Wafelek w czekoladzie GRZESIEK lub równoważny o takiej samej lub wyższej jakości opakowany każdy pojedynczo. 4. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego na 1 dzień przed terminem planowanej dostawy, w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia musi być wytworzony i dostarczony zgodnie z niżej wymienionymi normami i przepisami : - Ustawą z dn. 25 sierpnia 2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z dnia 27 września 2006 r. Nr 171 poz. 1225) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - Ustawą z dn. 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2 lutego 2006 r. Nr 17 poz. 127) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, - Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie wykazu towarów, które podlegają granicznej kontroli sanitarnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68), - Ustawą z dnia 17 grudnia 2004 r. o rejestracji i ochronie nazw i oznaczeń produktów rolnych i środków spożywczych oraz produktach tradycyjnych (Dz. U. z 2005 r. Nr 10 poz. 68)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 36756.40 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.01.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU JOGUŚ Jolanta Królak, ul. Jana Pawła II 63, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 36756.40
- Oferta z najniższą ceną: 36756.40 oferta z najwyższą ceną: 39913,50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Remonty nawierzchni chodników i ulic w mieście Sieradz".
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego w Sieradzu oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2024
- Renowacja zbiornika wodnego w Bobrownikach
- "Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin wieprzowych, wołowych, drobiowych oraz tłuszczów zwierzęcych) dla Domu Pomocy Społecznej w Sieradzu"
- Zakup, dostawa, montaż i wdrożenie systemu telewizji przemysłowej CCTV w obiekcie Sądu Rejonowego w Wieluniu, Wydział Zamiejscowy w Pajęcznie przy ul. Sienkiewicza 12, 98-330 Pajęczno
- Dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
- Dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.