eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janikowo › Wykonanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa obwodnica miasta Janikowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-07

Janikowo: Wykonanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa obwodnica miasta Janikowa
Numer ogłoszenia: 349664 - 2009; data zamieszczenia: 07.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152827 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3514411, 3583621, faks 052 3513519.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa obwodnica miasta Janikowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu Budowa obwodnicy miasta Janikowa. następującym zakresie: Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w obszarze wykonywania czynności inspektora nadzoru zalicza się: 1) reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, 2) nadzór inspektorski przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami w tym: obecność na budowie raz dziennie osoby z posiadającej uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , pozostałe osoby zgodnie z harmonogramem robót w częstotliwości koniecznej do prawidłowego nadzorowania robót wszystkich branż. 3) przekazanie wykonawcom kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 4) wypełnianie w imieniu Inwestora jego obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów, a związanych z realizacją niniejszego przedmiotu zamówienia. 5) koordynowanie prac wykonywanych przez Wykonawców Inwestycji, 6) sprawowanie nadzoru technicznego i finansowego nad realizacją Inwestycji zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót , 7) stosowanie otrzymanych od zamawiającego wskaźników niezbędnych dla potrzeb monitoringu postępu rzeczowego i finansowego umowy na budowę obwodnicy miasta Janikowa i będzie jej stosował dla potrzeb wszelkiej niezbędnej sprawozdawczości wynikającej z wymogów wynikających ze współfinansowania projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego także przy formowaniu Raportów oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganego nadzoru i rozliczeń zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013, 8) wnioskowanie do zatwierdzenia przez Inwestora uzgodnionych z autorem projektu wszelkich zmian wnoszonych przez uczestników procesu inwestycyjnego oraz sporządzonych przy udziale Inwestora protokołów konieczności, 9) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu, zgłoszonych przez Wykonawców Inwestycji lub Inwestora i dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, 10) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 11) prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, 12) uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, 13) dokonywanie przy udziale Inwestora czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do: a) stwierdzenie gotowości do odbioru, b) przeprowadzenia przy udziale Inwestora odbiorów robót częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Inwestorowi lub wskazanemu przez niego użytkownikowi, c) egzekwowanie od Wykonawców Inwestycji i przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, 14) sprawdzanie i zatwierdzanie w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur / w tym protokołów odbioru / pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 15) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 16) występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 17) naliczanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców i niezwłoczne przekazywanie ich Zamawiającemu, 18) Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy w obszarze wykonywania czynności Inspektora Nadzoru zalicza się wykonywanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami czynności Inspektora Nadzoru w okresie realizacji zadania oraz okresu rozliczeniowego po zakończeniu inwestycji. 19).Do szczegółowych obowiązków Inspektora Nadzoru należy archiwizacja korespondencji i dokumentacji zadania inwestycyjnego i przekazanie ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji Zakres rzeczowy nadzoru dotyczy : BUDOWY OBWODNICY MIASTA JANIKOWA 1.Budowana obwodnica będzie drogą gminną klasy Z. 2.Realizacja związana jest z budową obwodnicy długości 2613m i wiaduktu długości 72m, budowa drogi łączącej nowoprojektowaną obwodnicę z ul. Przemysłową długości ok. 592m, budowa łącznika do ul. Wilkońskiego długości ok. 138m oraz przebudowa dróg powiatowych nr 2553C- ul. 1-go Maja , nr 2561C- ul. Wiejska , nr 2558C- ul. Szkolna na długości odpowiednio ok. 221m, 80m, 117m. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych do wglądu w siedzibie Zamawiającego pok. 221. w zakresie: 3.1. Roboty branży drogowej 3.2. Roboty branży mostowej 3.3. Przebudowa kolejowej sieci trakcyjnej 3.3a. Przebudowa kolejowych urządzeń elektroenergetycznych PKP Energetyka 3.3b. Przebudowa kolejowych urządzeń elektroenergetycznych PKP PLK S.A. 3.4. Przebudowa kolejowych urządzeń telekomunikacyjnych 3.5. Budowa odwodnienia drogi- kanalizacja deszczowa 3.6. Przebudowa wodociągu 3.7. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia 3.8. Budowa oświetlenia drogi i przebudowa urządzeń elektroenergetycznych 3.9. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej 3.10. Czasowa organizacja ruchu drogowego 3.11. Stała organizacja ruchu drogowego 3.12. Koszty związane z prowadzeniem robót na terenie kolejowym 3.13. Przebudowa ciepłociągu 3.14. Inwentaryzacja drzewostanu i zagospodarowania terenów zielonych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 244200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany z dofinansowaniem w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST Spółka Akcyjna, ul.Lucjana Szenwalda 20, 71-281 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 244200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 244200.00 oferta z najwyższą ceną: 450000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.