eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa i montaż spektrofotometrów dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-41/13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-29

Lublin: Dostawa i montaż spektrofotometrów dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-41/13
Numer ogłoszenia: 349590 - 2013; data zamieszczenia: 29.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267540 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż spektrofotometrów dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-41/13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż spektrofotometrów na podstawie umowy sprzedaży (zwanego dalej także przedmiotem zamówienia / spektrofotometrami) określonego w 3 zadaniach ( ofertach częściowych), następująco: Zadanie nr 1 - Jednokanałowy spektrofotometr mikropłytkowy ze stacją sterującą spełniającego minimalne wymagania i parametry Zamawiającego określone w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych stanowiących załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9 - Spektrometry Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2012 roku. 3. Montaż obejmuje: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie, przeprowadzenie pełnego szkolenia w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczanego aparatu na miejscu u użytkownika (szkolenie min. 1-dniowe dla min. 2 pracowników) i przekazanie do użytku. 4. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia 5. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 5.1. Wykonania przeglądu technicznego, po 23 miesiącu okresu gwarancji. Wykonanie przeglądu wpisane zostanie do paszportu technicznego urządzenia. 5.2. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do podjęcia czynności naprawy w ciągu maksymalnie 4 dni od daty zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną, . 5.3. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do usunięcia awarii w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia przez serwis . W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, na wniosek Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyny przez Wykonawcę z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. Rozwiązania równoważne: 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, szczególnie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale IV oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 8. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta ma na celu określenie klasy produktu, funkcjonalności, przeznaczenia będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie nr 2 - Spektrofotometr do pomiaru stężeń DNA RNA i białka z komputerem przenośnym i oprogramowaniem spełniającego minimalne wymagania i parametry Zamawiającego określone w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych stanowiących załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9 - Spektrometry Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2012 roku. 3. Montaż obejmuje: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie, przeprowadzenie pełnego szkolenia w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczanego zestawu na miejscu u użytkownika (szkolenie min. 1-dniowe dla min. 2 pracowników) i przekazanie do użytku. 4. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia 5. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 5.1. Wykonania 1 przeglądu technicznego po 11 miesiącu okresu gwarancji. Wykonanie przeglądu wpisane zostanie do paszportu technicznego urządzenia. 5.2. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do podjęcia czynności naprawy w ciągu maksymalnie 4 dni od daty zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną, . 5.3. Zobowiązania ze strony Wykonawcy, usunięcia awarii w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia przez serwis . W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, na wniosek Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyny przez Wykonawcę z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. Rozwiązania równoważne: 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, szczególnie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale IV oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 8. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta ma na celu określenie klasy produktu, funkcjonalności, przeznaczenia będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zadanie nr 3 - Spektrofotometr mikrolitrowy do pomiaru stężeń DNA RNA i białka spełniającego minimalne wymagania i parametry Zamawiającego określone w Zestawieniu wymaganych parametrów technicznych stanowiących załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38433000-9 - Spektrometry Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 2. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanego nie wcześniej jak w 2012 roku. 3. Montaż obejmuje: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie, przeprowadzenie pełnego szkolenia w zakresie obsługi i bezpieczeństwa użytkowania dostarczanego aparatu na miejscu u użytkownika (szkolenie min. 1-dniowe dla min. 2 pracowników) i przekazanie do użytku. 4. Zamawiający wymaga zagwarantowania minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, 5. W okresie gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy: 5.1. Wykonania 1 przeglądu technicznego, po 11miesiącach okresu gwarancji. Wykonanie przeglądu wpisane zostanie do paszportu technicznego urządzenia. 5.2. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do podjęcia czynności naprawy w ciągu maksymalnie 4 dni od daty zgłoszenia usterki faksem lub pocztą elektroniczną, . 5.3. Zobowiązania ze strony Wykonawcy do usunięcia awarii w ciągu maksymalnie 14 dni licząc od daty przyjęcia zgłoszenia przez serwis . W sytuacjach uzasadnionych Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu, na wniosek Wykonawcy, wraz ze wskazaniem przyczyny przez Wykonawcę z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. Rozwiązania równoważne: 6. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 7. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ, szczególnie zawarte w opisie przedmiotu zamówienia w rozdziale IV oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 8. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy, producenta ma na celu określenie klasy produktu, funkcjonalności, przeznaczenia będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biokom Baka Olszewski Sp.j., ul. Wspólna 3, 05-090 Janki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38211,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43499,91

  • Oferta z najniższą ceną: 43499,91 / Oferta z najwyższą ceną: 43499,91

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TK Biotech Tomasz Kamiński, ul. Królewicza Jakuba 40, 02-956 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55284,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 62400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Syngen Biotech Sp. z o.o. S.K., ul. Ostródzka 13, 54-116 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.