eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Strategia marketingowa Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-03

Kłodzko: Strategia marketingowa Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka
Numer ogłoszenia: 34908 - 2011; data zamieszczenia: 03.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80702 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Ziemi Kłodzkiej, ul. Łukasiewicza 4a/2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 748670764, faks 74 865 91 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowaryszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Strategia marketingowa Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi doradcze w ramach projektu Strategia marketingowa Ziemi Kłodzkiej i Gór Orlickich współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis w zakresie wzmocnienia pozycji subregionu na rynku turystycznym obejmujące opracowanie dokumentu strategicznego Strategia marketingowa Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka zawierającego: a) część analityczną obejmującą aktualizację analizy potencjału subregionu Ziemi Kłodzkiej w zakresie zagospodarowania turystycznego, dominujących form turystyki, wizerunku regionu, aktywności społeczności lokalnej, walorów kulturowych w zakresie tradycji i imprez kulturalnych (zamawiający w kwietniu 2009 opracował Koncepcję rozwoju subregionalnych produktów turystycznych Ziemi Kłodzkiej, która będzie do dyspozycji wykonawcy), analiz SWOT, analizę potencjalnych partnerów do realizacji celów strategicznych, analizę struktury ruchu turystycznego, zbiór danych dotyczących odwiedzalności walorów, oraz analizę konkurencji. Część analityczną dla Gór Orlickich i Podorlicka przygotuje wykonawca czeskiej części strategii w ramach projektu partnerskiego. We współpracy z czeskim wykonawcą opracowanie wspólnych analiz SWOT dla całego obszaru w dokumencie. Polską część opracowania stanowi: gminy Powiatu Kłodzkiego oraz gminy Złoty Stok i Bardo z Powiatu Ząbkowickiego. Czeska część opracowania obejmuje obszar Gór Orlickich oraz i przedgórza określony na stronie www. zleceniodawcy czeskiej części dokumentu www.dsohp.cz b) część strategiczną dla strony polskiej obejmującą opracowanie produktów markowych ze wskazaniem ich rozwoju poprzez identyfikację zadań do realizacji i źródeł ich finansowania (z uwzględnieniem cyklu życia produktu na przestrzeni roku z uwagi na sezonowość - propozycje dla niskiego sezonu), opracowanie marketingowego planu strategicznego z kampanią wizerunkową (obejmującą logotyp, hasło promocyjne) regionu na okres 2010 - 2013 wraz z określeniem rynków strategicznych oraz drugoplanowych, opracowanie modelu zarządzania produktami oraz realizacją planu strategicznego wraz z narzędziami monitoringu realizacji, opracowanie szacunkowego kosztorysu wdrożenia strategii. Na bazie współpracy z czeskim wykonawcą opracowanie na bazie powstałych dokumentów narodowych wspólnego marketingowego planu strategicznego na okres 2010 - 2013 dla obu obszarów z naciskiem na pobudzenie rynku wewnętrznego w zakresie ruchu turystycznego oraz imprez kulturalnych c) efekty aktualnych badań przeprowadzonych przez wykonawcę w subregionie Ziemi Kłodzkiej w celu określenia struktury odwiedzających: miejsce zamieszkania, wiek, organizacja przyjazdu indywidualnie,grupowo - minimalna ilość osób badanych dla sezonu letniego - 400, zimowego - 400, wiosennego - 100, jesiennego - 100 d) zamawiający wymaga oprócz polskiej - czeską wersję opracowanego dokumentu -wykonawca powinien uwzględnić przy sporządzaniu oferty koszty tłumaczenia dokumentu, e) wykonawca na własny koszt zorganizuje co najmniej 4 spotkania z wykonawcą czeskiej części dokumentu wraz z zapewnieniem przez polskiego wykonawcę tłumaczenia podczas tych spotkań, w spotkaniach również uczestniczyć będą zleceniodawcy, spotkania należy zaplanować w miejscu dogodnym dla obu stron, na obszarze objętym opracowywanym dokumentem (zgodnym z zasadami programu, który dofinansowuje realizację projektu), f) wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania multimedialnej prezentacji głównych założeń powstałego dokumentu i jej prezentacji podczas konferencji podsumowującej projekt, w której uczestniczyć będą samorządowcy, zaproszeni goście oraz media lokalne (koszty organizacji konferencji ponosi zamawiający) g) zamawiający w trakcie trwania projektu organizuje na swój koszt 4 spotkania warsztatowo - konsultacyjne z grupami ekspertów regionalnych na temat zakończonych etapów dokumentu, podczas których wykonawca powinien być do dyspozycji ekspertów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.61.00 - Usługi zarządzania public relations 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • 2BA Agnieszka Nowak, ul. Celna 12/21, 48-300 Nysa, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95975,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66978,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66978,00 / Oferta z najwyższą ceną: 305000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.